Ik geef de downtime de schuld.quote:Op zondag 22 november 2009 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je was helaas wel zo discreet om verder niks over de inhoud te melden.
Hij SC genoeg in niet-SC-topics.quote:Op zondag 22 november 2009 20:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je voelt je beter dan anderen in een SC?Foei.
T, jaag 'm maar weg danHij wil hier niet eens zijn..
Volgende topic ben jij weer!quote:Op zondag 22 november 2009 20:10 schreef Tegan het volgende:
Omg, hij is hier drie secondes en hij heeft al een adoratietopic.
quote:Op zondag 22 november 2009 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is het dilemma, het is een leuke dame namelijk.
Nu is het niet meer leuk.quote:Op zondag 22 november 2009 20:11 schreef nectarientje het volgende:
Wat voor rijtje wil je staan?
En T. die downtime is nu wel over
Wat wil je ook?quote:
Als het binnen mijn span of control is zeker.quote:
Een eigen topicquote:
Om je in de war te brengen.quote:
Ik vermoed vanwege 'gloeiende gloeiendequote:
Ome Henk!quote:Op zondag 22 november 2009 20:19 schreef MissMSX het volgende:
Ik vermoed vanwege 'gloeiende gloeiende'
Ow, ik dacht dat je radioactief was.quote:
Dat sowieso, krijg je als je blokjes uraan gebruikt als gewichtjes. Maar een beetje dode SC dit, of niet?quote:Op zondag 22 november 2009 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je radioactief was.
Het heeft wel eens betere tijden gekend jaquote:Op zondag 22 november 2009 20:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat sowieso, krijg je als je blokjes uraan gebruikt als gewichtjes. Maar een beetje dode SC dit, of niet?
Hey, je hebt al een kerstmuts terwijl de Sint er nog isquote:Op zondag 22 november 2009 20:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat sowieso, krijg je als je blokjes uraan gebruikt als gewichtjes. Maar een beetje dode SC dit, of niet?
Hey, jij hebt een engeltje terwijl je nog op Aarde bentquote:Op zondag 22 november 2009 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hey, je hebt al een kerstmuts terwijl de Sint er nog is.
Ik heb alleen een kerstversiequote:Op zondag 22 november 2009 20:41 schreef nectarientje het volgende:
waarom heeft jouw figuurtje geen leuk pietenpetje CL?
Ze is te dik, haar vleugeltjes kunnen haar niet meer tillenquote:Op zondag 22 november 2009 20:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hey, jij hebt een engeltje terwijl je nog op Aarde bent
Zien!quote:Op zondag 22 november 2009 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen een kerstversie.
Ik heb ooit es voor de gein één post gemaakt in de F&F SC en die zag ik een half jaar daarna nog steeds iedere keer terug in mijn AT. Dat was pas een dode SC.quote:Op zondag 22 november 2009 20:34 schreef GlowMouse het volgende:
Je kon ook een mooi verhaal ophangen over engeltjes hier op aardequote:Op zondag 22 november 2009 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is te dik, haar vleugeltjes kunnen haar niet meer tillen.
O, eeh... Dit schattige roze engeltje is op aarde om ehm... mensen de weg te wijzen die zoelen naar hun doel in het levenquote:Op zondag 22 november 2009 20:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je kon ook een mooi verhaal ophangen over engeltjes hier op aarde
Oh, mods halen veel weg?quote:Op zondag 22 november 2009 20:46 schreef Tegan het volgende:
Wij posten als een sinusfunctie.
[ afbeelding ]
Ik ben zoelende...quote:Op zondag 22 november 2009 20:46 schreef CherryLips het volgende:
O, eeh... Dit schattige roze engeltje is op aarde om ehm... mensen de weg te wijzen die zoelen naar hun doel in het leven![]()
.
"Een 6 min is ook een voldoende" zei mijn instructeur destijds.quote:Op maandag 23 november 2009 11:43 schreef MissMSX het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaa CL, wat goed
Hakken over de sloot of niet, je hebt het gewoon gehaald. Dat scheelt alweer een hoop stress met het uiteindelijke examen. You go grrrl!!!
Gefeliciteerd!quote:
Goh, wat vond ik jullie eerst toch stom.quote:Op woensdag 2 juli 2008 18:17 schreef Tegan het volgende:
Ja dan ben ik maar een huilie hoor. Maar Singles was leuk omdat het een groepje was, dan hoeft daar niet de (voor mij onbekende) R&P SC-groep bij
.
Fijn, die zoekfunctiequote:Op maandag 23 november 2009 22:25 schreef Tegan het volgende:
Goh, wat vond ik jullie eerst toch stom.
daar kunnen users toch helemaal nog niet bij?quote:
Ik kon het anders niet vinden met de zoekfunctie. Ging mijn eigen posthistory af, had het bijna opgegeven toen ik alleen maar vragen naar mijn cupmaat enzo vondquote:
Verbazingwekkend, ik heb eerder gepost in een topic over Tegans cupmaatquote:
Gelukkig maar, want ik moet vanmiddag nog met de treinquote:
STUK?!?!?!quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:16 schreef GlowMouse het volgende:
[Centraal] Ups en downs na de verhuizing... deel 3!
daar en verder staat info. Het wordt denk ik wachten tot Dell werkende hardware komt brengen, want de kans is groot dat er iets stuk is.
Pannekoeken met wat? Ik ben meer van de hartige pannekoekenquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:18 schreef nectarientje het volgende:
Avond!
Ik heb net pannenkoeken gebakken. Normaal vind ik daar geen klap aan in mijn eentje maar ik had er nu zo'n zin in
Hartig > zoetquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Pannekoeken met wat? Ik ben meer van de hartige pannekoeken.
ik welquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
STUK?!?!?!WAAR BETAAL IK HIER IN GODSNAAM VOOR?!?! Ho wacht, ik betaal niet....
Ik kan mezelf zo een levenslang pimp-abo kado doen (of althans tot 2037, het nieuwe millenniumbugjaar), maar zo kan er nog eens wat nieuws gekocht wordenquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kreeg je die niet voor van Danny voor geleverde diensten?
Ben dit weekend naar een pannekoekenrestaurant geweest, ze hadden ook Spaghetti Bolognese pannekoekenquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:44 schreef nectarientje het volgende:
suiker en kaneel en met stroop
Ik ben vooral van de zoete, spekjes vind ik soms wel lekker maar die had ik niet meer in de koelkast
Ja leuk?!quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik kan mezelf zo een levenslang pimp-abo kado doen (of althans tot 2037, het nieuwe millenniumbugjaar), maar zo kan er nog eens wat nieuws gekocht worden
Maar hartige pannekoekenquote:
Ik heb een paar maanden geleden een hartige pannenkoek metquote:
Die nieuwe servers zijn wel leuk snel jaquote:
als je de pannenkoek niet meer proeft is het goedquote:Maar hartige pannekoeken.
De combi ken ik niet, maar spinaziequote:Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden geleden een hartige pannenkoek metspinazie
gegeten
Oh, zo.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Die nieuwe servers zijn wel leuk snel ja
Ok, fair enough.quote:[..]
als je de pannenkoek niet meer proeft is het goed
Rhuquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
pannekoeken van een pannenkoekenrestaurant zijn heerlijk
maar die kut kinderen doen atijd mijn eetlust vergaan![]()
Mijn pannenkoeken zijn ook zalig! En ik heb geen kinderen in m'n keukenquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
pannekoeken van een pannenkoekenrestaurant zijn heerlijk
maar die kut kinderen doen atijd mijn eetlust vergaan![]()
I know. Zo bedoelde ik het ook niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:59 schreef GlowMouse het volgende:
en als ik zie hoeveel tijd er in fok zit, maken die paar tientjes ook niet uit
Ik lust geen kaasquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mijn pannenkoeken zijn ook zalig! En ik heb geen kinderen in m'n keuken
T. spinazie, pesto en wat mozzarella. Het was verdorie net een pizza maar ernstig lekker
Nee, ik snapte je opmerking sowieso niet, totdat je zei dat Danny dan misschien ietsje eerder nieuwe servers kon kopen en dat het dus niet uitmaakte voor die paar tientjes, en dat is wel een goed argument.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:01 schreef GlowMouse het volgende:
je dacht dat ik bedoelde alsof ik voor een paar tientjes fok kocht ofzo?
Normaal gesproken voor mij ook. Ik had broccoli in gedachten voor vandaag maar met dank aan collega's die begonnen over pannenkoeken met Grand Marnier MOEST ik pannenkoekenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:08 schreef Tegan het volgende:
Pannekoeken zijn er-is-totaal-geen-eten-in-huis-en-ik-heb-honger-voedsel, net als knakworstjes.
Yay, hebben we toch iets gemeen.quote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Normaal gesproken voor mij ook. Ik had broccoli in gedachten voor vandaag maar met dank aan collega's die begonnen over pannenkoeken met Grand Marnier MOEST ik pannenkoeken
school en studie natuurlijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:14 schreef rhubarbje het volgende:
waar ben jij eigenlijk mod van glowmouse?
Op het nieuwe voetbalforum waarschijnlijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:07 schreef nectarientje het volgende:
Waar is Plaat eigenlijk? Heb het idee dat ik 'm al echt een tijdje niet gezien heb!
natuurlijk!quote:
hoe kan je dat nou zeggen, we hebben zelfs dezelfde studie gedaanquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij zegt altijd dat we niets gemeen hebben.
ik blijf nog een pagina'tje in het nieuwe topic jaquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:49 schreef Tegan het volgende:
Oh dus je blijft ook volgend topic, gezien je vorig topic ookal postte?
80C, sommige dingen hoeven niet te worden terug gezocht.quote:Op maandag 23 november 2009 23:39 schreef Tegan het volgende:
Zoek zelf maar terug voor mijn antwoord op die vraag.
Ah, er zit nog groei in?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
80C, sommige dingen hoeven niet te worden terug gezocht.
Theoretisch gezien wel.quote:
Fail.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
80C, sommige dingen hoeven niet te worden terug gezocht.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:15 schreef GlowMouse het volgende:
hier ook nietValt eigenlijk best mee hoe weinig er symmetrisch 'moet', helemaal niks eigenlijk. Zelfs mijn kerstmuts zit scheef.
quote:
Op basis van T. haar reactie zou je kunnen concluderen dat ze gegroeid zijn. (of gekrompen)quote:
Of dat dat nooit mijn maat is geweestquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Op basis van T. haar reactie zou je kunnen concluderen dat ze gegroeid zijn. (of gekrompen)
Dan heb jij gelogen tegen mij.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:20 schreef Tegan het volgende:
Of dat dat nooit mijn maat is geweest.
Bewijs, ik geloof er niets van.quote:
Dit is mijn maat en ik heb nooit een ander getal genoemdquote:
Alleen als ik bij bewijs een foto van de naakte meisjes in volle glorie krijg.quote:
Daar had ik al op gerekend. Scheelt mij weer zoeken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
Eh, ik weet vrij zeker dat ik gelijk heb, maar no way dat ik dat ga posten ofzo. Dus pech.
Maar dat betekent niet dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar had ik al op gerekend. Scheelt mij weer zoeken.
Het betekent ook niet dat ik ongelijk heb.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:49 schreef Tegan het volgende:
Maar dat betekent niet dat je gelijk hebt.
Dat klopt, maar dat stond sowieso niet ter discussie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:51 schreef Tegan het volgende:
Het betekent wel dat jij lui bent en ik awesome.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:51 schreef Tegan het volgende:
Het betekent wel dat jij lui bent en ik awesome.
Ja, en grote smarties, en zuurstokken, en kado's met daarin spullen van Transdesign.com.quote:
O, 500 maar?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:06 schreef Tegan het volgende:
Ander plaatje dan.
[ afbeelding ]
Minimale afname 500 stuks![]()
.
Heb je toch mijn goede raad opgevolgdquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja, en grote smarties, en zuurstokken, en kado's met daarin spullen van Transdesign.com.
Pas maar op, ik onthoud allesquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je toch mijn goede raad opgevolgd.
zijn ze massief?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben denk ik na vijf al misselijk.
Zo te zien wel.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Pas maar op, ik onthoud alles![]()
[..]
zijn ze massief?
In dollars moet hetquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zo te zien wel.
http://www.choco-paradijs(...)hocolade_auto_3.html
Ze hebben ook allerlei andere figuren.
Heb je 2 mannen dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 09:08 schreef MissMSX het volgende:
Had ik al eens gezegd dat ik de liefste man van de hele wereld heb?![]()
![]()
Ik heb de liefste man van de hele wereldquote:
Da's communiceren 3.0quote:
Betekent dit dat je interesse hebt? PM je gmail-adres maarquote:Op woensdag 25 november 2009 13:23 schreef Tegan het volgende:
http://wave.google.com/help/wave/closed.html
Het is juist hardstikke simpelquote:Op woensdag 25 november 2009 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Het ziet er veel te ingewikkeld uit
Dat ligt dan aan jou, want bij mij is er niets traags aanquote:Op woensdag 25 november 2009 14:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerder 0.1![]()
trage zooi. ja ja beta etc etc etc maar nu is het nog net niks.
Als het retetraag is boeit functionaliteit mij al niet eens meer. Maar goed, ik ben niet in de wieg gelegd voor communiceren 3.0, ik heb géén hyves, twitter niet, gebruik zelden messengers en gebruikte tot gisteravond nog steeds outlook express als mijn mailprogrammaquote:Op woensdag 25 november 2009 15:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou, want bij mij is er niets traags aan
En alleen iets over snelheid zeggen, maar niets over functionaliteit is imho een zwaktebod.
Holy fuck!1!!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:05 schreef Tegan het volgende:
Nu heb ik ineens een googlewave.com emailadres? En weet ik MissMSX' echte naam.
Googlewave.com adres?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:05 schreef Tegan het volgende:
Nu heb ik ineens een googlewave.com emailadres? En weet ik MissMSX' echte naam.
Thanks trouwens.
Das veul te nieuwerwets voor mij.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:49 schreef MissMSX het volgende:
Heeft er hier nog iemand interesse in een Google Wave invite?
Snelheid is een onderdeel van de kwaliteitseisen dus van de functionaliteit dus dat is zeker geen zwaktebod maar een valide statement.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou, want bij mij is er niets traags aan
En alleen iets over snelheid zeggen, maar niets over functionaliteit is imho een zwaktebod.
Dat is geen functionaliteit, da's performance.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Snelheid is een onderdeel van de kwaliteitseisen dus van de functionaliteit dus dat is zeker geen zwaktebod maar een valide statement.
Voor de rest is er nog weinig extra functionaliteit ten opzichte van je gemiddelde msn groepschat of andere tooling die er is. Dus het is eerder (nog) het gebrek aan functionaliteit.
Voor iemand die zo weinig wil loslaten over zichzelf ben je wel erg nieuwsgierig naar anderen.quote:
CL!quote:
Vooral voor mezelfquote:Op woensdag 25 november 2009 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Doe je dat voor de katten of voor jezelf?.
Oew, wat is je gmailadres?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:50 schreef Anthraxx het volgende:
Ik jullie ook.
Gewoon met elkaar Waven. Is nog makkelijker ook.
Je hebt een wavejequote:
Wave je ook mee CL?quote:
http://wave.google.com/help/wave/about.htmlquote:Op donderdag 26 november 2009 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen dames/heren..
Wat is waven?
Dankje, even bekijken.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://wave.google.com/help/wave/about.html
Bij sommige mensen duurde het zelfs enkele dagen. Ik had hem binnen 15 min. Dus weinig lijn in te ontdekken.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:08 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zie nog niets MissMSX.
Of moet je met dat googlewave.com adres werken? Dan is het rbakels <apestaartje> googlewave.com
An heeft al wel google wave, maar mijn berichtje nog niet ontvangenquote:Op donderdag 26 november 2009 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij sommige mensen duurde het zelfs enkele dagen. Ik had hem binnen 15 min. Dus weinig lijn in te ontdekken.
Nee, het ging over het verschijnen van de wave. Ik heb al langer een account daar. Toen duurde dat nog 3 dagen ofzoquote:Op donderdag 26 november 2009 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij sommige mensen duurde het zelfs enkele dagen. Ik had hem binnen 15 min. Dus weinig lijn in te ontdekken.
En die wave zou nog wel live moeten zijnquote:Op donderdag 26 november 2009 10:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, het ging over het verschijnen van de wave. Ik heb al langer een account daar. Toen duurde dat nog 3 dagen ofzo.
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:18 schreef Bengeltje het volgende:
Ziet er leuk uit, ik ken alleen niemand die dat ook gebruikt.
Als jij daar behoefte aan hebt wel jaquote:Op donderdag 26 november 2009 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik jou mag gaan begluren daar?
Wat doe je dan hier? Hup werken jij!quote:
Proficiat.quote:
Nouja behoefte...quote:Op donderdag 26 november 2009 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als jij daar behoefte aan hebt wel ja
Donequote:Op donderdag 26 november 2009 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proficiat..
[..]
Nouja behoefte...Je mag me wel zo'n linkje sturen. nick @ gmail.
Nou ja, de opdracht zelf is nog niet binnenquote:Op donderdag 26 november 2009 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier? Hup werken jij!![]()
En gefeliciteerd
En mij ook!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik jou mag gaan begluren daar?
Dat sturen wij ook mee met digitale offertes. Zonde als er weer een boom moet sneuvelen omdat je het uitprint en een dag later in de papierbak flikkert.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:18 schreef Tegan het volgende:
Wow, kreeg net een factuur.pdf gemaild, met als enige gewone tekst: "please don't print this e-mail unless you really need to!". Waar bemoeien ze zich mee.
40k is behoorlijk jaquote:
Inderdaad, wat is dat voor een verzoek? Verder geen opgaaf van reden zeker?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:18 schreef Tegan het volgende:
Wow, kreeg net een factuur.pdf gemaild, met als enige gewone tekst: "please don't print this e-mail unless you really need to!". Waar bemoeien ze zich mee.
Spannende shitquote:Op donderdag 26 november 2009 17:03 schreef MissMSX het volgende:
De politie heeft de deur van de benedenburen ingetrapt, maar er schijnt niets aan de hand te zijn. Ik wil meer weten
Wat vaagquote:Op donderdag 26 november 2009 17:03 schreef MissMSX het volgende:
De politie heeft de deur van de benedenburen ingetrapt, maar er schijnt niets aan de hand te zijn. Ik wil meer weten
Dat was ook niet hierquote:Op donderdag 26 november 2009 17:30 schreef CherryLips het volgende:
Op P2000 staat alleen een melding om half 3, maar daar word je ook niet veel wijzer van.
Met zo'n gemiddelde moet je toch niet miepenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Die laatste 2000 van mij schieten niet op.!
HIJ IS HELEMAAL NIET TE KO.... Oh wacht.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:40 schreef rhubarbje het volgende:
Iets te kort Grrrrrrrtje?
ik denk dat ik dat soort dingen toch echt beter persoonlijk kan checken hoor...quote:Op donderdag 26 november 2009 17:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
HIJ IS HELEMAAL NIET TE KO.... Oh wacht.
Dat kan je het best checken door hem in een gloeiende muts te duwenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat soort dingen toch echt beter persoonlijk kan checken hoor...
Mannen denken dat altijd
pas je wel op?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kan je het best checken door hem in een gloeiende muts te duwen
Wonen jullie tegenwoordig in utrecht?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:03 schreef MissMSX het volgende:
De politie heeft de deur van de benedenburen ingetrapt
Is wel handig voor in het donkerquote:Op donderdag 26 november 2009 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pas je wel op?
bij lichtgevend gloeien zou ik toch een andere muts zoeken
"Schat, volgens mij heb ik een lens verloren, kom eens ff hier..."quote:Op donderdag 26 november 2009 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
En romantisch
sex bij het schijnsel van een gloeiende muts
Twist!
Wat voor foutmelding krijg je ?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik kan niet op fok inloggen op m'n pc. ik had trouwens ook geen opdracht gegeven om me uit te loggen op fok.
Op m'n telefoon werkt het nog wel, maar het typt te langzaam voor langdurig gebruik
Geen. ik kom dan op de pagina waar ik was, maar nog steeds niet ingelogd.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat voor foutmelding krijg je ?
Ja, dat helpt bij mij meestal ookquote:Op donderdag 26 november 2009 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
Dat heb ik dan ook wel eens maar als ik dan reageer en terwijl ik dat doe inlog gaat het wel
Denk het niet. Gebeurt hetzelfde mee als de vorst over aardappelen is geweest, rottende natte bendequote:Op donderdag 26 november 2009 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
Kun je een knolsellerij in vriezen?
Gooi eens cookies enzo wegquote:Op donderdag 26 november 2009 18:02 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Geen. ik kom dan op de pagina waar ik was, maar nog steeds niet ingelogd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |