Ja het kwam ook groot in het nieuws daar, de talenten van nederland worden zoek gespeeld enzo in de kranten. Mooiste was nog dat de trainer van ajax geen commentaar wou geven en de A1 meteen is trg gevlogen naar Amsterdamquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hehe. Dat zijn altijd de betere anekdotes.
Gers!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Strak!
Oh nee, dat was een 90's kreet.
Dat hadden ze een dagje eerder moeten doenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja het kwam ook groot in het nieuws daar, de talenten van nederland worden zoek gespeeld enzo in de kranten. Mooiste was nog dat de trainer van ajax geen commentaar wou geven en de A1 meteen is trg gevlogen naar Amsterdam
Deep Purple luisterde mn pa altijd op de koptelefoon! (thank God for that)quote:
Eind jaren '80.quote:
Net als basisquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Strak!
Oh nee, dat was een 90's kreet.
Je denkt het en noemt het borsten? Cup AA?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Tegan het volgende:
Hier zijn denk ik ook tieten borsten.
Aa high energy?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:48 schreef Dickies het volgende:
[..]
Je denkt het en noemt het borsten? Cup AA?
Kijk naar beneden en je hebt je antwoordquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Tegan het volgende:
Hier zijn denk ik ook tieten borsten.
Child in Time is ook een kwestie van smaakquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Deep Purple luisterde mn pa altijd op de koptelefoon! (thank God for that)
Child in Time heette dat nummer geloof ik?
Niet eens. Ik dacht, ik doe het beschaafd.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:48 schreef Dickies het volgende:
[..]
Je denkt het en noemt het borsten? Cup AA?
Lauw was er toch ook eenquote:
Foto van je weelderige boezem?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet eens. Ik dacht, ik doe het beschaafd.
In koude staatquote:
Ja ze zijn wel een tijdje het lachertje geweest in braziliequote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat hadden ze een dagje eerder moeten doen.
Een foto zegt meer als duizend woordenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb mijn maat al eens gepost, dat is voldoende.
Nog een keer dan speciaal voor mij?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb mijn maat al eens gepost, dat is voldoende.
Boezem x 1000.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een foto zegt meer als duizend woorden
Quick flash!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:54 schreef Tegan het volgende:
Als je op mijn maat googled krijg je als antwoord:
75 * the speed of light = 22 484 434 350 m / s.
Die stond nog op NSJ dit jaar. Niet gezien trouwensquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:57 schreef Pheno het volgende:
Ik ook niet. Oh wacht, ik ben een saaie, ik ga nergens naar toe.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die stond nog op NSJ dit jaar. Niet gezien trouwens.
Nee, naar NSJ gaan maakt je het toppunt van spanning en sensatiequote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Oh wacht, ik ben een saaie, ik ga nergens naar toe.
Hertog Jan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |