Jeetje, weet je wel hoe lang dat dat nog duurtquote:Op maandag 23 november 2009 21:39 schreef Adelante het volgende:
Niet een heel topic vollullen voor zondag graag.
Of Josquote:Op maandag 23 november 2009 21:34 schreef Ladidadida het volgende:
Misschien is Wim ook wel zwanger.
Van dattemquote:Op maandag 23 november 2009 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
We gooien er gewoon weer wat terugvindpérdjes tegen aan
Op de BZV-site kun je al wat verhalen van hen lezen.quote:Op maandag 23 november 2009 23:19 schreef Marrije het volgende:
De 5 boeren die niet in de uitzendingen zaten boeien me niet meer. Wel ben ik benieuwd naar een paar vrouwen die zijn afgevallen, hoe het daar nu mee gaat. Cynthia, Jo, grote saskia. . .
Ik hoop dat er al een lieve man geschreven heeftquote:Op maandag 23 november 2009 23:03 schreef Lov1 het volgende:
Stiekem hoop ik nog op een interview met Cynthia waarna geďnteresseerde mannen mogen mailen![]()
Er zullen nog wel wat drankjes vooraf of na geweest zijn, want van drie drankjes kun je toch niet zo dronken worden (ook al is het 45 %).quote:Op maandag 23 november 2009 23:53 schreef Injetta het volgende:
Hanneke en Peter ware echt leuk. Ik moest zo lachen zoals ze achter elkaar die drankjes bleef bestellen en achterover slaan. 45% alcohol!!
Dat avondje uit heeft volgens mij dus maar heel kort geduurd......
Als je zoooo snel van die hele sterke drank drinkt, dan komt er in hele korte tijd heel veel alcohol in je lichaam en dan kun je zomaar van het ene moment op het andere volslagen dronken zijn.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:13 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Er zullen nog wel wat drankjes vooraf of na geweest zijn, want van drie drankjes kun je toch niet zo dronken worden (ook al is het 45 %).
Oooh ja Branbanders is een ander verhaal.....quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:54 schreef bloodymary het volgende:
Nou, wij Brabanders hebben dat niet zo snel hoor!
Donder op zeg. Maak maar je eigen topic aan. Speciaal voor zondagquote:Op maandag 23 november 2009 21:39 schreef Adelante het volgende:
Niet een heel topic vollullen voor zondag graag.
Beetje veel blind Injetta? Of is het physisch?quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:03 schreef Injetta het volgende:
Ik snap niet zo goed waarom Dijcke de hele tijd zo enorm kwijnend en gepijnigd kijkt.
Ik zie geen enkel geluk van haar afstralen. Ze kijkt alsof het leven een groot drama is geworden en dat ze er aan bezwijkt....
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:31 schreef pufje het volgende:
[..]
Donder op zeg. Maak maar je eigen topic aan. Speciaal voor zondagnet als je zwarte kousen trouwens.
Ken je Wim zeker ook...
quote:Op dinsdag 24 november 2009 01:34 schreef pufje het volgende:
[..]
Beetje veel blind Injetta? Of is het physisch?
Ja, dat had er wat mij betreft ook uit gemogen, dat ging nergens over.quote:Op dinsdag 24 november 2009 02:53 schreef Beach het volgende:
Ik vond het trouwens ook tenenkrommend slecht toen die ouwe Portugese taart Dycke begon te complimenteren enzo.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:54 schreef bloodymary het volgende:
Nou, dan ga je daar gewoon op een markt bij zo'n kraam staan. Die vrouwen zeggen dat tegen iedereen hoor, is gewoon een verkooptechniek.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:33 schreef gifkwal het volgende:
Ik vond dat Portugese oma'tje ook schattig! Lijkt me echt leuk als iemand dat tegen me zou zeggen
Wij Limburgers ook niet....quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:54 schreef bloodymary het volgende:
Brabanders zijn gezellig heur.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:56 schreef Injetta het volgende:
[..]
Oooh ja Branbanders is een ander verhaal.....
![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2009 12:54 schreef Sinarades het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar Richard hoe het daar nu mee gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:10 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:21 schreef Duderella het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 13:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |