Ik las: warme dikke k... eh, laat maarquote:
Ik was het slagroomapparaat aan het schoonmaken/doorspoelen met allemaal enge chemicaliën, maar toen begon net het vuurwerk buiten voor de gasten (we waren net dicht), dus wij daar gaan kijken bij de deur. Hele tijd later buk ik voorover die bak in om te kijken hoe ver het is, was de emmer dus al leeg maar was het apparaat de hele tijd nog proberen water op te zuigen. Maar kom ik zo met mijn neus tegen het pompje die dus helemaal warm was geworden van dat proberen. Ding is helemaal van metaal.quote:
Afblijven en gewoon laten genezen. Geen pleister of wat dan ook erop doen. Lullig dat het recht op je neus zit en dus nogal in het zicht maar alles wat je eraan doet om het te camoufleren zal het genezingsproces alleen maar vertragen.quote:Op zondag 29 november 2009 22:44 schreef Tegan het volgende:
Nu is het gewoon wat rood en vellletje wat los zit, maar ik ben bang dat er morgen gewoon een hele korst op zit.
Jij bedankt voor het op de katten passen, ze leven nog!quote:Op maandag 30 november 2009 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook.
Drie dagen weg geweest, vissen zijn overvoerd, hamster heeft z'n kooi onder gezeken en meurt als een bunzing en de klavers zijn half dood. Bedankt moeders.
Je hebt ze maar 8 keer laten vallen?quote:Op maandag 30 november 2009 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Graag gedaan.
Al was het niet zo moeilijk, aangezien ze zo hun reserves hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |