Je ziet de klantenservice van Annie wel zitten?quote:Op maandag 30 november 2009 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe lang je erover doet![]()
En wat er precies onder valt*nudge nudge wink wink*
Zo weinig?quote:Op maandag 30 november 2009 16:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kost 85 euro per uur. Best een leuk tarief al zeg ik het zelf.
Vrij kort meestalquote:Op maandag 30 november 2009 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe lang je erover doet![]()
En wat er precies onder valt*nudge nudge wink wink*
Mijn smoothies? Als je de smoothies van gisteren bedoelde die had nectarientje gekocht onderweg hierheen.quote:Op maandag 30 november 2009 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
Twist!
Mag ik het recept van jou smoothies?
Wat een gulle vrijgevigheid hierquote:Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vrij kort meestal. Maar ik ben geen ontwerper, dus ik kan je denk ik niet verder helpen
. Hoewel ik het best zou willen doen voor je (je hoeft alleen niets te betalen).
Chocolade-ijs, al krijg je dan meer een milkshake.quote:Op maandag 30 november 2009 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
Oh nee ik moet die met chocola
Appel peer en zo is te gezond
quote:Op maandag 30 november 2009 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook met een beetje ontwerpdingetjes enzo, dat het er gezellig uitziet enzo? Ik laat nl ook een logo ontwerpen enzo
Wat hij zegt.quote:Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vrij kort meestal. Maar ik ben geen ontwerper, dus ik kan je denk ik niet verder helpen
. Hoewel ik het best zou willen doen voor je (je hoeft alleen niets te betalen).
MPC Homecinema en Daemon Tools Lite dan wel.quote:Op maandag 30 november 2009 15:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Torrent-client, Usenet-client, een batch file renamer, batch fotoresizer, Media Player Classic, QuickPar, Daemon Tools, etc.
Wacht maar tot ze na drie jaar met de honderdste aanpassing komtquote:Op maandag 30 november 2009 15:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus alleen tekst, niets interactiefs?
Dat kan ik wel voor je maken, gratis enzo.
Dat doe ik met liefde.quote:Op maandag 30 november 2009 16:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
MPC Homecinema en Daemon Tools Lite dan wel.
En nog meer belangrijks om te backuppen: je browseradd-ons.
[..]
Wacht maar tot ze na drie jaar met de honderdste aanpassing komt
Hij is niet dood, maar z'n mooie blaadjes vallen er nu al afquote:Op maandag 30 november 2009 16:33 schreef Anthraxx het volgende:
Onze supermarkt Orchidee leeft al 4 maanden.
MagicISO Virtual CD/DVD manager is freeware en minder log dan Daemon Tools. Ik zie de toegevoegde waarde niet van Daemon Tools niet om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 16:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
MPC Homecinema en Daemon Tools Lite dan wel.
En nog meer belangrijks om te backuppen: je browseradd-ons.
Ah er is een lite versie. Die ken ik dan weer niet. Het gewone programma is al jaren veel te log. Traag met opstarten (ffs, voor een iso te mounten) en een vrij obscure interface.quote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef GlowMouse het volgende:
Wat is er log aan DT Lite? En ik kan nu dubbelklikken op een iso en dan wordt hij gemount, dat is ook wel handig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |