Oldskoolquote:
heb hier geen bleutoot dus kan ik geen pics verzendenquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, best wel.
"Zo heb ik van mezelf een wandelend kutjeshygiëne-experiment gemaakt. Ik vind het niet alleen heerlijk om altijd en overal breeduit op smerige toiletbrillen te gaan zitten. Ik veeg ze ook van tevoren schoon door met een sierlijke heupdraai met mijn kutje de toiletbril rond te gaan. Als ik mijn kutje tegen de toiletbril duw, hoor je een prachtig smakkend geluid en worden alle vreemde schaamharen, druppels, vlekken en plasjes in alle kleuren en smaken opgezogen."
IK ZEG TOCH HOU JE BEK JONGE, HOU JE BEK.quote:Op zondag 22 november 2009 19:30 schreef Lakitu het volgende:
Ik word echt fucking aggresief van mods die shit naar ONZ verplaatsen.
GODVERDOMME JONGE KOM ME EENS HELPEN HIER: [KLB FB] Zonder bagger, met Ludo.quote:Op zondag 22 november 2009 19:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH HOU JE BEK JONGE, HOU JE BEK.
Het zijn allemaal haters.quote:Op zondag 22 november 2009 19:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
GODVERDOMME JONGE KOM ME EENS HELPEN HIER: [KLB FB] Zonder bagger, met Ludo.
HOE MOET DATquote:Op zondag 22 november 2009 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Kunnen jullie ook niet meer quickquoten?
Pff, wat een standaard kutnummerquote:
2005, uh?quote:
Werkt prima.quote:Op zondag 22 november 2009 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Kunnen jullie ook niet meer quickquoten?
Otisquote:
Lijken me leuke huisdieren?quote:
The fuckquote:Op zondag 22 november 2009 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, best wel.
"Zo heb ik van mezelf een wandelend kutjeshygiëne-experiment gemaakt. Ik vind het niet alleen heerlijk om altijd en overal breeduit op smerige toiletbrillen te gaan zitten. Ik veeg ze ook van tevoren schoon door met een sierlijke heupdraai met mijn kutje de toiletbril rond te gaan. Als ik mijn kutje tegen de toiletbril duw, hoor je een prachtig smakkend geluid en worden alle vreemde schaamharen, druppels, vlekken en plasjes in alle kleuren en smaken opgezogen."
Alpaca koop je bij de ijzerhandel.quote:Op zondag 22 november 2009 20:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijken me leuke huisdieren?Waar kan ik die kopen?
'Eizerhandol' was het toch?quote:Op zondag 22 november 2009 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alpaca koop je bij de ijzerhandel.
Met je kluspas.quote:Op zondag 22 november 2009 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alpaca koop je bij de ijzerhandel.
Neequote:
Er zit nu een hoe oud is crack? jarige breezer onder je tafel die zuigt terwijl je mw2 doet?quote:
7...8...9...quote:Op zondag 22 november 2009 20:21 schreef Crack_ het volgende:
Over 3 seconden ga ik iets doen en julie vinden het vast grappig hahahaha
Ok.quote:Op zondag 22 november 2009 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee![]()
Anders had ik gezegd: kruidnoten.
Dat is uiteraard wel leukquote:Op zondag 22 november 2009 20:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Er zit nu een hoe oud is crack? jarige breezer onder je tafel die zuigt terwijl je mw2 doet?
quote:Op zondag 22 november 2009 20:21 schreef Crack_ het volgende:
Talk about anti climax.quote:Op zondag 22 november 2009 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MOOI.
Ze speelde net op mijn fluit. Nu op mijn piano.
En we wachten nog.quote:Op zondag 22 november 2009 20:21 schreef Crack_ het volgende:
Qu'est-ce que c'est?quote:Op zondag 22 november 2009 20:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en![]()
En stomme bomen die omwaaien op het spoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |