Maar zoals ik die beesten zie op dat plaatje leven ze wel in rare klimaats-omstandigheden. Of ik zie ze in de sneeuw of in zo'n zandbak.quote:Op zondag 22 november 2009 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik niet, maar je kunt ze gewoon vrij kopen.
Ja dat klopt, mensen vinden paarden al raar.
Mensen die negers hebben.quote:Op zondag 22 november 2009 20:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik laat elke 3 dagen mijn neger uit.
MAAK ZE DOOD MAAK ZE DOOD.quote:Op zondag 22 november 2009 20:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die negers hebben.Ik heb aziaatjes.
watquote:Op zondag 22 november 2009 20:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb ze nodig jongen, de een doet m'n schoolwerk, de ander m'n boekhouding en de derde is seksslavin.quote:
Mijne ook. Die tuin zag er na verloop van tijd ook niet meer uit.quote:Op zondag 22 november 2009 20:46 schreef Maisnon het volgende:
Mijn opa en oma hadden altijd afrikaantjes in de tuin
Aziaten en seksquote:Op zondag 22 november 2009 20:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb ze nodig jongen, de een doet m'n schoolwerk, de ander m'n boekhouding en de derde is seksslavin.
Die hebben tenminste niet allemaal aids, in tegenstelling tot jouw negers.quote:
Ik zei niet dat het mijn sexslavin was.quote:
Ik beweerde ook niet dat dat wel zo was.quote:Op zondag 22 november 2009 20:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het mijn sexslavin was.
Ik reageerde ook niet op een bewering van je.quote:Op zondag 22 november 2009 20:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik beweerde ook niet dat dat wel zo was.
watquote:
Die suggestie wekte je door me te quoten.quote:Op zondag 22 november 2009 20:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik reageerde ook niet op een bewering van je.
Waarvoor spijt.quote:Op zondag 22 november 2009 20:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die suggestie wekte je door me te quoten.
HEUY, had jij ook last van die vertraging? Hoe lang was je langer onderweg naar Eindhoven?quote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze vond de knikkerbaan leuk
Mensen die aziaatjes hebbenquote:Op zondag 22 november 2009 20:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is het al vrijdag?quote:Op zondag 22 november 2009 21:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY, had jij ook last van die vertraging? Hoe lang was je langer onderweg naar Eindhoven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |