Als jij daar behoefte aan hebt wel jaquote:Op donderdag 26 november 2009 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik jou mag gaan begluren daar?
Wat doe je dan hier? Hup werken jij!quote:
Proficiat.quote:
Nouja behoefte...quote:Op donderdag 26 november 2009 11:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als jij daar behoefte aan hebt wel ja
Donequote:Op donderdag 26 november 2009 11:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Proficiat..
[..]
Nouja behoefte...Je mag me wel zo'n linkje sturen. nick @ gmail.
Nou ja, de opdracht zelf is nog niet binnenquote:Op donderdag 26 november 2009 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier? Hup werken jij!![]()
En gefeliciteerd
En mij ook!quote:Op donderdag 26 november 2009 10:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik jou mag gaan begluren daar?
Dat sturen wij ook mee met digitale offertes. Zonde als er weer een boom moet sneuvelen omdat je het uitprint en een dag later in de papierbak flikkert.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:18 schreef Tegan het volgende:
Wow, kreeg net een factuur.pdf gemaild, met als enige gewone tekst: "please don't print this e-mail unless you really need to!". Waar bemoeien ze zich mee.
40k is behoorlijk jaquote:
Inderdaad, wat is dat voor een verzoek? Verder geen opgaaf van reden zeker?quote:Op donderdag 26 november 2009 13:18 schreef Tegan het volgende:
Wow, kreeg net een factuur.pdf gemaild, met als enige gewone tekst: "please don't print this e-mail unless you really need to!". Waar bemoeien ze zich mee.
Spannende shitquote:Op donderdag 26 november 2009 17:03 schreef MissMSX het volgende:
De politie heeft de deur van de benedenburen ingetrapt, maar er schijnt niets aan de hand te zijn. Ik wil meer weten
Wat vaagquote:Op donderdag 26 november 2009 17:03 schreef MissMSX het volgende:
De politie heeft de deur van de benedenburen ingetrapt, maar er schijnt niets aan de hand te zijn. Ik wil meer weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |