80C, sommige dingen hoeven niet te worden terug gezocht.quote:Op maandag 23 november 2009 23:39 schreef Tegan het volgende:
Zoek zelf maar terug voor mijn antwoord op die vraag.
Ah, er zit nog groei in?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
80C, sommige dingen hoeven niet te worden terug gezocht.
Theoretisch gezien wel.quote:
Fail.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
80C, sommige dingen hoeven niet te worden terug gezocht.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:15 schreef GlowMouse het volgende:
hier ook nietValt eigenlijk best mee hoe weinig er symmetrisch 'moet', helemaal niks eigenlijk. Zelfs mijn kerstmuts zit scheef.
quote:
Op basis van T. haar reactie zou je kunnen concluderen dat ze gegroeid zijn. (of gekrompen)quote:
Of dat dat nooit mijn maat is geweestquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Op basis van T. haar reactie zou je kunnen concluderen dat ze gegroeid zijn. (of gekrompen)
Dan heb jij gelogen tegen mij.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:20 schreef Tegan het volgende:
Of dat dat nooit mijn maat is geweest.
Bewijs, ik geloof er niets van.quote:
Dit is mijn maat en ik heb nooit een ander getal genoemdquote:
Alleen als ik bij bewijs een foto van de naakte meisjes in volle glorie krijg.quote:
Daar had ik al op gerekend. Scheelt mij weer zoeken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
Eh, ik weet vrij zeker dat ik gelijk heb, maar no way dat ik dat ga posten ofzo. Dus pech.
Maar dat betekent niet dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar had ik al op gerekend. Scheelt mij weer zoeken.
Het betekent ook niet dat ik ongelijk heb.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:49 schreef Tegan het volgende:
Maar dat betekent niet dat je gelijk hebt.
Dat klopt, maar dat stond sowieso niet ter discussie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:51 schreef Tegan het volgende:
Het betekent wel dat jij lui bent en ik awesome.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:51 schreef Tegan het volgende:
Het betekent wel dat jij lui bent en ik awesome.
Ja, en grote smarties, en zuurstokken, en kado's met daarin spullen van Transdesign.com.quote:
O, 500 maar?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:06 schreef Tegan het volgende:
Ander plaatje dan.
[ afbeelding ]
Minimale afname 500 stuks![]()
.
Heb je toch mijn goede raad opgevolgdquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja, en grote smarties, en zuurstokken, en kado's met daarin spullen van Transdesign.com.
Pas maar op, ik onthoud allesquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je toch mijn goede raad opgevolgd.
zijn ze massief?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben denk ik na vijf al misselijk.
Zo te zien wel.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Pas maar op, ik onthoud alles![]()
[..]
zijn ze massief?
In dollars moet hetquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zo te zien wel.
http://www.choco-paradijs(...)hocolade_auto_3.html
Ze hebben ook allerlei andere figuren.
Heb je 2 mannen dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 09:08 schreef MissMSX het volgende:
Had ik al eens gezegd dat ik de liefste man van de hele wereld heb?![]()
![]()
Ik heb de liefste man van de hele wereldquote:
Da's communiceren 3.0quote:
Betekent dit dat je interesse hebt? PM je gmail-adres maarquote:Op woensdag 25 november 2009 13:23 schreef Tegan het volgende:
http://wave.google.com/help/wave/closed.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |