Foto's enzo? Ik zou het ook eens moeten doen maar dan ben ik weer maanden verder voor alles weer is zoals ik het wil hebben dus ik laat het maar zo.quote:Op maandag 30 november 2009 12:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, ik ga een nieuwe windows install doen. Alleen vergeet ik altijd om van verschillende dingen een back up te maken.
-Mijn documenten
-Bookmarks
-wachtwoorden
Iemand nog aanvullingen?
Foto's staan standaard op een andere schijf. Het gaat me meer om zaken die standaard op de systeemschijf staan of die je voor het gemak daar neerpleurt ( ja, ik ben luiquote:Op maandag 30 november 2009 12:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Foto's enzo? Ik zou het ook eens moeten doen maar dan ben ik weer maanden verder voor alles weer is zoals ik het wil hebben dus ik laat het maar zo..
Het is een plek gewordenquote:Op maandag 30 november 2009 11:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Afblijven en gewoon laten genezen. Geen pleister of wat dan ook erop doen. Lullig dat het recht op je neus zit en dus nogal in het zicht maar alles wat je eraan doet om het te camoufleren zal het genezingsproces alleen maar vertragen.
Maak een lijst van huidige (must have) software die erop staat, die je straks allemaal meteen erop zet. Niets is irritanter dan de komende maand steeds setups te moeten installeren als je iets wil doen.quote:Op maandag 30 november 2009 12:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, ik ga een nieuwe windows install doen. Alleen vergeet ik altijd om van verschillende dingen een back up te maken.
-Mijn documenten
-Bookmarks
-wachtwoorden
Iemand nog aanvullingen?
Ongeduldjequote:Op maandag 30 november 2009 12:43 schreef rhubarbje het volgende:
Goedverdomme!!
Ik heb vorige week besteld bij de H&M omdat ik niet meer kon wachten op de sale
begint vandaag de sale!
quote:
True, in dat opzicht is ninite erg handigquote:Maak een lijst van huidige (must have) software die erop staat, die je straks allemaal meteen erop zet. Niets is irritanter dan de komende maand steeds setups te moeten installeren als je iets wil doen.
Niks ongeduldequote:
Op die site staat lang niet al mijn must have softwarequote:Op maandag 30 november 2009 12:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komt goed, over een week is het al ver genezen, trust me
![]()
[..]
True, in dat opzicht is ninite erg handig.
Mja, volgens mij heb ik alles wel, dadelijk maar eens de boel open schroeven (komt ook een nieuwe processor en videokaart in). Wat een verspilling van m'n vrije dag eigenlijk
Mail ze suggestiesquote:Op maandag 30 november 2009 13:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Op die site staat lang niet al mijn must have software.
Nee, ik zie ook geen Office 2007 full version en Adobe CS4 staan.quote:Op maandag 30 november 2009 13:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Op die site staat lang niet al mijn must have software.
Open Office staat er wel iigquote:Op maandag 30 november 2009 15:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik zie ook geen Office 2007 full version en Adobe CS4 staan.
Laat het ff weten als je er 1 gevonden hebt!quote:Op maandag 30 november 2009 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Wie kent iemand die websites bouwt tegen een leuk tarief?.
Ik heb dat even geprobeerd als primair office pakket maar kon er maar niet aan wennen. Ik kan via mn werk goedkoop (12 euro oid) Office 2007 krijgen maar de aanvraag-procedure was mij echt te moeilijk, nu dus maar op de "normale" manier Office 2007 geinstalleerd.quote:
Watvoor website wil je?quote:Op maandag 30 november 2009 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Torrent-client, Usenet-client, een batch file renamer, batch fotoresizer, Media Player Classicquote:Op maandag 30 november 2009 15:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik zie ook geen Office 2007 full version en Adobe CS4 staan.
Niet zo'n hele uitgebreide, meer een soort visitekaartje voor m'n vertaalbureau met m'n opleidingen en werkervaring en misschien een paar referenties naar vertalingen die ik heb gedaan. Ik heb er verder ook echt de ballen verstand van hoe dat in z'n werk gaat.quote:
Er staat 1 torrent-client, beetje aan de karige kant nog ja. Spullen als MPC en deamon tools zijn ook altijd welkom.quote:Op maandag 30 november 2009 15:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Torrent-client, Usenet-client, een batch file renamer, batch fotoresizer, Media Player Classic, QuickPar, Daemon Tools, etc.
Dus alleen tekst, niets interactiefs?quote:Op maandag 30 november 2009 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet zo'n hele uitgebreide, meer een soort visitekaartje voor m'n vertaalbureau met m'n opleidingen en werkervaring en misschien een paar referenties naar vertalingen die ik heb gedaan. Ik heb er verder ook echt de ballen verstand van hoe dat in z'n werk gaat.
quote:Op maandag 30 november 2009 15:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus alleen tekst, niets interactiefs?
Dat kan ik wel voor je maken, gratis enzo.
Ik kost 85 euro per uur. Best een leuk tarief al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 30 november 2009 15:43 schreef CherryLips het volgende:
Ligt er natuurlijk aan hoe lang je erover doetquote:Op maandag 30 november 2009 16:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kost 85 euro per uur. Best een leuk tarief al zeg ik het zelf.
Je ziet de klantenservice van Annie wel zitten?quote:Op maandag 30 november 2009 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe lang je erover doet![]()
En wat er precies onder valt*nudge nudge wink wink*
Zo weinig?quote:Op maandag 30 november 2009 16:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik kost 85 euro per uur. Best een leuk tarief al zeg ik het zelf.
Vrij kort meestalquote:Op maandag 30 november 2009 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoe lang je erover doet![]()
En wat er precies onder valt*nudge nudge wink wink*
Mijn smoothies? Als je de smoothies van gisteren bedoelde die had nectarientje gekocht onderweg hierheen.quote:Op maandag 30 november 2009 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
Twist!
Mag ik het recept van jou smoothies?
Wat een gulle vrijgevigheid hierquote:Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vrij kort meestal. Maar ik ben geen ontwerper, dus ik kan je denk ik niet verder helpen
. Hoewel ik het best zou willen doen voor je (je hoeft alleen niets te betalen).
Chocolade-ijs, al krijg je dan meer een milkshake.quote:Op maandag 30 november 2009 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
Oh nee ik moet die met chocola
Appel peer en zo is te gezond
quote:Op maandag 30 november 2009 16:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ook met een beetje ontwerpdingetjes enzo, dat het er gezellig uitziet enzo? Ik laat nl ook een logo ontwerpen enzo
Wat hij zegt.quote:Op maandag 30 november 2009 16:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vrij kort meestal. Maar ik ben geen ontwerper, dus ik kan je denk ik niet verder helpen
. Hoewel ik het best zou willen doen voor je (je hoeft alleen niets te betalen).
MPC Homecinema en Daemon Tools Lite dan wel.quote:Op maandag 30 november 2009 15:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Torrent-client, Usenet-client, een batch file renamer, batch fotoresizer, Media Player Classic, QuickPar, Daemon Tools, etc.
Wacht maar tot ze na drie jaar met de honderdste aanpassing komtquote:Op maandag 30 november 2009 15:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus alleen tekst, niets interactiefs?
Dat kan ik wel voor je maken, gratis enzo.
Dat doe ik met liefde.quote:Op maandag 30 november 2009 16:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
MPC Homecinema en Daemon Tools Lite dan wel.
En nog meer belangrijks om te backuppen: je browseradd-ons.
[..]
Wacht maar tot ze na drie jaar met de honderdste aanpassing komt
Hij is niet dood, maar z'n mooie blaadjes vallen er nu al afquote:Op maandag 30 november 2009 16:33 schreef Anthraxx het volgende:
Onze supermarkt Orchidee leeft al 4 maanden.
MagicISO Virtual CD/DVD manager is freeware en minder log dan Daemon Tools. Ik zie de toegevoegde waarde niet van Daemon Tools niet om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 30 november 2009 16:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ah er is een lite versie. Die ken ik dan weer niet. Het gewone programma is al jaren veel te log. Traag met opstarten (ffs, voor een iso te mounten) en een vrij obscure interface.quote:Op maandag 30 november 2009 16:41 schreef GlowMouse het volgende:
Wat is er log aan DT Lite? En ik kan nu dubbelklikken op een iso en dan wordt hij gemount, dat is ook wel handig.
quote:Op maandag 30 november 2009 16:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
quote:[..]
Wacht maar tot ze na drie jaar met de honderdste aanpassing komt
Dat dus.quote:
Oh, daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 30 november 2009 16:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah er is een lite versie. Die ken ik dan weer niet. Het gewone programma is al jaren veel te log. Traag met opstarten (ffs, voor een iso te mounten) en een vrij obscure interface.
Lijkt me dat degene die dat logo ontwerpt ook wel je website kan ontwerpen erbij?quote:
Vragen kan altijd.quote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef CherryLips het volgende:
Spelcomputer populair kerstcadeau
Wat zijn dit voor mensen? Ik zie mezelf al om een PS3 vragen.
Die gebruik ik nauwelijks. Die 3 pleur ik er wel weer opnieuw op.quote:Op maandag 30 november 2009 16:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
quote:
Niet als die persoon geen verstand heeft van webdesign. Voor je het weet krijg je allemaal onpraktische rondingen, allemaal anders, want dat zag er zo mooi uit in Photoshop.quote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef Tegan het volgende:
Lijkt me dat degene die dat logo ontwerpt ook wel je website kan ontwerpen erbij?
Ik heb vorig jaar een wii gekregenquote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef CherryLips het volgende:
Spelcomputer populair kerstcadeau
Wat zijn dit voor mensen? Ik zie mezelf al om een PS3 vragen.
Hoe lang is de wachttijd voor genaaid worden op je eettafel?quote:Op maandag 30 november 2009 18:32 schreef nectarientje het volgende:
Ik krijg met kerst mijn verjaardagscadeautjesBinnenkort kan er gepokerd en genaaid worden op/aan mijn eettafel
Op dit moment is er geen wachtlijst. Vrije inschrijving maar niet alle aanvragen worden gehonoreerdquote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef AirwiN het volgende:
Hoe lang is de wachttijd voor genaaid worden op je eettafel?
Wie niet waagt.quote:Op maandag 30 november 2009 19:02 schreef nectarientje het volgende:
Op dit moment is er geen wachtlijst. Vrije inschrijving maar niet alle aanvragen worden gehonoreerd
Je kent het adres en anders PM je maarquote:
Ah, je wijst mij niet bij voorbaat af.quote:Op maandag 30 november 2009 19:05 schreef nectarientje het volgende:
Je kent het adres en anders PM je maar
Wie weet ben je wel de enige aanmelding! Zit ik straks zonder..quote:Op maandag 30 november 2009 19:07 schreef AirwiN het volgende:
Ah, je wijst mij niet bij voorbaat af.
Er zijn vrouwen die in zo'n situatie kiezen voor het laatste.quote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef nectarientje het volgende:
Wie weet ben je wel de enige aanmelding! Zit ik straks zonder..
Afwijzen kan altijd nog, het is iig goed voor mn ego om dat iig nog 1 aanmelding te hebben ook al is het van een getrouwde ventquote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef AirwiN het volgende:
Er zijn vrouwen die in zo'n situatie kiezen voor het laatste.
Dan zou ik iemand zoeken die het allebei kan,quote:Op maandag 30 november 2009 17:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet als die persoon geen verstand heeft van webdesign. Voor je het weet krijg je allemaal onpraktische rondingen, allemaal anders, want dat zag er zo mooi uit in Photoshop.
En niet zomaar één durf ik daar aan toe te voegen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:16 schreef nectarientje het volgende:
Afwijzen kan altijd nog, het is iig goed voor mn ego om dat iig nog 1 aanmelding te hebben ook al is het van een getrouwde vent
Koop een Mac met OS X. Dan heb je nooit meer last van zulke dingen!quote:Op maandag 30 november 2009 19:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tof, Windows 7 is niet zo goed met simpele 100 mbit netwerkkaartjes
Dan heb ik last van games die niet meer lopenquote:Op maandag 30 november 2009 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Koop een Mac met OS X. Dan heb je nooit meer last van zulke dingen!
Dit soort dingen bedoel ik dusquote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe lang is de wachttijd voor genaaid worden op je eettafel?
Mijn man is jouw manquote:Op maandag 30 november 2009 19:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Afwijzen kan altijd nog, het is iig goed voor mn ego om dat iig nog 1 aanmelding te hebben ook al is het van een getrouwde vent
Deze was dan ook speciaal voor jou.quote:
Heb je meer tijd over voor nuttige dingen.quote:Op maandag 30 november 2009 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan heb ik last van games die niet meer lopen
Fokkenquote:Op maandag 30 november 2009 21:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Heb je meer tijd over voor nuttige dingen.
Tuuuuuuuuurlijkquote:Op maandag 30 november 2009 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze was dan ook speciaal voor jou.
Koop een consolequote:Op maandag 30 november 2009 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan heb ik last van games die niet meer lopen
Nou moet ik al een Mac en een console kopen, alleen omdat Win 7 mijn netwerkkaart niet herkent?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, het mag ook meer dan één console zijn natuurlijk. Daar ben ik niet moeilijk in.quote:Op maandag 30 november 2009 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou moet ik al een Mac en een console kopen, alleen omdat Win 7 mijn netwerkkaart niet herkent?
quote:Op maandag 30 november 2009 22:14 schreef Tegan het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
quote:Op maandag 30 november 2009 22:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, het mag ook meer dan één console zijn natuurlijk. Daar ben ik niet moeilijk in.
waarom moet je per sé wachten? die was zit ook nog wel in de droger als je terugkomt toch?quote:Op dinsdag 1 december 2009 12:52 schreef MissMSX het volgende:
Het is eindelijk weer eens mooi weer. Mooi moment om een bestelling op te halen in de stad.
Ware het niet dat ik vanmorgen een wasje heb aangezet en nu nog moet gaan zitten wachten tot de droger klaar is
Ik laat de wasmachine en droger nooit aanstaan als ik niet thuis ben. Je weet maar nooit wat er gebeurtquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:03 schreef djayzz het volgende:
[..]
waarom moet je per sé wachten? die was zit ook nog wel in de droger als je terugkomt toch?
Ah zo, hoe lang moet je nog wachten ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik laat de wasmachine en droger nooit aanstaan als ik niet thuis ben. Je weet maar nooit wat er gebeurt
Succes dan maarquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:22 schreef MissMSX het volgende:
Geen idee, er zit geen tellertje op. Ik vrees nog wel een uur alles bij elkaar
Wel binnen de lijntjes hequote:Op dinsdag 1 december 2009 13:23 schreef MissMSX het volgende:
Dan ga ik maar even snel naar de kelder. Op jacht naar mijn kleurpotloden (als ik ze niet heb weggegooid).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |