Nou ik mis een "c " hoorquote:
Ik bedoel dus zo'n schaapachtig geval. Ze kijken zo lief namelijkquote:Op zondag 22 november 2009 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alpaca koop je bij de ijzerhandel.
O. ik verplaatste me in de man, het laten zuigen lijkt me wel leuk.quote:
DAT MEEN JE!quote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bedoel dus zo'n schaapachtig geval.
Heb je zoveel vertrouwen in me?quote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef Broekpaling het volgende:
4EBE, pas op dat kruidnootjes niet aanbranden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ah, die kan je alleen bij de boeren in zuid-amerika kopen. Je moet ze zelf op gaan halen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bedoel dus zo'n schaapachtig geval. Ze kijken zo lief namelijk
Je hebt ook cavia's die alpaca genoemdn worden, zijn wat gemakkelijker te krijgenquote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bedoel dus zo'n schaapachtig geval. Ze kijken zo lief namelijk
quote:Op zondag 22 november 2009 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je zoveel vertrouwen in me?Ik heb wel meer in je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op zondag 22 november 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik een man zou zijn.
Met een penis.
Zei iemand daar: cavia's?quote:Op zondag 22 november 2009 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt ook cavia's die alpaca genoemdn worden, zijn wat gemakkelijker te krijgen
O ja?quote:
Watdan?quote:
Jaquote:
Ja tuurlijkquote:Op zondag 22 november 2009 20:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ah, die kan je alleen bij de boeren in zuid-amerika kopen. Je moet ze zelf op gaan halen.
Ik heb een nieuwe caviaquote:Op zondag 22 november 2009 20:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je weet maar nooit
[..]
Dat zal ik geweest zijn
[ afbeelding ]
alpaca cavia
Er zijn in Nl gewoon mensen die die beesten houden, voor t wol.quote:Op zondag 22 november 2009 20:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja tuurlijkNu serieus graag.
Vraag me alleen af als je ze smorgens ook moet uitlaten, lijkt me apart gevoel al die mensen die je aanstaren
quote:Op zondag 22 november 2009 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je zoveel vertrouwen in me?Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Geen interwebz in Einheuveh?quote:Op zondag 22 november 2009 20:32 schreef Crack_ het volgende:
OKE IK GA WEER NAAR EINDHOVEN TOE DAG IEDEREEN TOT VRIJDAG.
Wat een onchristelijke tijdstippen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:32 schreef Crack_ het volgende:
Ruik 'ie nog naar nieuw?quote:Op zondag 22 november 2009 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe cavia![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ben serieusquote:Op zondag 22 november 2009 20:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja tuurlijkNu serieus graag.
Vraag me alleen af als je ze smorgens ook moet uitlaten, lijkt me apart gevoel al die mensen die je aanstaren
Voor het wol? Daar heb je toch schapen voor dunkt me. Deze beesten zijn stukken mooier vind ik. Alhoewel je ook best wel lelijke er tussen hebt zitten. Maar de cheap achtigen zijn wel liefquote:Op zondag 22 november 2009 20:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er zijn in Nl gewoon mensen die die beesten houden, voor t wol.
Het is niet een dier dat je naast je op de bank wil hebben zitten zoals je poesje.
Ben je nu al verhuisd dat je geen internet hebt?quote:Op zondag 22 november 2009 20:32 schreef Crack_ het volgende:
Krakend vers.quote:
Wol van alpaca's is vele malen duurder dan wol van schapen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Voor het wol? Daar heb je toch schapen voor dunkt me. Deze beesten zijn stukken mooier vind ik. Alhoewel je ook best wel lelijke er tussen hebt zitten. Maar de cheap achtigen zijn wel lief
Pluisjequote:Op zondag 22 november 2009 20:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe cavia![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als 'ie niet zo nieuw meer ruikt kan je altijd nog een bus met nieuwe autolucht kopen.quote:
7,4quote:Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Weet iemand wat 3/7 in decimalen is?
quote:Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Is dat een echte of een neppe kat?quote:Op zondag 22 november 2009 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Pluisje
Wat lief
Wij hebben een poesje en mij werd deze kater aangeboden
[ afbeelding ]
Ik vind hem mooi, maar een half jaartje wachten is beter
Dus nog even geen kater bij, hij is ook alweer bijna 5 en een kitten is leuker voor bij t poesje...
Dan moet je wortel 7 maal wortel 3 gedeeld door 3 in het kwadraat doen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb even een vraagje.
Je kan ze wel kopen als particulierquote:Op zondag 22 november 2009 20:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben serieusDie beesten kan je als particulier volgens mij niet kopen in Europa.
Tevens laat je ze niet uit omdat ze gewoon buiten leven
Hij ziet er inderdaad nep uit.quote:Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is dat een echte of een neppe kat?
Hij is echt, een exotic shorthairquote:Op zondag 22 november 2009 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is dat een echte of een neppe kat?
Geen vergunning nodig voor die dieren?quote:Op zondag 22 november 2009 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan ze wel kopen als particulier![]()
En ik laat mijn powny ook weleens uit![]()
![]()
Flauwe woordgaRp.quote:Op zondag 22 november 2009 20:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wol van alpaca's is vele malen duurder dan wol van schapen.
//Edit
Wat bedoel je met cheapachtigen?
quote:Op zondag 22 november 2009 20:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kan ze wel kopen als particulier![]()
En ik laat mijn powny ook weleens uit![]()
![]()
* In het hok leegspuit.quote:Op zondag 22 november 2009 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als 'ie niet zo nieuw meer ruikt kan je altijd nog een bus met nieuwe autolucht kopen.
Songsquote:Op zondag 22 november 2009 20:37 schreef Adelante het volgende:
Dat "wish you were here" is toch niet alleen van Pink Floyd?
Incubusquote:Op zondag 22 november 2009 20:37 schreef Adelante het volgende:
Dat "wish you were here" is toch niet alleen van Pink Floyd?
Nieuwe auto walm.quote:Op zondag 22 november 2009 20:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* In het hok leegspuit.
Snuif.
Nee dat dacht ik niet, maar je kunt ze gewoon vrij kopen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Geen vergunning nodig voor die dieren?
En lopen met pony's en paarden is toch heel wat anders dan lopen met lama's of alpaca's
Volgens mij was het geen grapquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 20:39 schreef Pieter-utd het volgende:
Dat deze OP een voorbeeld mogen zijn voor andere
* Ritje naar Assendelft maakt.quote:Op zondag 22 november 2009 20:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eventjes dat orgel de wegen laten onderschijten hmm?
Jouw topicsquote:
Gaarne.quote:Op zondag 22 november 2009 20:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Willen jullie m'n slaapkamer zien?:D![]()
quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 20:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik laat elke 3 dagen mijn neger uit.
Kankertopicquote:
Cribs: Fok! Editionquote:Op zondag 22 november 2009 20:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Willen jullie m'n slaapkamer zien?:D![]()
Maar zoals ik die beesten zie op dat plaatje leven ze wel in rare klimaats-omstandigheden. Of ik zie ze in de sneeuw of in zo'n zandbak.quote:Op zondag 22 november 2009 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik niet, maar je kunt ze gewoon vrij kopen.
Ja dat klopt, mensen vinden paarden al raar.
Mensen die negers hebben.quote:Op zondag 22 november 2009 20:41 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik laat elke 3 dagen mijn neger uit.
MAAK ZE DOOD MAAK ZE DOOD.quote:Op zondag 22 november 2009 20:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Mensen die negers hebben.Ik heb aziaatjes.
watquote:Op zondag 22 november 2009 20:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb ze nodig jongen, de een doet m'n schoolwerk, de ander m'n boekhouding en de derde is seksslavin.quote:
Mijne ook. Die tuin zag er na verloop van tijd ook niet meer uit.quote:Op zondag 22 november 2009 20:46 schreef Maisnon het volgende:
Mijn opa en oma hadden altijd afrikaantjes in de tuin
Aziaten en seksquote:Op zondag 22 november 2009 20:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb ze nodig jongen, de een doet m'n schoolwerk, de ander m'n boekhouding en de derde is seksslavin.
Die hebben tenminste niet allemaal aids, in tegenstelling tot jouw negers.quote:
Ik zei niet dat het mijn sexslavin was.quote:
Ik beweerde ook niet dat dat wel zo was.quote:Op zondag 22 november 2009 20:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het mijn sexslavin was.
Ik reageerde ook niet op een bewering van je.quote:Op zondag 22 november 2009 20:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik beweerde ook niet dat dat wel zo was.
watquote:
Die suggestie wekte je door me te quoten.quote:Op zondag 22 november 2009 20:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik reageerde ook niet op een bewering van je.
Waarvoor spijt.quote:Op zondag 22 november 2009 20:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die suggestie wekte je door me te quoten.
HEUY, had jij ook last van die vertraging? Hoe lang was je langer onderweg naar Eindhoven?quote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze vond de knikkerbaan leuk
Mensen die aziaatjes hebbenquote:Op zondag 22 november 2009 20:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is het al vrijdag?quote:Op zondag 22 november 2009 21:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
HEUY, had jij ook last van die vertraging? Hoe lang was je langer onderweg naar Eindhoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |