quote:Op zondag 22 november 2009 23:07 schreef Fascination het volgende:
Houden jullie het maar 6.30 minuten vol.
quote:Op zondag 22 november 2009 23:08 schreef dagdag het volgende:
btw van plan om nieuwe ferrari te krijgen
nee maar vaak bezig met verhuizing te plannen en werkquote:Op zondag 22 november 2009 23:07 schreef phpmystyle het volgende:
Dagdag zit je in een tbs/inrichting ofzo? Je bent altijd maar heel kort online.
En dan vergeet je FOK! maar?quote:Op zondag 22 november 2009 23:09 schreef dagdag het volgende:
[..]
nee maar vaak bezig met verhuizing te plannen en werk
Ik heb liever dat hij stopt met Fok!ken.quote:Op zondag 22 november 2009 23:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Stop er nou toch met je verzinsels man.Blijf toch bij je Polo/Golf.
quote:
Wat vul jij mij toch goed aan soms.quote:Op zondag 22 november 2009 23:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij stopt met Fok!ken.
Soulmates.quote:Op zondag 22 november 2009 23:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat vul jij mij toch goed aan soms.
Je moet toch ook een beetje sociaal zijn? Ik bedoel van dat de meeste hier niet echt vrienden hebben enzoquote:Op zondag 22 november 2009 23:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Want je moet fok! up to date houden over hoe je in in je leven staat.
Of jij. Jij vergeet heel veel maar helaas net niet FOK! Al iq test gedaan?quote:
Hoe kwijlerig.quote:Op zondag 22 november 2009 23:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk ons tot 1 vergroeien.
Jij denkt dat die iq test een serieuze graadmeter is om de intelligentie te testen?quote:Op zondag 22 november 2009 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of jij. Jij vergeet heel veel maar helaas net niet FOK! Al iq test gedaan?
Wauw ik voel mij buiten gesloten door je!quote:Op zondag 22 november 2009 23:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij denkt dat die iq test een serieuze graadmeter is om de intelligentie te testen?
Nee, ik niet. Ik hoor bij de klb-sc. Jij niet.
sociaal op fokquote:Op zondag 22 november 2009 23:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je moet toch ook een beetje sociaal zijn? Ik bedoel van dat de meeste hier niet echt vrienden hebben enzo
Dat gaan ze toch doen bij die vette?quote:Op zondag 22 november 2009 23:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe kwijlerig.
Wtf, een piercing door de balzak.Lijkt me toch wel pijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |