STUK?!?!?!quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:16 schreef GlowMouse het volgende:
[Centraal] Ups en downs na de verhuizing... deel 3!
daar en verder staat info. Het wordt denk ik wachten tot Dell werkende hardware komt brengen, want de kans is groot dat er iets stuk is.
Pannekoeken met wat? Ik ben meer van de hartige pannekoekenquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:18 schreef nectarientje het volgende:
Avond!
Ik heb net pannenkoeken gebakken. Normaal vind ik daar geen klap aan in mijn eentje maar ik had er nu zo'n zin in
Hartig > zoetquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Pannekoeken met wat? Ik ben meer van de hartige pannekoeken.
ik welquote:Op dinsdag 24 november 2009 19:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
STUK?!?!?!WAAR BETAAL IK HIER IN GODSNAAM VOOR?!?! Ho wacht, ik betaal niet....
Ik kan mezelf zo een levenslang pimp-abo kado doen (of althans tot 2037, het nieuwe millenniumbugjaar), maar zo kan er nog eens wat nieuws gekocht wordenquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kreeg je die niet voor van Danny voor geleverde diensten?
Ben dit weekend naar een pannekoekenrestaurant geweest, ze hadden ook Spaghetti Bolognese pannekoekenquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:44 schreef nectarientje het volgende:
suiker en kaneel en met stroop
Ik ben vooral van de zoete, spekjes vind ik soms wel lekker maar die had ik niet meer in de koelkast
Ja leuk?!quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ik kan mezelf zo een levenslang pimp-abo kado doen (of althans tot 2037, het nieuwe millenniumbugjaar), maar zo kan er nog eens wat nieuws gekocht worden
Maar hartige pannekoekenquote:
Ik heb een paar maanden geleden een hartige pannenkoek metquote:
Die nieuwe servers zijn wel leuk snel jaquote:
als je de pannenkoek niet meer proeft is het goedquote:Maar hartige pannekoeken.
De combi ken ik niet, maar spinaziequote:Op dinsdag 24 november 2009 20:53 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb een paar maanden geleden een hartige pannenkoek metspinazie
gegeten
Oh, zo.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:56 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Die nieuwe servers zijn wel leuk snel ja
Ok, fair enough.quote:[..]
als je de pannenkoek niet meer proeft is het goed
Rhuquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
pannekoeken van een pannenkoekenrestaurant zijn heerlijk
maar die kut kinderen doen atijd mijn eetlust vergaan![]()
Mijn pannenkoeken zijn ook zalig! En ik heb geen kinderen in m'n keukenquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:58 schreef rhubarbje het volgende:
pannekoeken van een pannenkoekenrestaurant zijn heerlijk
maar die kut kinderen doen atijd mijn eetlust vergaan![]()
I know. Zo bedoelde ik het ook niet.quote:Op dinsdag 24 november 2009 20:59 schreef GlowMouse het volgende:
en als ik zie hoeveel tijd er in fok zit, maken die paar tientjes ook niet uit
Ik lust geen kaasquote:Op dinsdag 24 november 2009 20:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mijn pannenkoeken zijn ook zalig! En ik heb geen kinderen in m'n keuken
T. spinazie, pesto en wat mozzarella. Het was verdorie net een pizza maar ernstig lekker
Nee, ik snapte je opmerking sowieso niet, totdat je zei dat Danny dan misschien ietsje eerder nieuwe servers kon kopen en dat het dus niet uitmaakte voor die paar tientjes, en dat is wel een goed argument.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:01 schreef GlowMouse het volgende:
je dacht dat ik bedoelde alsof ik voor een paar tientjes fok kocht ofzo?
Normaal gesproken voor mij ook. Ik had broccoli in gedachten voor vandaag maar met dank aan collega's die begonnen over pannenkoeken met Grand Marnier MOEST ik pannenkoekenquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:08 schreef Tegan het volgende:
Pannekoeken zijn er-is-totaal-geen-eten-in-huis-en-ik-heb-honger-voedsel, net als knakworstjes.
Yay, hebben we toch iets gemeen.quote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:09 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Normaal gesproken voor mij ook. Ik had broccoli in gedachten voor vandaag maar met dank aan collega's die begonnen over pannenkoeken met Grand Marnier MOEST ik pannenkoeken
school en studie natuurlijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:14 schreef rhubarbje het volgende:
waar ben jij eigenlijk mod van glowmouse?
Op het nieuwe voetbalforum waarschijnlijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:07 schreef nectarientje het volgende:
Waar is Plaat eigenlijk? Heb het idee dat ik 'm al echt een tijdje niet gezien heb!
natuurlijk!quote:
hoe kan je dat nou zeggen, we hebben zelfs dezelfde studie gedaanquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:18 schreef Tegan het volgende:
[..]
Jij zegt altijd dat we niets gemeen hebben.
ik blijf nog een pagina'tje in het nieuwe topic jaquote:Op dinsdag 24 november 2009 21:49 schreef Tegan het volgende:
Oh dus je blijft ook volgend topic, gezien je vorig topic ookal postte?
80C, sommige dingen hoeven niet te worden terug gezocht.quote:Op maandag 23 november 2009 23:39 schreef Tegan het volgende:
Zoek zelf maar terug voor mijn antwoord op die vraag.
Ah, er zit nog groei in?quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
80C, sommige dingen hoeven niet te worden terug gezocht.
Theoretisch gezien wel.quote:
Fail.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
80C, sommige dingen hoeven niet te worden terug gezocht.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:15 schreef GlowMouse het volgende:
hier ook nietValt eigenlijk best mee hoe weinig er symmetrisch 'moet', helemaal niks eigenlijk. Zelfs mijn kerstmuts zit scheef.
quote:
Op basis van T. haar reactie zou je kunnen concluderen dat ze gegroeid zijn. (of gekrompen)quote:
Of dat dat nooit mijn maat is geweestquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Op basis van T. haar reactie zou je kunnen concluderen dat ze gegroeid zijn. (of gekrompen)
Dan heb jij gelogen tegen mij.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:20 schreef Tegan het volgende:
Of dat dat nooit mijn maat is geweest.
Bewijs, ik geloof er niets van.quote:
Dit is mijn maat en ik heb nooit een ander getal genoemdquote:
Alleen als ik bij bewijs een foto van de naakte meisjes in volle glorie krijg.quote:
Daar had ik al op gerekend. Scheelt mij weer zoeken.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:37 schreef Tegan het volgende:
Eh, ik weet vrij zeker dat ik gelijk heb, maar no way dat ik dat ga posten ofzo. Dus pech.
Maar dat betekent niet dat je gelijk hebtquote:Op dinsdag 24 november 2009 22:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar had ik al op gerekend. Scheelt mij weer zoeken.
Het betekent ook niet dat ik ongelijk heb.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:49 schreef Tegan het volgende:
Maar dat betekent niet dat je gelijk hebt.
Dat klopt, maar dat stond sowieso niet ter discussie.quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:51 schreef Tegan het volgende:
Het betekent wel dat jij lui bent en ik awesome.
quote:Op dinsdag 24 november 2009 22:51 schreef Tegan het volgende:
Het betekent wel dat jij lui bent en ik awesome.
Ja, en grote smarties, en zuurstokken, en kado's met daarin spullen van Transdesign.com.quote:
O, 500 maar?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:06 schreef Tegan het volgende:
Ander plaatje dan.
[ afbeelding ]
Minimale afname 500 stuks![]()
.
Heb je toch mijn goede raad opgevolgdquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:11 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Ja, en grote smarties, en zuurstokken, en kado's met daarin spullen van Transdesign.com.
Pas maar op, ik onthoud allesquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Heb je toch mijn goede raad opgevolgd.
zijn ze massief?quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben denk ik na vijf al misselijk.
Zo te zien wel.quote:Op dinsdag 24 november 2009 23:18 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Pas maar op, ik onthoud alles![]()
[..]
zijn ze massief?
In dollars moet hetquote:Op dinsdag 24 november 2009 23:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zo te zien wel.
http://www.choco-paradijs(...)hocolade_auto_3.html
Ze hebben ook allerlei andere figuren.
Heb je 2 mannen dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 09:08 schreef MissMSX het volgende:
Had ik al eens gezegd dat ik de liefste man van de hele wereld heb?![]()
![]()
Ik heb de liefste man van de hele wereldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |