Omdat die muts wil en anders de kont tegen de krib gooitquote:Op zondag 22 november 2009 21:02 schreef Deprater het volgende:
Wiets wil wel
dat is zo'n standaard zin als je van iemand af wilt maar hem niet wilt kwetsen, ik ben niet (meer) verliefd maaaaar ik geef wel veel om je hoorquote:Op zondag 22 november 2009 21:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze geeft toch veel om Wietse zei ze straks.. Ze is wel een baasje Neeltje.
Omdat de meesten al slechte ervaringen achter de rug hebben.quote:Op zondag 22 november 2009 21:05 schreef Adelante het volgende:
Waarom willen al die vrouwen direct helemaal zekerheid en vastigheid?
Inderdaad, omdat hij niet direct wil samenwonen (wat heel verstandig is) is hij niet duidelijk wat hij wil.quote:Op zondag 22 november 2009 21:05 schreef Marrije het volgende:
Nouja zeg, mevrouw ik ben niet verliefd wil weten waar ze aan toe is en dat meneer ik ben tot over mn oren verliefd 100% voor haat gaatDat kind spoort niet.
Of heel geraffineerd.quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 21:07 schreef USAnneke het volgende:
Ik vind ze toch wel een leuk setje, die Peter en Hanneke. Hanneke komt steeds beter uit de verf.
Inderdaadquote:Op zondag 22 november 2009 21:07 schreef meami het volgende:
De handdoeken!
zij is niet eens verliefd, hij overduidelijk wel, echt, ze spoort nietquote:Op zondag 22 november 2009 21:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, omdat hij niet direct wil samenwonen (wat heel verstandig is) is hij niet duidelijk wat hij wil.
Waarom bellen, ik verwacht dat Jo zelf de kamer naast hun heeft geboekt.quote:Op zondag 22 november 2009 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
Hans gaat na de uitzending Jo opbellen
quote:Op zondag 22 november 2009 21:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom bellen, ik verwacht dat Jo zelf de kamer naast hun heeft geboekt.
Ze kan moeilijk de saus op Wietse zijn jongeheer smeren en het er dan van aflikkenquote:
Dat regelt God toch wel voor Jo?quote:Op zondag 22 november 2009 21:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Waarom bellen, ik verwacht dat Jo zelf de kamer naast hun heeft geboekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |