Als jij niet de mensenkennis in pacht hebt om in te schatten wanneer ik wel of niet troll dan bij jij het niet waard om op deze planeet rond te dwarrelen.quote:Op zondag 22 november 2009 22:09 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk maak je een serieus topic maar lukt het je niet zo goed, waarna iedereen je uitlacht en jij zegt dat je trollde.
Php, niet gemeen bedoeld, maar leer eens dat in bovenstaande zin het "of ik ga trollen..." ipv "als ik ga trollen..." is.quote:Op zondag 22 november 2009 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet jezelf weten, ik ga zo KLB topic maken. Weet alleen niet als ik ga trollen of een serieus topic maak.
Badum, tsss.quote:Op zondag 22 november 2009 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet jezelf weten, ik ga zo KLB topic maken. Weet alleen niet als ik ga trollen of een serieus topic maak trollen.
Je bedoelt dat dus. Nee ik had gehoopt dat hij de test zou maken en dan zou inzien dat hij beter niets over mijn domheid kan zeggen aangezien hij ook hetzelfde stel hersens heeft als een muis.quote:Op zondag 22 november 2009 22:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee daar doelde ik eigenlijk niet op. Hij zegt tegen NG dat valt je nog vies tegen.
Dat hij niet dommer is dan NG bedoelt ie dus. Maar die link bewijst dat toch niet ofzo.
( We weten allemaal dat die site de graadmeter is voor het IQ testen. )
Feitelijk onjuist.quote:Op zondag 22 november 2009 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
aangezien hij ook hetzelfde stel hersens heeft als een muis.
Had ook gekund maar dan was de zin er imo niet mooier op geworden. Nee geen excuus.quote:Op zondag 22 november 2009 22:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Php, niet gemeen bedoeld, maar leer eens dat in bovenstaande zin het "of ik ga trollen..." ipv "als ik ga trollen..." is.
Dat weten we niet.quote:
Je doet het vaker fout.quote:Op zondag 22 november 2009 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had ook gekund maar dan was de zin er imo niet mooier op geworden. Nee geen excuus.
Het woord 'als' in die zin klopt gewoon niet, het is geen keuze ofzo.quote:Op zondag 22 november 2009 22:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Had ook gekund maar dan was de zin er imo niet mooier op geworden. Nee geen excuus.
Maar dan kan jij toch nog wel de hersenen hebben van een goudvis. Dus is hij slimmer dan jou.quote:Op zondag 22 november 2009 22:12 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bedoelt dat dus. Nee ik had gehoopt dat hij de test zou maken en dan zou inzien dat hij beter niets over mijn domheid kan zeggen aangezien hij ook hetzelfde stel hersens heeft als een muis.
HAHAHA BEN JE DOM OFZO MBOER HAHAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miss zijn er wel users op fok die geen mens zijn maar een muis.quote:Op zondag 22 november 2009 22:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat NG niet hetzelfde stel hersenen als een muis heeft, hoor.
Hij heeft 'm al eens gedaan en scoorde 120.quote:Op zondag 22 november 2009 22:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Maar dan kan jij toch nog wel de hersenen hebben van een goudvis. Dus is hij slimmer dan jou.![]()
Jullie moeten eerst beide die test maken. Ik zeg doen!
Ik wil best zeggen wat ik daarop scoor hoor. (ik scoor niet onder de 100 maar ala)quote:Op zondag 22 november 2009 22:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Maar dan kan jij toch nog wel de hersenen hebben van een goudvis. Dus is hij slimmer dan jou.![]()
Jullie moeten eerst beide die test maken. Ik zeg doen!
Zit NG's heg over jouw erfgrens?quote:Op zondag 22 november 2009 22:17 schreef phpmystyle het volgende:
Onbewust ben ik alweer in zo'n rijdende rechter achtige discussie terecht gekomen
quote:Op zondag 22 november 2009 22:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zit NG's heg over jouw erfgrens?
PIEMELquote:
Hahaha.quote:Op zondag 22 november 2009 22:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Hek hek is 3/7 van de wortel van 3 te breed.
GRENSOVERSCHRIJDENDE GARAGE-ARREST JWZ.quote:Op zondag 22 november 2009 22:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee NG woont boven mij en heeft altijd de Frans Bauer muziek altijd zo hard aanstaan.quote:Op zondag 22 november 2009 22:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Franssiieeejjjjjj!quote:Op zondag 22 november 2009 22:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee NG woont boven mij en heeft altijd de Frans Bauer muziek altijd zo hard aanstaan.
quote:Op zondag 22 november 2009 22:15 schreef Siniti het volgende:
[..]
HAHAHA BEN JE DOM OFZO MBOER HAHAHAHATnx man ik had em nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Ik mis weer wat...quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 22:24 schreef Maisnon het volgende:
Kijk ik in het Mister and Miss Sexy fotoboek wedstrijd topic met inzendingen.
Zie ik Lamon naakt
wat doe je daarquote:Op zondag 22 november 2009 22:24 schreef Maisnon het volgende:
Zie ik Lamon naakt
Ja, ik schrok ook al.quote:Op zondag 22 november 2009 22:24 schreef Maisnon het volgende:
Zie ik Lamon naakt
Het gaat niet om de lengte, maar om wat je er mee doet.quote:
Wat aardig van je.quote:Op zondag 22 november 2009 22:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat NG niet hetzelfde stel hersenen als een muis heeft, hoor.
Zo eens.quote:Op zondag 22 november 2009 22:27 schreef phpmystyle het volgende:
Als ik deze week zo is evalueer concludeer ik dat ik amper getrolled heb.
Helikopteren.quote:Op zondag 22 november 2009 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het gaat niet om de lengte, maar om wat je er mee doet.
Denk niet dat ik het wil weten ...quote:
OMFG! JIJ DOERAK!quote:Op zondag 22 november 2009 22:31 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb in mijn profiel staan dat mijn msn remlof@fok.nl is hihihihihihihihihi wat een boefje ben ik ook.
quote:
IK SPOT EEN TEGENSTELLINGquote:Op zondag 22 november 2009 22:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik laat mijn intelligentie nooit blijken op internet, php.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |