Ze bedoelt het misschien goed, om hem wat meer nieuwe dingen te laten leren kennen, maar nee.. ik vind het ook niet zo allemaal.quote:Op zondag 22 november 2009 21:09 schreef Hetiszover het volgende:
Neeltje kleineert hem een beetje vind ik.
quote:
ja die zogenaamde grapjes van haar draaien er standaard op uit dat zij zoveel leuker en beter isquote:Op zondag 22 november 2009 21:09 schreef Hetiszover het volgende:
Neeltje kleineert hem een beetje vind ik.
Oh, dan ben ik niet normaal.quote:Op zondag 22 november 2009 21:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Zoals ieder normaal mens wel eens doet
Ik hoop het, dat hij op tijd zijn ogen opent!quote:Op zondag 22 november 2009 21:11 schreef USAnneke het volgende:
Het lijkt alsof Wietse een beetje begint te twijfelen na het gepush van Neel. Rustig aan, hééél rustig aan!
Aaaargh Dycke met haar gezemel bleegh!
ik ben volgens mij de enige die het prachtig vindt, de allesoverheersende liefde tussen Jos en Dyckequote:
quote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef marcodej het volgende:
http://www.denederlandervanhetjaar.nl/
Stem op Boer Wietse.
nee hoor, je bent niet de enige, ik vind het ook prachtig!quote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben volgens mij de enige die het prachtig vindt, de allesoverheersende liefde tussen Jos en Dycke
quote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef Hetiszover het volgende:
Dycke is zo emotioneel, die gaat al huilen als Jos een goeie wind laat.
Nee hoor, ik vind het ook mooi. Het is duidelijk een stel dat de nodige littekens in het leven al hebben opgelopen.. En nu intens genieten en alles er uithalen wat er in zit!quote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik ben volgens mij de enige die het prachtig vindt, de allesoverheersende liefde tussen Jos en Dycke
Wij moesten hardop lachen!quote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef Hetiszover het volgende:
Onuitwisbaarquote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef Hetiszover het volgende:
Nee hoor. Ik vind ook dat ze echt bij elkaar passen.quote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat filmpje op de site ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |