abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74926391
Ik heb nog steeds dezelfde mening over alle stelletjes (Peter en Hanneke ++, Hans en Audrey +, Wim en Astrid +, Wietse en Neeltje -) Jos en Dycke passen prima bij elkaar, maar dat gebláát... nog te slecht voor een soapconversatie. "Het is gewoon allemaal zo mooi, gewoon zo... bijzonder, gewoon zo... veel"
  zondag 22 november 2009 @ 23:22:13 #152
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_74926555
Peter en Hanneke passen wel bij elkaar, allebei even lomp

Achja, Jos en Dycke, ik vind ze inmiddels vreselijk, maar dat gezwijmel vind ik wel vrij herkenbaar als je verliefd bent.

En Hans, wat een wijf zeg. Om tegengas vragen terwijl zij stapelverliefd is... Dat kan je toch niet van iemand verwachten. Ze mag dan een suffe troela zijn, maar hij is zelf echt de grootste dooddoener ooit.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_74926637
Die Zweedse receptioniste...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_74926743
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:24 schreef marcodej het volgende:
Die Zweedse receptioniste...
Ja, dat viel mij ook op.
pi_74926845
Trouwens, goeie opmerking van Hanneke: `En romantisch. Dat hebben we nog wel een beetje nodig. Het moet een beetje van buitenaf komen bij ons.´
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  zondag 22 november 2009 @ 23:30:44 #156
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_74926950
Ik snap ook niet waarom die Neeltje meedoet.

Zij vind het boerenleven niet echt iets voor haar, zo te horen, en is niet echt verliefd en weet niet wat ze wil. Zo iemand kan toch zo een vriendje krijgen? Ze is niet superknap maar mag er best wezen, ik denk niet dat ze veel moeite heeft een kerel te krijgen.

Beetje een vaag meisje
  zondag 22 november 2009 @ 23:32:56 #158
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_74926974
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:22 schreef Adelante het volgende:

[..]

Dat filmpje op de site ook

[ afbeelding ]

Best romantisch met dat slot op die brug, mooi plaatje, romantisch, etc. Peter zoent Hanneke en dan lopen ze weg en veegt ie heel subtiel z'n bek af
Ik heb net naar die filmpjes gekeken...hij veegde zijn mond af
  zondag 22 november 2009 @ 23:34:43 #159
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_74927041
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:30 schreef Deprater het volgende:

[..]

Dat heb ik gemist
Die zei tegen Wim en Astrid..och, jullie zijn dat boerenpaar, zoiets maakte ik op..
pi_74927049
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:32 schreef Jeroenz het volgende:
Ik snap ook niet waarom die Neeltje meedoet.

Zij vind het boerenleven niet echt iets voor haar, zo te horen, en is niet echt verliefd en weet niet wat ze wil. Zo iemand kan toch zo een vriendje krijgen? Ze is niet superknap maar mag er best wezen, ik denk niet dat ze veel moeite heeft een kerel te krijgen.

Beetje een vaag meisje
Neeltje is een gevalletje gold-digger. Wietse heeft een eigen bedrijf en dus geld.

Zo bekeken is Neeltje dus eigenlijk een verkapte hoer.
pi_74927181
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:34 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Neeltje is een gevalletje gold-digger. Wietse heeft een eigen bedrijf en dus geld.

oooh okay!
pi_74927219
quote:

[..]

geld wat in zijn bedrijf zit ja, waarschijnlijk niet op de bank
You dream it, I live it.
  zondag 22 november 2009 @ 23:44:50 #163
179598 Deprater
werken fijn, niks doen beter
pi_74927369
quote:

[..]

goed kans dat het saldo zwaar negatief is
pi_74927965
Of Wietse zei dat nadat hij erachter kwam dat ze tegenviel in bed
pi_74928005
quote:
Op zondag 22 november 2009 22:49 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Als zoiets bij Hans en Audrey was gebeurd waren ze natuurlijk direct rond de tafel gaan zitten om te praten over 'hoe dat nou voelde' ( ) en hoe het hun toekomst samen zou beinvloeden

Hahaha, de cola bijna over mijn toetsenbord heen
De banaan is krom.
pi_74928081
quote:
Op maandag 23 november 2009 00:06 schreef Jeroenz het volgende:
Of Wietse zei dat nadat hij erachter kwam dat ze tegenviel in bed
Is er dan vergelijkingsmateriaal
You dream it, I live it.
  maandag 23 november 2009 @ 00:17:06 #167
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_74928171
Hoe is het mogelijk dat Hans er nu pas achterkomt dat Audrey een dooie doos is?

En die Jos.... sorry hoor, ik weet dat er hier mensen zijn die hem leuk vinden, maar ik vind het gewoon een walgelijke glijer. *ril* Heb serieus een keer bijna weggezapt vanavond omdat ik het niet meer aan kon zien. Maar goed dat Dyke zo'n vrouw is die daar geen genoeg van kan krijgen. Die glijdt heerlijk mee.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_74928412
Wietse Zo zielig vind ik het voor hem! Hij begint steeds leuker te worden maar het wordt ook steeds duidelijker dat Neeltje een super vaag wijf is.

Jos en Dycke, net of die twee uit een GTST-script komen en dan ook nog eens super slecht acteren!

Hanneke vind ik echt tof.
pi_74928805
In het voor-filmpje kwamen Neeltje en Wietse toch redelijk arm in arm aanlopen... niet?

Wietse komt over als de onzekere... maar in werkelijkheid is Neeltje veel onzekerder. Ja ze is meer ervaren en wereldser (kroegentochten, vliegen, wintersport), maar zij lijkt gewoon onzeker qua relaties, en wat er van haarzelf verwacht wordt daarin.
Ze lijkt ervan overtuigd dat als ze maar genoeg met Wietse is, dat ze zekerheid heeft, iemand heeft die haar lief heeft... en dat ze zelf niet hoteldebotel is, dat vind ze van minder belang. Zolang zij maar een lekkere vent heeft (want dat vindt ze wel), die gek op d'r is, en zolang ze zoveel mogelijk haar eigen dingetjes kan blijven doen... daar neemt ze genoegen mee op dit moment,...

Twee onzekere mensen bij elkaar... als die elkaar vinden en elkaar begrijpen... kan nog wat worden ook...
  maandag 23 november 2009 @ 01:19:46 #170
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_74929249
Tvp
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_74929431
Ooh die Wietse, echt tenenkrommende televisie! Hij praatte Neeltje de hele tijd na.

En Peter en Hanneke vind ik echt geweldig bij elkaar!
pi_74929539
quote:
Op zondag 22 november 2009 23:22 schreef -Mellow- het volgende:
Peter en Hanneke passen wel bij elkaar, allebei even lomp

Achja, Jos en Dycke, ik vind ze inmiddels vreselijk, maar dat gezwijmel vind ik wel vrij herkenbaar als je verliefd bent.

En Hans, wat een wijf zeg. Om tegengas vragen terwijl zij stapelverliefd is... Dat kan je toch niet van iemand verwachten. Ze mag dan een suffe troela zijn, maar hij is zelf echt de grootste dooddoener ooit.

Bovendien denk ik dat hij ook niet tegengas bedoelt. Want wanneer was het nodig om hem af te remmen? Hij bedoelde natuurlijk dat hij wel wat prikkels gebruiken kon en dat de zijne bedoeld waren om door haar op gereageerd te worden.
Maar ik vond Jo net zo'n lijdzame uitstraling had. Inge was waarschijnlijk beter geweest: iemand van wie wat uitgaat en voor wie hij moeite moet doen.

Dycke legt telkens de gevoelige momenten plat door moeilijk te gaan kijken en dan te gaan huilen. Ben benieuwd hoe lang Jos dat verdragen kan.
pi_74930579
quote:
Op zondag 22 november 2009 21:03 schreef Wilskracht het volgende:
Neeltje wil de creditcard van Wietse
precies
  Moderator maandag 23 november 2009 @ 07:00:34 #174
155227 crew  Guppy
dus
pi_74930699
TVP voor straks
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_74931249
Redelijk leuke aflevering gister.
Vond voor het eerst Hanneke echt tof met Peter samen!!

Hans moet trouwens eens niet zo veel nadenken, maar het eens even gewoon laten gaan, kan niet verwachten dat je in zo'n korte tijd al elkaar helemaal kent.

Ben het wel eens met wat elkravo schrijft, Neeltje is ook onzeker. Na alles wat ze zegt komt een zenuwachtig lachje....

Wim en Astrid
Jos en Dycke
Prima, allen lekker verliefd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')