Niet specifiek voor douchen volgens mij. Je kunt wel woorden als wassen en baden gebruiken.quote:Op zondag 29 november 2009 18:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is er ook een nederlands woord voor?
Is het dan gebad of gebadderd?quote:Op zondag 29 november 2009 19:11 schreef TwistedDarling het volgende:
Niet specifiek voor douchen volgens mij. Je kunt wel woorden als wassen en baden gebruiken.
Gebaadquote:
Maar jij moet zo al naar bed!quote:Op zondag 29 november 2009 19:26 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb net even onder mijn stortbad gestaan. Za-lig. Ben er ook best wakker van geworden
En toch vind ik gevoelsmatig badderen wat anders dan baden. Vogeltjes badderen, mensen baden. Zoietsquote:
Ja preciesquote:
I know. Ik bedoelde bordspellen vs. die nieuwe kaartspellen.quote:Op zondag 29 november 2009 11:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Catan is net zo min klassiek als Carcassonne.
Wat los staat van de status als klassieker natuurlijk.
Hoe voel jij je eigenlijk?quote:Op zondag 29 november 2009 19:21 schreef TwistedDarling het volgende:
Stortbad, haha. Geweldig woord.
Nog iets vermoeider dan gebruikelijk, maar verder gaat het wel weer goed.quote:
Goed om te horen dat je alweer wat opgeknapt bent. Gewoon lekker rustig aan doenquote:Op zondag 29 november 2009 20:09 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nog iets vermoeider dan gebruikelijk, maar verder gaat het wel weer goed.
En hoe is het met jou?
Woman of steel.quote:Op zondag 29 november 2009 20:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed om te horen dat je alweer wat opgeknapt bent. Gewoon lekker rustig aan doen
Hier gaat het wonderwel goedVandaag niet zo vermoeid. Wellicht dat de staalpillen hun werk zijn begonnen
Misschien moet ik een cape gaan naaienquote:
Ik ga zondag waarschijnlijk testnaaien!quote:Op zondag 29 november 2009 20:38 schreef MissMSX het volgende:
Misschien moet ik een cape gaan naaien
Gelukkig heeft je vrouw ook nog de goede eigenschap er uit te zien als een babe.quote:
Op wiens naaimachine?quote:Op zondag 29 november 2009 20:39 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik ga zondag waarschijnlijk testnaaien!
quote:Op zondag 29 november 2009 20:42 schreef TwistedDarling het volgende:
Gelukkig heeft je vrouw ook nog de goede eigenschap er uit te zien als een babe.
quote:Op zondag 29 november 2009 20:42 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Gelukkig heeft je vrouw ook nog de goede eigenschap er uit te zien als een babe.
Margaret is wel een tof wijf hoor. Ik zat pas nog wat youtube-filmpjes van haar te bekijken in het parlement en spreken kan ze welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |