Vrouwen van jonger dan 30 die zich al als een gezapige, ingedutte, suffe bejaarde gedragen. Wat een turn-off.quote:
Dan word je stukken actiever dan je nu bent.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:15 schreef MissMSX het volgende:
Ik ben ouder dan 30 dus ik mag me als een gezapige, ingedutte, suffe bejaarde gedragen
Ze is met mij getrouwd.quote:
Hoeveel mannen ken jij die in staat zijn een vrouw in die mate te verzorgen?quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
Nou als jij haar zo goed verzorgt dat ze er nooit af hoeft lijkt me dat geen handicap!!
owja...quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel mannen ken jij die in staat zijn een vrouw in die mate te verzorgen?
En jij hebt met de voorzitter van die club.quote:
Niet!! die van mij is echt heerlijkquote:Op zaterdag 28 november 2009 21:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij hebt met de voorzitter van die club.
Een man die geeneens een vaatwasser kan inruimen is een falende man.quote:Op zaterdag 28 november 2009 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
Niet!! die van mij is echt heerlijk
Kwalitatief scoort Singles dan weer beduidend lager.quote:Op zondag 29 november 2009 11:12 schreef djayzz het volgende:
In de tijd dat dit topic geopend is, zijn er al 4 topics van [Singles] doorheen gegaan
dat is inderdaad meer een fastchatquote:Op zondag 29 november 2009 11:16 schreef MissMSX het volgende:
Dit topic doet z'n naam gewoon eer aan, unlike singles
quote:Op zondag 29 november 2009 11:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kwalitatief scoort Singles dan weer beduidend lager.
Ik doelde meer op het aantal niet-singles dat er rondhangtquote:Op zondag 29 november 2009 11:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat is inderdaad meer een fastchat![]()
[..]
![]()
Catan is net zo min klassiek als Carcassonne.quote:Op zaterdag 28 november 2009 16:18 schreef Tegan het volgende:
Monopoly, Kolonisten van Catan, Triviant, zoiets idd.
Ja, dat ookquote:Op zondag 29 november 2009 11:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het aantal niet-singles dat er rondhangt
Net nog even een uurtje droog gehadquote:Op zondag 29 november 2009 11:35 schreef MissMSX het volgende:
Wat een boutweer weer trouwens. Een week lang al deprimerend weer. Wanneer wordt het weer mooi weer?
Misschien dat er in april wel weer een leuke dag in zit, tot die tijd blijft het aanmodderenquote:Op zondag 29 november 2009 11:35 schreef MissMSX het volgende:
Wat een boutweer weer trouwens. Een week lang al deprimerend weer. Wanneer wordt het weer mooi weer?
Maar er is nooit meer sneeuw hierquote:Op zondag 29 november 2009 14:37 schreef rhubarbje het volgende:
neeej sneeuw is ook leuk
en dit eigenlijk ook wel vooral nu ik zo veel vrij ben
Dat dus. En sneeuw is alleen leuk als het er net ligt.quote:
Omg I want one!!!quote:Op zondag 29 november 2009 16:14 schreef nectarientje het volgende:
Oei, 4 uur slaap is niet voldoende voor mijn armzalige ikje![]()
Maar ik heb wel fijn smoothie met chocolate chip cookies gedaan met TD
Moet je denk ik snel zijn.. Ze stonden bij TD op tafel toen ik weggingquote:
Ik zou het proberen! het waren hele lekkere met 3 soorten chocola erinquote:Op zondag 29 november 2009 16:20 schreef rhubarbje het volgende:
vriendje is zo terug met de auto als ik er dan snel in spring en me naar utrecht laat rijden ben ik misschien nog op tijd
Ik zag ook pas dat er 3 soorten chocola in zaten toen ik bij Twist was hoorquote:Op zondag 29 november 2009 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ging al googlen voor een recept maar ik vind niks
zeker niet iets met 3 soorten chocolade
ik zal twist eens pmmen!
Hup hup, naar de AH.quote:Op zondag 29 november 2009 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ging al googlen voor een recept maar ik vind niks
zeker niet iets met 3 soorten chocolade
ik zal twist eens pmmen!
Gheghe, was Plaatje beter te doen met wat chocola en vitamientjes erbij?quote:
dus? Waarom is dat erg?quote:Op zondag 29 november 2009 18:40 schreef MissMSX het volgende:
Ben heerlijk in bad geweest, maar heb me daarna niet gedoucht
Dus ben ik nog niet echt schoonquote:
Is er ook een nederlands woord voor?quote:dou·chen douchte, h gedoucht een douche nemen: ik douch iedere morgen
Ik hoefde gelukkig maar 1 hoofdstuk door te worstelen.quote:Op zondag 29 november 2009 18:33 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gheghe, was Plaatje beter te doen met wat chocola en vitamientjes erbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |