ik ben volgens mij de enige die het prachtig vindt, de allesoverheersende liefde tussen Jos en Dyckequote:
quote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef marcodej het volgende:
http://www.denederlandervanhetjaar.nl/
Stem op Boer Wietse.
nee hoor, je bent niet de enige, ik vind het ook prachtig!quote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben volgens mij de enige die het prachtig vindt, de allesoverheersende liefde tussen Jos en Dycke
quote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef Hetiszover het volgende:
Dycke is zo emotioneel, die gaat al huilen als Jos een goeie wind laat.
Nee hoor, ik vind het ook mooi. Het is duidelijk een stel dat de nodige littekens in het leven al hebben opgelopen.. En nu intens genieten en alles er uithalen wat er in zit!quote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben volgens mij de enige die het prachtig vindt, de allesoverheersende liefde tussen Jos en Dycke
Wij moesten hardop lachen!quote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef Hetiszover het volgende:
Onuitwisbaarquote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef Hetiszover het volgende:
Nee hoor. Ik vind ook dat ze echt bij elkaar passen.quote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat filmpje op de site ookquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 21:15 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Het is duidelijk een stel dat de nodige littekens in het leven al hebben opgelopen..
nee, ik denk dat Wietse helegaar nie kan snowboarden, maar dat geeft niet, de eerste keer is het leukstequote:Op zondag 22 november 2009 21:21 schreef Zipportal het volgende:
Zonet dat eet moment: Neeltje en Wietse. Neetlje met wintersport noemt een 1 of andere plaatsnaam op. Wietse: [plaatsnaam] ja die ook zeker.Wietse weet niet eens waar het ligt, laat staan van gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |