Da's communiceren 3.0quote:
Betekent dit dat je interesse hebt? PM je gmail-adres maarquote:Op woensdag 25 november 2009 13:23 schreef Tegan het volgende:
http://wave.google.com/help/wave/closed.html
Het is juist hardstikke simpelquote:Op woensdag 25 november 2009 13:40 schreef CherryLips het volgende:
Het ziet er veel te ingewikkeld uit
Dat ligt dan aan jou, want bij mij is er niets traags aanquote:Op woensdag 25 november 2009 14:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerder 0.1![]()
trage zooi. ja ja beta etc etc etc maar nu is het nog net niks.
Als het retetraag is boeit functionaliteit mij al niet eens meer. Maar goed, ik ben niet in de wieg gelegd voor communiceren 3.0, ik heb géén hyves, twitter niet, gebruik zelden messengers en gebruikte tot gisteravond nog steeds outlook express als mijn mailprogrammaquote:Op woensdag 25 november 2009 15:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou, want bij mij is er niets traags aan
En alleen iets over snelheid zeggen, maar niets over functionaliteit is imho een zwaktebod.
Holy fuck!1!!quote:Op woensdag 25 november 2009 16:05 schreef Tegan het volgende:
Nu heb ik ineens een googlewave.com emailadres? En weet ik MissMSX' echte naam.
Googlewave.com adres?quote:Op woensdag 25 november 2009 16:05 schreef Tegan het volgende:
Nu heb ik ineens een googlewave.com emailadres? En weet ik MissMSX' echte naam.
Thanks trouwens.
Das veul te nieuwerwets voor mij.quote:Op woensdag 25 november 2009 09:49 schreef MissMSX het volgende:
Heeft er hier nog iemand interesse in een Google Wave invite?
Snelheid is een onderdeel van de kwaliteitseisen dus van de functionaliteit dus dat is zeker geen zwaktebod maar een valide statement.quote:Op woensdag 25 november 2009 15:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou, want bij mij is er niets traags aan
En alleen iets over snelheid zeggen, maar niets over functionaliteit is imho een zwaktebod.
Dat is geen functionaliteit, da's performance.quote:Op woensdag 25 november 2009 17:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Snelheid is een onderdeel van de kwaliteitseisen dus van de functionaliteit dus dat is zeker geen zwaktebod maar een valide statement.
Voor de rest is er nog weinig extra functionaliteit ten opzichte van je gemiddelde msn groepschat of andere tooling die er is. Dus het is eerder (nog) het gebrek aan functionaliteit.
Voor iemand die zo weinig wil loslaten over zichzelf ben je wel erg nieuwsgierig naar anderen.quote:
CL!quote:
Vooral voor mezelfquote:Op woensdag 25 november 2009 20:23 schreef CherryLips het volgende:
Doe je dat voor de katten of voor jezelf?.
Oew, wat is je gmailadres?quote:Op donderdag 26 november 2009 09:50 schreef Anthraxx het volgende:
Ik jullie ook.
Gewoon met elkaar Waven. Is nog makkelijker ook.
Je hebt een wavejequote:
Wave je ook mee CL?quote:
http://wave.google.com/help/wave/about.htmlquote:Op donderdag 26 november 2009 10:03 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen dames/heren..
Wat is waven?
Dankje, even bekijken.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
http://wave.google.com/help/wave/about.html
Bij sommige mensen duurde het zelfs enkele dagen. Ik had hem binnen 15 min. Dus weinig lijn in te ontdekken.quote:Op donderdag 26 november 2009 10:08 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zie nog niets MissMSX.
Of moet je met dat googlewave.com adres werken? Dan is het rbakels <apestaartje> googlewave.com
An heeft al wel google wave, maar mijn berichtje nog niet ontvangenquote:Op donderdag 26 november 2009 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij sommige mensen duurde het zelfs enkele dagen. Ik had hem binnen 15 min. Dus weinig lijn in te ontdekken.
Nee, het ging over het verschijnen van de wave. Ik heb al langer een account daar. Toen duurde dat nog 3 dagen ofzoquote:Op donderdag 26 november 2009 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij sommige mensen duurde het zelfs enkele dagen. Ik had hem binnen 15 min. Dus weinig lijn in te ontdekken.
En die wave zou nog wel live moeten zijnquote:Op donderdag 26 november 2009 10:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, het ging over het verschijnen van de wave. Ik heb al langer een account daar. Toen duurde dat nog 3 dagen ofzo.
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:18 schreef Bengeltje het volgende:
Ziet er leuk uit, ik ken alleen niemand die dat ook gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |