Nou ik mis een "c " hoorquote:
Ik bedoel dus zo'n schaapachtig geval. Ze kijken zo lief namelijkquote:Op zondag 22 november 2009 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alpaca koop je bij de ijzerhandel.
O. ik verplaatste me in de man, het laten zuigen lijkt me wel leuk.quote:
DAT MEEN JE!quote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bedoel dus zo'n schaapachtig geval.
Heb je zoveel vertrouwen in me?quote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef Broekpaling het volgende:
4EBE, pas op dat kruidnootjes niet aanbranden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ah, die kan je alleen bij de boeren in zuid-amerika kopen. Je moet ze zelf op gaan halen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bedoel dus zo'n schaapachtig geval. Ze kijken zo lief namelijk
Je hebt ook cavia's die alpaca genoemdn worden, zijn wat gemakkelijker te krijgenquote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bedoel dus zo'n schaapachtig geval. Ze kijken zo lief namelijk
quote:Op zondag 22 november 2009 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je zoveel vertrouwen in me?Ik heb wel meer in je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op zondag 22 november 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik een man zou zijn.
Met een penis.
Zei iemand daar: cavia's?quote:Op zondag 22 november 2009 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt ook cavia's die alpaca genoemdn worden, zijn wat gemakkelijker te krijgen
O ja?quote:
Watdan?quote:
Jaquote:
Ja tuurlijkquote:Op zondag 22 november 2009 20:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, die kan je alleen bij de boeren in zuid-amerika kopen. Je moet ze zelf op gaan halen.
Ik heb een nieuwe caviaquote:Op zondag 22 november 2009 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je weet maar nooit
[..]
Dat zal ik geweest zijn
[ afbeelding ]
alpaca cavia
Er zijn in Nl gewoon mensen die die beesten houden, voor t wol.quote:Op zondag 22 november 2009 20:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja tuurlijkNu serieus graag.
Vraag me alleen af als je ze smorgens ook moet uitlaten, lijkt me apart gevoel al die mensen die je aanstaren
quote:Op zondag 22 november 2009 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je zoveel vertrouwen in me?Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Geen interwebz in Einheuveh?quote:Op zondag 22 november 2009 20:32 schreef Crack_ het volgende:
OKE IK GA WEER NAAR EINDHOVEN TOE DAG IEDEREEN TOT VRIJDAG.
Wat een onchristelijke tijdstippen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:32 schreef Crack_ het volgende:
Ruik 'ie nog naar nieuw?quote:Op zondag 22 november 2009 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe cavia![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben serieusquote:Op zondag 22 november 2009 20:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja tuurlijkNu serieus graag.
Vraag me alleen af als je ze smorgens ook moet uitlaten, lijkt me apart gevoel al die mensen die je aanstaren
Voor het wol? Daar heb je toch schapen voor dunkt me. Deze beesten zijn stukken mooier vind ik. Alhoewel je ook best wel lelijke er tussen hebt zitten. Maar de cheap achtigen zijn wel liefquote:Op zondag 22 november 2009 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er zijn in Nl gewoon mensen die die beesten houden, voor t wol.
Het is niet een dier dat je naast je op de bank wil hebben zitten zoals je poesje.
Ben je nu al verhuisd dat je geen internet hebt?quote:Op zondag 22 november 2009 20:32 schreef Crack_ het volgende:
Krakend vers.quote:
Wol van alpaca's is vele malen duurder dan wol van schapen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor het wol? Daar heb je toch schapen voor dunkt me. Deze beesten zijn stukken mooier vind ik. Alhoewel je ook best wel lelijke er tussen hebt zitten. Maar de cheap achtigen zijn wel lief
Pluisjequote:Op zondag 22 november 2009 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe cavia![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als 'ie niet zo nieuw meer ruikt kan je altijd nog een bus met nieuwe autolucht kopen.quote:
7,4quote:Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Weet iemand wat 3/7 in decimalen is?
quote:Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Is dat een echte of een neppe kat?quote:Op zondag 22 november 2009 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Pluisje
Wat lief
Wij hebben een poesje en mij werd deze kater aangeboden
[ afbeelding ]
Ik vind hem mooi, maar een half jaartje wachten is beter
Dus nog even geen kater bij, hij is ook alweer bijna 5 en een kitten is leuker voor bij t poesje...
Dan moet je wortel 7 maal wortel 3 gedeeld door 3 in het kwadraat doen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Je kan ze wel kopen als particulierquote:Op zondag 22 november 2009 20:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben serieusDie beesten kan je als particulier volgens mij niet kopen in Europa.
Tevens laat je ze niet uit omdat ze gewoon buiten leven
Hij ziet er inderdaad nep uit.quote:Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is dat een echte of een neppe kat?
Hij is echt, een exotic shorthairquote:Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is dat een echte of een neppe kat?
Geen vergunning nodig voor die dieren?quote:Op zondag 22 november 2009 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan ze wel kopen als particulier![]()
En ik laat mijn powny ook weleens uit![]()
![]()
Flauwe woordgaRp.quote:Op zondag 22 november 2009 20:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wol van alpaca's is vele malen duurder dan wol van schapen.
//Edit
Wat bedoel je met cheapachtigen?
quote:Op zondag 22 november 2009 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan ze wel kopen als particulier![]()
En ik laat mijn powny ook weleens uit![]()
![]()
* In het hok leegspuit.quote:Op zondag 22 november 2009 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als 'ie niet zo nieuw meer ruikt kan je altijd nog een bus met nieuwe autolucht kopen.
Songsquote:Op zondag 22 november 2009 20:37 schreef Adelante het volgende:
Dat "wish you were here" is toch niet alleen van Pink Floyd?
Incubusquote:Op zondag 22 november 2009 20:37 schreef Adelante het volgende:
Dat "wish you were here" is toch niet alleen van Pink Floyd?
Nieuwe auto walm.quote:Op zondag 22 november 2009 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* In het hok leegspuit.
Snuif.
Nee dat dacht ik niet, maar je kunt ze gewoon vrij kopen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geen vergunning nodig voor die dieren?
En lopen met pony's en paarden is toch heel wat anders dan lopen met lama's of alpaca's
Volgens mij was het geen grapquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 20:39 schreef Pieter-utd het volgende:
Dat deze OP een voorbeeld mogen zijn voor andere
* Ritje naar Assendelft maakt.quote:Op zondag 22 november 2009 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eventjes dat orgel de wegen laten onderschijten hmm?
Jouw topicsquote:
Gaarne.quote:Op zondag 22 november 2009 20:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Willen jullie m'n slaapkamer zien?:D![]()
quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 20:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik laat elke 3 dagen mijn neger uit.
Kankertopicquote:
Cribs: Fok! Editionquote:Op zondag 22 november 2009 20:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Willen jullie m'n slaapkamer zien?:D![]()
Maar zoals ik die beesten zie op dat plaatje leven ze wel in rare klimaats-omstandigheden. Of ik zie ze in de sneeuw of in zo'n zandbak.quote:Op zondag 22 november 2009 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik niet, maar je kunt ze gewoon vrij kopen.
Ja dat klopt, mensen vinden paarden al raar.
Mensen die negers hebben.quote:Op zondag 22 november 2009 20:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik laat elke 3 dagen mijn neger uit.
MAAK ZE DOOD MAAK ZE DOOD.quote:Op zondag 22 november 2009 20:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die negers hebben.Ik heb aziaatjes.
watquote:Op zondag 22 november 2009 20:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb ze nodig jongen, de een doet m'n schoolwerk, de ander m'n boekhouding en de derde is seksslavin.quote:
Mijne ook. Die tuin zag er na verloop van tijd ook niet meer uit.quote:Op zondag 22 november 2009 20:46 schreef Maisnon het volgende:
Mijn opa en oma hadden altijd afrikaantjes in de tuin
Aziaten en seksquote:Op zondag 22 november 2009 20:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb ze nodig jongen, de een doet m'n schoolwerk, de ander m'n boekhouding en de derde is seksslavin.
Die hebben tenminste niet allemaal aids, in tegenstelling tot jouw negers.quote:
Ik zei niet dat het mijn sexslavin was.quote:
Ik beweerde ook niet dat dat wel zo was.quote:Op zondag 22 november 2009 20:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het mijn sexslavin was.
Ik reageerde ook niet op een bewering van je.quote:Op zondag 22 november 2009 20:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik beweerde ook niet dat dat wel zo was.
watquote:
Die suggestie wekte je door me te quoten.quote:Op zondag 22 november 2009 20:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik reageerde ook niet op een bewering van je.
Waarvoor spijt.quote:Op zondag 22 november 2009 20:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die suggestie wekte je door me te quoten.
HEUY, had jij ook last van die vertraging? Hoe lang was je langer onderweg naar Eindhoven?quote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze vond de knikkerbaan leuk
Mensen die aziaatjes hebbenquote:Op zondag 22 november 2009 20:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is het al vrijdag?quote:Op zondag 22 november 2009 21:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY, had jij ook last van die vertraging? Hoe lang was je langer onderweg naar Eindhoven?
quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 20:32 schreef Crack_ het volgende:
Ja maar jij zat er ook op dus ik wist niet wie wie was. En aangezien JIJ VAKER CAPS GEBRUIKT DAN IK DEED en Crack eigenlijk nooit...quote:
Ja, een half uurtje ofzo, ik ben in Utrecht op de trein gezetquote:Op zondag 22 november 2009 21:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY, had jij ook last van die vertraging? Hoe lang was je langer onderweg naar Eindhoven?
Stiekem was ik het wel.quote:Op zondag 22 november 2009 21:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar jij zat er ook op dus ik wist niet wie wie was. En aangezien JIJ VAKER CAPS GEBRUIKT DAN IK DEED en Crack eigenlijk nooit...
Ja, we hoorde het pas op het station. Als ze teveel vertraging heeft mist ze de laatste bus.quote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, een half uurtje ofzo, ik ben in Utrecht op de trein gezet
quote:
IK HAD NOOIT MET CAPS MOETEN SCHRIJVENquote:Op zondag 22 november 2009 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
NIET IEDEREEN IS BLIND, JA?
Meeeehquote:Op zondag 22 november 2009 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IK HAD NOOIT MET CAPS MOETEN SCHRIJVEN
Langzaam en pijnlijk?quote:Op zondag 22 november 2009 21:29 schreef Otis2.0 het volgende:
LALALALALALA JULLIE GAAN ALLEMAAL DOOD.
Shoarma.quote:
Apenquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 21:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wees nou aardig voor de nieuwe Nederlanders.
Maar niet dommer dan jij.quote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
NG is ook een beetje dom.
Het is "als jouw".quote:
Dat valt je nog vies tegen.quote:
Wat bewijst die link.quote:Op zondag 22 november 2009 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt je nog vies tegen.
testmijniq.nl
Je wilt zeggen dat internet-IQ-testen niet betrouwbaar zijn?quote:
Dat als hij die test maakt zijn eigen inferioriteit bewezen wordt.quote:
quote:
Moet jezelf weten, ik ga zo KLB topic maken. Weet alleen niet als ik ga trollen of een serieus topic maak.quote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef Siniti het volgende:
hallo allemaal, kan ik mijn popcorn alvast pakken voor een leuke discussie tussen NG en php?
Zijn ze dat niet??!quote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat internet-IQ-testen niet betrouwbaar zijn?
Waarschijnlijk maak je een serieus topic maar lukt het je niet zo goed, waarna iedereen je uitlacht en jij zegt dat je trollde.quote:Op zondag 22 november 2009 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet jezelf weten, ik ga zo KLB topic maken. Weet alleen niet als ik ga trollen of een serieus topic maak.
Nee daar doelde ik eigenlijk niet op. Hij zegt tegen NG dat valt je nog vies tegen.quote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat internet-IQ-testen niet betrouwbaar zijn?
Als jij niet de mensenkennis in pacht hebt om in te schatten wanneer ik wel of niet troll dan bij jij het niet waard om op deze planeet rond te dwarrelen.quote:Op zondag 22 november 2009 22:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk maak je een serieus topic maar lukt het je niet zo goed, waarna iedereen je uitlacht en jij zegt dat je trollde.
Php, niet gemeen bedoeld, maar leer eens dat in bovenstaande zin het "of ik ga trollen..." ipv "als ik ga trollen..." is.quote:Op zondag 22 november 2009 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet jezelf weten, ik ga zo KLB topic maken. Weet alleen niet als ik ga trollen of een serieus topic maak.
Badum, tsss.quote:Op zondag 22 november 2009 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet jezelf weten, ik ga zo KLB topic maken. Weet alleen niet als ik ga trollen of een serieus topic maak trollen.
Je bedoelt dat dus. Nee ik had gehoopt dat hij de test zou maken en dan zou inzien dat hij beter niets over mijn domheid kan zeggen aangezien hij ook hetzelfde stel hersens heeft als een muis.quote:Op zondag 22 november 2009 22:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee daar doelde ik eigenlijk niet op. Hij zegt tegen NG dat valt je nog vies tegen.
Dat hij niet dommer is dan NG bedoelt ie dus. Maar die link bewijst dat toch niet ofzo.
( We weten allemaal dat die site de graadmeter is voor het IQ testen. )
Feitelijk onjuist.quote:Op zondag 22 november 2009 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
aangezien hij ook hetzelfde stel hersens heeft als een muis.
Had ook gekund maar dan was de zin er imo niet mooier op geworden. Nee geen excuus.quote:Op zondag 22 november 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Php, niet gemeen bedoeld, maar leer eens dat in bovenstaande zin het "of ik ga trollen..." ipv "als ik ga trollen..." is.
Dat weten we niet.quote:
Je doet het vaker fout.quote:Op zondag 22 november 2009 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had ook gekund maar dan was de zin er imo niet mooier op geworden. Nee geen excuus.
Het woord 'als' in die zin klopt gewoon niet, het is geen keuze ofzo.quote:Op zondag 22 november 2009 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had ook gekund maar dan was de zin er imo niet mooier op geworden. Nee geen excuus.
Maar dan kan jij toch nog wel de hersenen hebben van een goudvis. Dus is hij slimmer dan jou.quote:Op zondag 22 november 2009 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bedoelt dat dus. Nee ik had gehoopt dat hij de test zou maken en dan zou inzien dat hij beter niets over mijn domheid kan zeggen aangezien hij ook hetzelfde stel hersens heeft als een muis.
HAHAHA BEN JE DOM OFZO MBOER HAHAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miss zijn er wel users op fok die geen mens zijn maar een muis.quote:Op zondag 22 november 2009 22:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat NG niet hetzelfde stel hersenen als een muis heeft, hoor.
Hij heeft 'm al eens gedaan en scoorde 120.quote:Op zondag 22 november 2009 22:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Maar dan kan jij toch nog wel de hersenen hebben van een goudvis. Dus is hij slimmer dan jou.![]()
Jullie moeten eerst beide die test maken. Ik zeg doen!
Ik wil best zeggen wat ik daarop scoor hoor. (ik scoor niet onder de 100 maar ala)quote:Op zondag 22 november 2009 22:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Maar dan kan jij toch nog wel de hersenen hebben van een goudvis. Dus is hij slimmer dan jou.![]()
Jullie moeten eerst beide die test maken. Ik zeg doen!
Zit NG's heg over jouw erfgrens?quote:Op zondag 22 november 2009 22:17 schreef phpmystyle het volgende:
Onbewust ben ik alweer in zo'n rijdende rechter achtige discussie terecht gekomen
quote:Op zondag 22 november 2009 22:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zit NG's heg over jouw erfgrens?
PIEMELquote:
Hahaha.quote:Op zondag 22 november 2009 22:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Hek hek is 3/7 van de wortel van 3 te breed.
GRENSOVERSCHRIJDENDE GARAGE-ARREST JWZ.quote:Op zondag 22 november 2009 22:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee NG woont boven mij en heeft altijd de Frans Bauer muziek altijd zo hard aanstaan.quote:Op zondag 22 november 2009 22:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Franssiieeejjjjjj!quote:Op zondag 22 november 2009 22:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee NG woont boven mij en heeft altijd de Frans Bauer muziek altijd zo hard aanstaan.
quote:Op zondag 22 november 2009 22:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
HAHAHA BEN JE DOM OFZO MBOER HAHAHAHATnx man ik had em nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Ik mis weer wat...quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 22:24 schreef Maisnon het volgende:
Kijk ik in het Mister and Miss Sexy fotoboek wedstrijd topic met inzendingen.
Zie ik Lamon naakt
wat doe je daarquote:Op zondag 22 november 2009 22:24 schreef Maisnon het volgende:
Zie ik Lamon naakt
Ja, ik schrok ook al.quote:Op zondag 22 november 2009 22:24 schreef Maisnon het volgende:
Zie ik Lamon naakt
Het gaat niet om de lengte, maar om wat je er mee doet.quote:
Wat aardig van je.quote:Op zondag 22 november 2009 22:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat NG niet hetzelfde stel hersenen als een muis heeft, hoor.
Zo eens.quote:Op zondag 22 november 2009 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik deze week zo is evalueer concludeer ik dat ik amper getrolled heb.
Helikopteren.quote:Op zondag 22 november 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lengte, maar om wat je er mee doet.
Denk niet dat ik het wil weten ...quote:
OMFG! JIJ DOERAK!quote:Op zondag 22 november 2009 22:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb in mijn profiel staan dat mijn msn remlof@fok.nl is hihihihihihihihihi wat een boefje ben ik ook.
quote:
IK SPOT EEN TEGENSTELLINGquote:Op zondag 22 november 2009 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik laat mijn intelligentie nooit blijken op internet, php.
Ja echt iets om trots op te zijnquote:Op zondag 22 november 2009 22:32 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb de hele dag op bed gelegen.
M'n moeder kwam zelfs m'n avondeten brengen
Geil.quote:Op zondag 22 november 2009 22:36 schreef Fascination het volgende:
Zullen we met de sc ook een masturbatiemarathon houden?
Ja, maar jij bent dan ook gewoon een poepzak.quote:Op zondag 22 november 2009 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
Ik iron-maiden met wat rammstein tussendoor, en wat mooie hardstyle.
Sowieso luistert bijna niemand in deze SC muziek.quote:Op zondag 22 november 2009 22:40 schreef Siniti het volgende:
Ik noem dat geeneens muziek, om eerlijk te zijn.
quote:Op zondag 22 november 2009 22:39 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook gewoon een poepzak.
Ik.quote:Op zondag 22 november 2009 22:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sowieso luistert bijna niemand in deze SC muziek.
Meningen.quote:Op zondag 22 november 2009 22:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Pink Floyd overstijgt het label muziek, daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 22 november 2009 22:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 november 2009 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
Ik iron-maiden met wat rammstein tussendoor, en wat mooie hardstyle.
Ik ben toch zeker geen homosueel. ©Eurokokquote:Op zondag 22 november 2009 22:43 schreef Florian_ het volgende:
BP, is je spreekwoordelijke mannelijke maagdenvlies al gebroken?
Bedankt voor de informatie. Ik voel mij een verlicht man.quote:Op zondag 22 november 2009 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
Men, in het weekend rook ik echt beduidend meer lijkt het wel
NOU, NU KWETS JE MIJ.quote:
Is dat nog een beetje leuk? Volgens mij is alles wel zo'n beetje besproken.quote:
Geen idee, zag het net toevallig. Dus ga zo even kijken.quote:Op zondag 22 november 2009 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje leuk? Volgens mij is alles wel zo'n beetje besproken.
Ik kan maar niet wennen aan die bek van Filemon.quote:Op zondag 22 november 2009 22:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is dat nog een beetje leuk? Volgens mij is alles wel zo'n beetje besproken.
Ik dacht eerst altijd dat hij een stemmetje opzette, maar hij praat echt zo.quote:Op zondag 22 november 2009 22:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik kan maar niet wennen aan die bek van Filemon.En nu presenteert hij ook Nu we er toch zijn.
Haha.quote:Op zondag 22 november 2009 22:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik dacht eerst altijd dat hij een stemmetje opzette, maar hij praat echt zo.
Aandacht te kort?quote:Op zondag 22 november 2009 22:57 schreef NoelGallagher het volgende:
Kunnen jullie mij helpen? Wat betekent 'expliceren'? Php zegt dat ik dat niet weet.![]()
![]()
Je maakt me jaloers.quote:Op zondag 22 november 2009 23:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik krijg genoeg aandacht, kind.
Hoe is het met je Dodge?quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 23:02 schreef Fascination het volgende:
Omg, Spike is gescheiden.Dat je zo'n prachtvent laat gaan.
oh die staat in vs voor fotoshoot.quote:Op zondag 22 november 2009 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hoe is het met je Dodge?
En houd je bek dat 'ie bij de garage staat ofzo, daar is 'ie al geweest had je verteld.
joeeequote:
quote:Op zondag 22 november 2009 23:07 schreef Fascination het volgende:
Houden jullie het maar 6.30 minuten vol.
quote:Op zondag 22 november 2009 23:08 schreef dagdag het volgende:
btw van plan om nieuwe ferrari te krijgen
nee maar vaak bezig met verhuizing te plannen en werkquote:Op zondag 22 november 2009 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
Dagdag zit je in een tbs/inrichting ofzo? Je bent altijd maar heel kort online.
En dan vergeet je FOK! maar?quote:Op zondag 22 november 2009 23:09 schreef dagdag het volgende:
[..]
nee maar vaak bezig met verhuizing te plannen en werk
Ik heb liever dat hij stopt met Fok!ken.quote:Op zondag 22 november 2009 23:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Stop er nou toch met je verzinsels man.Blijf toch bij je Polo/Golf.
quote:
Wat vul jij mij toch goed aan soms.quote:Op zondag 22 november 2009 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij stopt met Fok!ken.
Soulmates.quote:Op zondag 22 november 2009 23:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat vul jij mij toch goed aan soms.
Je moet toch ook een beetje sociaal zijn? Ik bedoel van dat de meeste hier niet echt vrienden hebben enzoquote:Op zondag 22 november 2009 23:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Want je moet fok! up to date houden over hoe je in in je leven staat.
Of jij. Jij vergeet heel veel maar helaas net niet FOK! Al iq test gedaan?quote:
Hoe kwijlerig.quote:Op zondag 22 november 2009 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk ons tot 1 vergroeien.
Jij denkt dat die iq test een serieuze graadmeter is om de intelligentie te testen?quote:Op zondag 22 november 2009 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of jij. Jij vergeet heel veel maar helaas net niet FOK! Al iq test gedaan?
Wauw ik voel mij buiten gesloten door je!quote:Op zondag 22 november 2009 23:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij denkt dat die iq test een serieuze graadmeter is om de intelligentie te testen?
Nee, ik niet. Ik hoor bij de klb-sc. Jij niet.
sociaal op fokquote:Op zondag 22 november 2009 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet toch ook een beetje sociaal zijn? Ik bedoel van dat de meeste hier niet echt vrienden hebben enzo
Dat gaan ze toch doen bij die vette?quote:Op zondag 22 november 2009 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe kwijlerig.
Wtf, een piercing door de balzak.Lijkt me toch wel pijnlijk.
faglord wat voor muziek luister jij :$ . R&R = R&R terug.quote:Op zondag 22 november 2009 22:41 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet.quote:Op zondag 22 november 2009 23:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wauw ik voel mij buiten gesloten door je!
Jij doet niet mee met knikkeren![]()
Neem jezelf vooral niet serieus.
Joah.quote:Op zondag 22 november 2009 23:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat gaan ze toch doen bij die vette?
Heb je toch iets wat je goed beantwoordt hebt.quote:
Haha.quote:Op zondag 22 november 2009 23:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Joah.Ik verheug me er al op z'n balzak te zien.
Wie is "die vette" ?quote:Op zondag 22 november 2009 23:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Joah.Ik verheug me er al op z'n balzak te zien.
Spuiten & slikken. Die tatoeëerder Dennis.quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 23:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Spuiten & slikken. Die tatoeëerder Dennis.
Dikke dennisquote:
wtf is daquote:Op zondag 22 november 2009 23:23 schreef NoelGallagher het volgende:
Nicolette aan de 2c-b![]()
Fucking nice spul is dat.
Een psychedelische drug. Visuals worden fucking sterk en je voelt je d'r extreem ontspannen door. Althans, dat had ikquote:
junkquote:Op zondag 22 november 2009 23:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een psychedelische drug. Visuals worden fucking sterk en je voelt je d'r extreem ontspannen door. Althans, dat had ik
Stoer.quote:Op zondag 22 november 2009 23:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Een psychedelische drug. Visuals worden fucking sterk en je voelt je d'r extreem ontspannen door. Althans, dat had ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |