Ik heb net naar die filmpjes gekeken...hij veegde zijn mond afquote:Op zondag 22 november 2009 21:22 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dat filmpje op de site ook
[ afbeelding ]
Best romantisch met dat slot op die brug, mooi plaatje, romantisch, etc. Peter zoent Hanneke en dan lopen ze weg en veegt ie heel subtiel z'n bek af
Neeltje is een gevalletje gold-digger. Wietse heeft een eigen bedrijf en dus geld.quote:Op zondag 22 november 2009 23:32 schreef Jeroenz het volgende:
Ik snap ook niet waarom die Neeltje meedoet.
Zij vind het boerenleven niet echt iets voor haar, zo te horen, en is niet echt verliefd en weet niet wat ze wil. Zo iemand kan toch zo een vriendje krijgen? Ze is niet superknap maar mag er best wezen, ik denk niet dat ze veel moeite heeft een kerel te krijgen.
Beetje een vaag meisje
oooh okay!quote:Op zondag 22 november 2009 23:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neeltje is een gevalletje gold-digger. Wietse heeft een eigen bedrijf en dus geld.
Zo bekeken is Neeltje dus eigenlijk een verkapte hoer.
geld wat in zijn bedrijf zit ja, waarschijnlijk niet op de bankquote:Op zondag 22 november 2009 23:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neeltje is een gevalletje gold-digger. Wietse heeft een eigen bedrijf en dus geld.
goed kans dat het saldo zwaar negatief isquote:Op zondag 22 november 2009 23:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 november 2009 22:49 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Als zoiets bij Hans en Audrey was gebeurd waren ze natuurlijk direct rond de tafel gaan zitten om te praten over 'hoe dat nou voelde' () en hoe het hun toekomst samen zou beinvloeden
Is er dan vergelijkingsmateriaalquote:Op maandag 23 november 2009 00:06 schreef Jeroenz het volgende:
Of Wietse zei dat nadat hij erachter kwam dat ze tegenviel in bed
quote:Op zondag 22 november 2009 23:22 schreef -Mellow- het volgende:
Peter en Hanneke passen wel bij elkaar, allebei even lomp
Achja, Jos en Dycke, ik vind ze inmiddels vreselijk, maar dat gezwijmel vind ik wel vrij herkenbaar als je verliefd bent.
En Hans, wat een wijf zeg. Om tegengas vragen terwijl zij stapelverliefd is... Dat kan je toch niet van iemand verwachten. Ze mag dan een suffe troela zijn, maar hij is zelf echt de grootste dooddoener ooit.
preciesquote:Op zondag 22 november 2009 21:03 schreef Wilskracht het volgende:
Neeltje wil de creditcard van Wietse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |