ik ben volgens mij de enige die het prachtig vindt, de allesoverheersende liefde tussen Jos en Dyckequote:
quote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef marcodej het volgende:
http://www.denederlandervanhetjaar.nl/
Stem op Boer Wietse.
nee hoor, je bent niet de enige, ik vind het ook prachtig!quote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben volgens mij de enige die het prachtig vindt, de allesoverheersende liefde tussen Jos en Dycke
quote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef Hetiszover het volgende:
Dycke is zo emotioneel, die gaat al huilen als Jos een goeie wind laat.
Nee hoor, ik vind het ook mooi. Het is duidelijk een stel dat de nodige littekens in het leven al hebben opgelopen.. En nu intens genieten en alles er uithalen wat er in zit!quote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben volgens mij de enige die het prachtig vindt, de allesoverheersende liefde tussen Jos en Dycke
Wij moesten hardop lachen!quote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef Hetiszover het volgende:
Onuitwisbaarquote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef Hetiszover het volgende:
Nee hoor. Ik vind ook dat ze echt bij elkaar passen.quote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat filmpje op de site ookquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 21:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het is duidelijk een stel dat de nodige littekens in het leven al hebben opgelopen..
nee, ik denk dat Wietse helegaar nie kan snowboarden, maar dat geeft niet, de eerste keer is het leukstequote:Op zondag 22 november 2009 21:21 schreef Zipportal het volgende:
Zonet dat eet moment: Neeltje en Wietse. Neetlje met wintersport noemt een 1 of andere plaatsnaam op. Wietse: [plaatsnaam] ja die ook zeker.Wietse weet niet eens waar het ligt, laat staan van gehoord.
quote:Op zondag 22 november 2009 21:43 schreef MoonCore het volgende:
Die Hans met zijn gesprekken over gevoelens steeds, dan is de hele romantiek er toch vanaf, ipv genieten van het moment gaat hij analyseren wat het nu zo speciaal maakt zo'n moment, vreselijk.
quote:Op zondag 22 november 2009 21:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Hans moet alles uit dr trekken. Terwijl zij aan hem hoort te trekken.
Ja snap er ook geen F**k vanquote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef Jeroenz het volgende:
Die Neeltje is ook wazig, ze is niet echt verliefd maar wil wel direct samenwonen. En die kerel van 35 die nooit iemand heeft gehad wilt dat niet (direct), terwijl hij wel helemaal ondersteboven is zo te horen..
Wanneer was dat?quote:Op zondag 22 november 2009 21:48 schreef Keroppi het volgende:Wel leuk dat Wietze daadwerkelijk in staat is om een gesprek gaande te houden en volzinnen te vormen.
Guinness is dan ook niet te zuipen, dan beter iets drinken dat ook echt lekker is. Die Ieren hebben echt wel meer bier dan Guinnessquote:Op zondag 22 november 2009 22:28 schreef Meddo het volgende:
Net even teruggekeken..
Wat een faler is die wietse toch ook, dat ie niet eens guinness blijft drinken in de pubs daar
quote:Op zondag 22 november 2009 22:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Guinness is dan ook niet te zuipen, dan beter iets drinken dat ook echt lekker is. Die Ieren hebben echt wel meer bier dan Guinness
WOW er is gewoon iemand die wel door heeft dat ze geweldig toneelspeelt.quote:Op zondag 22 november 2009 21:11 schreef pleeborstel het volgende:
Die Dycke lijkt wel een slechte actrice zeg met die rare zinnen opzeggen steeds
Geef hem eens ongelijk. Gelijk al samenwonen, daar zou ik ook de kriebels van krijgen. Ik bedoel: hoe goed kennen ze elkaar nou?quote:Op zondag 22 november 2009 22:01 schreef Jeroenz het volgende:
Die Neeltje is ook wazig, ze is niet echt verliefd maar wil wel direct samenwonen. En die kerel van 35 die nooit iemand heeft gehad wilt dat niet (direct), terwijl hij wel helemaal ondersteboven is zo te horen..
Uiteraard, maar ik zou haar wel geven. Wie niet?quote:Op zondag 22 november 2009 22:40 schreef chocolonely het volgende:
[..]
WOW er is gewoon iemand die wel door heeft dat ze geweldig toneelspeelt.
Als zoiets bij Hans en Audrey was gebeurd waren ze natuurlijk direct rond de tafel gaan zitten om te praten over 'hoe dat nou voelde' (quote:
Ik heb net naar die filmpjes gekeken...hij veegde zijn mond afquote:Op zondag 22 november 2009 21:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat filmpje op de site ook
[ afbeelding ]
Best romantisch met dat slot op die brug, mooi plaatje, romantisch, etc. Peter zoent Hanneke en dan lopen ze weg en veegt ie heel subtiel z'n bek af
Neeltje is een gevalletje gold-digger. Wietse heeft een eigen bedrijf en dus geld.quote:Op zondag 22 november 2009 23:32 schreef Jeroenz het volgende:
Ik snap ook niet waarom die Neeltje meedoet.
Zij vind het boerenleven niet echt iets voor haar, zo te horen, en is niet echt verliefd en weet niet wat ze wil. Zo iemand kan toch zo een vriendje krijgen? Ze is niet superknap maar mag er best wezen, ik denk niet dat ze veel moeite heeft een kerel te krijgen.
Beetje een vaag meisje
oooh okay!quote:Op zondag 22 november 2009 23:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neeltje is een gevalletje gold-digger. Wietse heeft een eigen bedrijf en dus geld.
Zo bekeken is Neeltje dus eigenlijk een verkapte hoer.
geld wat in zijn bedrijf zit ja, waarschijnlijk niet op de bankquote:Op zondag 22 november 2009 23:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neeltje is een gevalletje gold-digger. Wietse heeft een eigen bedrijf en dus geld.
goed kans dat het saldo zwaar negatief isquote:Op zondag 22 november 2009 23:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 november 2009 22:49 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Als zoiets bij Hans en Audrey was gebeurd waren ze natuurlijk direct rond de tafel gaan zitten om te praten over 'hoe dat nou voelde' () en hoe het hun toekomst samen zou beinvloeden
Is er dan vergelijkingsmateriaalquote:Op maandag 23 november 2009 00:06 schreef Jeroenz het volgende:
Of Wietse zei dat nadat hij erachter kwam dat ze tegenviel in bed
quote:Op zondag 22 november 2009 23:22 schreef -Mellow- het volgende:
Peter en Hanneke passen wel bij elkaar, allebei even lomp
Achja, Jos en Dycke, ik vind ze inmiddels vreselijk, maar dat gezwijmel vind ik wel vrij herkenbaar als je verliefd bent.
En Hans, wat een wijf zeg. Om tegengas vragen terwijl zij stapelverliefd is... Dat kan je toch niet van iemand verwachten. Ze mag dan een suffe troela zijn, maar hij is zelf echt de grootste dooddoener ooit.
preciesquote:Op zondag 22 november 2009 21:03 schreef Wilskracht het volgende:
Neeltje wil de creditcard van Wietse
Die huilde gisteren in elk geval nog even met haar meequote:Op maandag 23 november 2009 01:45 schreef Teslynd het volgende:
Dycke legt telkens de gevoelige momenten plat door moeilijk te gaan kijken en dan te gaan huilen. Ben benieuwd hoe lang Jos dat verdragen kan.
Heb ik precies hetzelfde! Ik snap ook niet dat heel veel mensen dat niet zien, maar dat is natuurlijk de kracht van glijers. De meeste vrouwen komen er pas achter als het te laat is.quote:Op maandag 23 november 2009 00:17 schreef Jane het volgende:
En die Jos.... sorry hoor, ik weet dat er hier mensen zijn die hem leuk vinden, maar ik vind het gewoon een walgelijke glijer. *ril* Heb serieus een keer bijna weggezapt vanavond omdat ik het niet meer aan kon zien. Maar goed dat Dyke zo'n vrouw is die daar geen genoeg van kan krijgen. Die glijdt heerlijk mee.
Het is mij ook een raadsel. Ze vindt de onuitwisbare aandacht van Wietse gewoon mooi, maar als hij naast haar wil zitten schopt ze m naar de overkant. Ze kleineert m ook nogal, dus ze hoeft maar 1 keer iets aardigs te zeggen en Wietse is in de zevende hemel. Ze kijkt volgens mij hoe ver ze kan gaan en zit eigl op rozen met Wietse. Maar verliefd is ze duidelijk niet. Ze zorgt dattie dr aandacht blijft geven, maar verder zal ze het niet laten komen. Ben wel blij dattie niet gelijk samen wilde gaan wonen, hij heeft nog iets van ruggegraat. Hij ziet miss toch wel dat ze een beetje wispelturig is, ook al heeftie geen ervaring met vrouwen.quote:Op zondag 22 november 2009 23:32 schreef Jeroenz het volgende:
Ik snap ook niet waarom die Neeltje meedoet.
Zij vind het boerenleven niet echt iets voor haar, zo te horen, en is niet echt verliefd en weet niet wat ze wil. Zo iemand kan toch zo een vriendje krijgen? Ze is niet superknap maar mag er best wezen, ik denk niet dat ze veel moeite heeft een kerel te krijgen.
Beetje een vaag meisje
"Two balzaks please".quote:Op maandag 23 november 2009 09:56 schreef FrankRicard het volgende:
Het viel me op dat Hanneke nog aardig Engels praatte, ik had verwacht dat dat een ramp zou worden bij die 2.
quote:Op maandag 23 november 2009 00:51 schreef elkravo het volgende:
Ze lijkt ervan overtuigd dat als ze maar genoeg met Wietse is, dat ze zekerheid heeft, iemand heeft die haar lief heeft... en dat ze zelf niet hoteldebotel is, dat vind ze van minder belang.
Mooi verwoord!quote:Op maandag 23 november 2009 10:41 schreef NoShitSherlock het volgende:
Het was wel leuke aflevering maar er waren toch nog de nodige irriaties:
- Ten eerste die Neeltje die natuurlijk zo fout is als de pest he.
Volgens mij heeft ze een weddenschap afgesloten met die vriendinnen van haar, dat ze wel even een boer zou inpalmen. En Wietse is daarvan het slachtoffer geworden. Verschrikkelijk mutserig wijf waarvan ik mijn hond nog zou afschoppen. Maar wietse met zijn achterlijke papegaai gedrag verdient ook eigenlijk niet beter.
- Die Peter die zich gedraagd alsof hij met een pas nieuw gekocht paard op stap is. Eerste klas lomp figuur is dat die ook niks anders lust dan zijn eigen geprakte aardappels.
- Die Astrid die echt zo'n hyperactief huppelkutje blijkt te zijn. Ze lijkt ook wel veel te korte armpjes te hebben. En dan dat rustige rotsblok ernaast. Dat gaat natuurlijk niet werken he.
- Die jos is inderdaad een eerste klas glibber, maar hij heeft ook wel een lekker wijf te pakken. Hij had natuurlijk gezien de eerdere afleveringen van boer zoekt vrouw gedacht dat hij er zeer bekaaid vanaf zou komen, maar het tegendeel bleek waar te zijn. Die dycke is trouwens ook wel een beetje een muts, echt een emo wijf die als ze in de overgang komt echt rampzalig gaat worden. Een echt echtscheidings wijf.
- Audrey is een inderdaad een super burgerlijk huiswijf. Daar straat echt een en al burgerlijkheid vanaf.
Die Hans valt waarschijnlijk ook op dat burgerlijke type, want hij had ook wel 3 lelijke zeugen uitgezocht.
quote:Op maandag 23 november 2009 10:41 schreef NoShitSherlock het volgende:
- Die Peter die zich gedraagd alsof hij met een pas nieuw gekocht paard op stap is. Eerste klas lomp figuur is dat die ook niks anders lust dan zijn eigen geprakte aardappels.
Ik vond Hanneke en Peter inderdaad ook alles meevallen wat het eten betreft! Ze proberen het toch maar, en halen in ieder geval geen Chinees op de hoekquote:Op maandag 23 november 2009 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eh?Ze hebben van alles geprobeerd te eten hoor
Niet zo wereldvreemd als kneus Hans die gaat roeren omdat abrikozenjam hem niet aan staat![]()
Of het afhaalchinees gebeuren
quote:Op maandag 23 november 2009 11:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik vond Hanneke en Peter inderdaad ook alles meevallen wat het eten betreft! Ze proberen het toch maar, en halen in ieder geval geen Chinees op de hoek
Behalve als je in china bentquote:Op maandag 23 november 2009 11:36 schreef Haaibaaike het volgende:
Astrid en Wim gingen afhaalchinees halen ..Wel beetje vreemd als je in een andere land bent .Dan probeer je daar hoe het eten is... maar geen chinees eten halen
quote:Op maandag 23 november 2009 12:26 schreef gifkwal het volgende:
bedoelde hij daar nou mee dat het tijd werd om van bil te gaan (al hebben ze dat denk ik al gedaan), of dat hij letterlijk de aardappels uit de grond moet halen?
Wat dat betreft was Wim ineens een stuk duidelijker. `Heb je al stijve armen? Oh, dan moeten we rustiger varen, anders lukt het vastpakken vanavond niet.´quote:Op maandag 23 november 2009 12:26 schreef gifkwal het volgende:
Toen Jos bijvoorbeeld zei dat het tijd werd om te oogsten wat hij had gezaaid, bedoelde hij daar nou mee dat het tijd werd om van bil te gaan (al hebben ze dat denk ik al gedaan), of dat hij letterlijk de aardappels uit de grond moet halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |