quote:Op maandag 30 november 2009 16:37 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
MPC Homecinema en Daemon Tools Lite dan wel.
En nog meer belangrijks om te backuppen: je browseradd-ons.
quote:[..]
Wacht maar tot ze na drie jaar met de honderdste aanpassing komt
Dat dus.quote:
Oh, daar ben ik het niet mee eens.quote:Op maandag 30 november 2009 16:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ah er is een lite versie. Die ken ik dan weer niet. Het gewone programma is al jaren veel te log. Traag met opstarten (ffs, voor een iso te mounten) en een vrij obscure interface.
Lijkt me dat degene die dat logo ontwerpt ook wel je website kan ontwerpen erbij?quote:
Vragen kan altijd.quote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef CherryLips het volgende:
Spelcomputer populair kerstcadeau
Wat zijn dit voor mensen? Ik zie mezelf al om een PS3 vragen.
Die gebruik ik nauwelijks. Die 3 pleur ik er wel weer opnieuw op.quote:Op maandag 30 november 2009 16:37 schreef GlowMouse het volgende:
En nog meer belangrijks om te backuppen: je browseradd-ons.
[..]
quote:
Niet als die persoon geen verstand heeft van webdesign. Voor je het weet krijg je allemaal onpraktische rondingen, allemaal anders, want dat zag er zo mooi uit in Photoshop.quote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef Tegan het volgende:
Lijkt me dat degene die dat logo ontwerpt ook wel je website kan ontwerpen erbij?
Ik heb vorig jaar een wii gekregenquote:Op maandag 30 november 2009 16:47 schreef CherryLips het volgende:
Spelcomputer populair kerstcadeau
Wat zijn dit voor mensen? Ik zie mezelf al om een PS3 vragen.
Hoe lang is de wachttijd voor genaaid worden op je eettafel?quote:Op maandag 30 november 2009 18:32 schreef nectarientje het volgende:
Ik krijg met kerst mijn verjaardagscadeautjesBinnenkort kan er gepokerd en genaaid worden op/aan mijn eettafel
Op dit moment is er geen wachtlijst. Vrije inschrijving maar niet alle aanvragen worden gehonoreerdquote:Op maandag 30 november 2009 18:58 schreef AirwiN het volgende:
Hoe lang is de wachttijd voor genaaid worden op je eettafel?
Wie niet waagt.quote:Op maandag 30 november 2009 19:02 schreef nectarientje het volgende:
Op dit moment is er geen wachtlijst. Vrije inschrijving maar niet alle aanvragen worden gehonoreerd
Je kent het adres en anders PM je maarquote:
Ah, je wijst mij niet bij voorbaat af.quote:Op maandag 30 november 2009 19:05 schreef nectarientje het volgende:
Je kent het adres en anders PM je maar
Wie weet ben je wel de enige aanmelding! Zit ik straks zonder..quote:Op maandag 30 november 2009 19:07 schreef AirwiN het volgende:
Ah, je wijst mij niet bij voorbaat af.
Er zijn vrouwen die in zo'n situatie kiezen voor het laatste.quote:Op maandag 30 november 2009 19:09 schreef nectarientje het volgende:
Wie weet ben je wel de enige aanmelding! Zit ik straks zonder..
Afwijzen kan altijd nog, het is iig goed voor mn ego om dat iig nog 1 aanmelding te hebben ook al is het van een getrouwde ventquote:Op maandag 30 november 2009 19:14 schreef AirwiN het volgende:
Er zijn vrouwen die in zo'n situatie kiezen voor het laatste.
Dan zou ik iemand zoeken die het allebei kan,quote:Op maandag 30 november 2009 17:37 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet als die persoon geen verstand heeft van webdesign. Voor je het weet krijg je allemaal onpraktische rondingen, allemaal anders, want dat zag er zo mooi uit in Photoshop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |