quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 20:32 schreef Crack_ het volgende:
OKE IK GA WEER NAAR EINDHOVEN TOE DAG IEDEREEN TOT VRIJDAG.
Ja maar jij zat er ook op dus ik wist niet wie wie was. En aangezien JIJ VAKER CAPS GEBRUIKT DAN IK DEED en Crack eigenlijk nooit...quote:
Ja, een half uurtje ofzo, ik ben in Utrecht op de trein gezetquote:Op zondag 22 november 2009 21:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY, had jij ook last van die vertraging? Hoe lang was je langer onderweg naar Eindhoven?
Stiekem was ik het wel.quote:Op zondag 22 november 2009 21:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar jij zat er ook op dus ik wist niet wie wie was. En aangezien JIJ VAKER CAPS GEBRUIKT DAN IK DEED en Crack eigenlijk nooit...
Ja, we hoorde het pas op het station. Als ze teveel vertraging heeft mist ze de laatste bus.quote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, een half uurtje ofzo, ik ben in Utrecht op de trein gezet
quote:
IK HAD NOOIT MET CAPS MOETEN SCHRIJVENquote:Op zondag 22 november 2009 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
NIET IEDEREEN IS BLIND, JA?
Meeeehquote:Op zondag 22 november 2009 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IK HAD NOOIT MET CAPS MOETEN SCHRIJVEN
Langzaam en pijnlijk?quote:Op zondag 22 november 2009 21:29 schreef Otis2.0 het volgende:
LALALALALALA JULLIE GAAN ALLEMAAL DOOD.
Shoarma.quote:
Apenquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 21:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wees nou aardig voor de nieuwe Nederlanders.
Maar niet dommer dan jij.quote:Op zondag 22 november 2009 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
NG is ook een beetje dom.
Het is "als jouw".quote:
Dat valt je nog vies tegen.quote:
Wat bewijst die link.quote:Op zondag 22 november 2009 22:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat valt je nog vies tegen.
testmijniq.nl
Je wilt zeggen dat internet-IQ-testen niet betrouwbaar zijn?quote:
Dat als hij die test maakt zijn eigen inferioriteit bewezen wordt.quote:
quote:
Moet jezelf weten, ik ga zo KLB topic maken. Weet alleen niet als ik ga trollen of een serieus topic maak.quote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef Siniti het volgende:
hallo allemaal, kan ik mijn popcorn alvast pakken voor een leuke discussie tussen NG en php?
Zijn ze dat niet??!quote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat internet-IQ-testen niet betrouwbaar zijn?
Waarschijnlijk maak je een serieus topic maar lukt het je niet zo goed, waarna iedereen je uitlacht en jij zegt dat je trollde.quote:Op zondag 22 november 2009 22:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet jezelf weten, ik ga zo KLB topic maken. Weet alleen niet als ik ga trollen of een serieus topic maak.
Nee daar doelde ik eigenlijk niet op. Hij zegt tegen NG dat valt je nog vies tegen.quote:Op zondag 22 november 2009 22:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat internet-IQ-testen niet betrouwbaar zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |