Die snap ik niet, waarom zou dat niet kunnen?quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die snap ik niet, waarom zou dat niet kunnen?
Heuj niet zo hequote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:25 schreef Kluts het volgende:
Zijn jullie nou helemaal van de pot gerukt, stelletje snotapen!
Het was een grapje, ik ben ook zo'n geinponem.quote:
Dat staat buiten kijf.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was een grapje, ik ben ook zo'n geinponem.
Niet zo bijdehand, vlegel.quote:
L.quote:
Wee je gebeente!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand, vlegel.
Ik zal je eens een draai om je oren geven.
Ben je nou helemaal belatafeld zeg.quote:
Hij heeft op Jon Bon Jovi's eerste soloalbum meegespeeld. Jon, een groot fan, dacht "ha, nu ga ik zien hoe hij het doet, wat voor materiaal hij gebruikt, alles". Dus hij vraagt aan Jeff wat hij nodig denkt te hebben.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
L.Die gast is goed trouwens, klinkt echt super zeg
Je moet het maar kunnen!
Ga eens snel in de hoek staan!quote:
Nu zijn de rapen gaar.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben je nou helemaal belatafeld zeg.
Charlatan!
Ah, etenstijdquote:
En de poppen aan het dansen.quote:
Hallo.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:32 schreef Tegan het volgende:
Hoi.
Chuckiequote:
uilskuiken :pquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ga eens snel in de hoek staan!
Ben niet zo goed in oudhallandsch schelden![]()
quote:
Als je echt goed bent is materiaal van tweede belang.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hij heeft op Jon Bon Jovi's eerste soloalbum meegespeeld. Jon, een groot fan, dacht "ha, nu ga ik zien hoe hij het doet, wat voor materiaal hij gebruikt, alles". Dus hij vraagt aan Jeff wat hij nodig denkt te hebben.
"Just rent me a Marshall, any old Marshall".
Volgens mij moet Jon aardig teleurgesteld geweest zijn.
Jottum, wat een jolijt!quote:
Ik zal het boetekleed wel aantrekken.quote:
Tieten!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:40 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ik zal het boetekleed wel aantrekken.
Hehe. Dat zijn altijd de betere anekdotesquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:36 schreef Belsezar het volgende:
Als je echt goed bent is materiaal van tweede belang.
Om een totaal anders iets als voorbeeld te nemen in de sloppenwijken in Brazilie zie ik jochies op blote voeten dingen doen met een bal gemaakt van plastic zakken en elastiekjes waar hier profs een puntje aan kunnen zuigen. Paar jaar trg ging het jeugd elftal van Ajax, de A1, naar Brazilie om tegen een willekeurig groepje straatkinderen te spelen en ze verloren met 9-2 van die jochies op blote voeten
Waar?!quote:
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:44 schreef Tegan het volgende:
Mijn bed ziet er lekker warm uit, maar het is nog zo vroeg.
quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:45 schreef Pheno het volgende:
Hier ook. En een jankende baby!
Strak!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:45 schreef Dickies het volgende:
Ik ga verhuizen naar m'n andere pc. Kan ik ook tv kijken.
Vuig!
Ja het kwam ook groot in het nieuws daar, de talenten van nederland worden zoek gespeeld enzo in de kranten. Mooiste was nog dat de trainer van ajax geen commentaar wou geven en de A1 meteen is trg gevlogen naar Amsterdamquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Hehe. Dat zijn altijd de betere anekdotes.
Gers!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Strak!
Oh nee, dat was een 90's kreet.
Dat hadden ze een dagje eerder moeten doenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja het kwam ook groot in het nieuws daar, de talenten van nederland worden zoek gespeeld enzo in de kranten. Mooiste was nog dat de trainer van ajax geen commentaar wou geven en de A1 meteen is trg gevlogen naar Amsterdam
Deep Purple luisterde mn pa altijd op de koptelefoon! (thank God for that)quote:
Eind jaren '80.quote:
Net als basisquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Strak!
Oh nee, dat was een 90's kreet.
Je denkt het en noemt het borsten? Cup AA?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Tegan het volgende:
Hier zijn denk ik ook tieten borsten.
Aa high energy?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:48 schreef Dickies het volgende:
[..]
Je denkt het en noemt het borsten? Cup AA?
Kijk naar beneden en je hebt je antwoordquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:46 schreef Tegan het volgende:
Hier zijn denk ik ook tieten borsten.
Child in Time is ook een kwestie van smaakquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Deep Purple luisterde mn pa altijd op de koptelefoon! (thank God for that)
Child in Time heette dat nummer geloof ik?
Niet eens. Ik dacht, ik doe het beschaafd.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:48 schreef Dickies het volgende:
[..]
Je denkt het en noemt het borsten? Cup AA?
Lauw was er toch ook eenquote:
Foto van je weelderige boezem?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niet eens. Ik dacht, ik doe het beschaafd.
In koude staatquote:
Ja ze zijn wel een tijdje het lachertje geweest in braziliequote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat hadden ze een dagje eerder moeten doen.
Een foto zegt meer als duizend woordenquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb mijn maat al eens gepost, dat is voldoende.
Nog een keer dan speciaal voor mij?quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb mijn maat al eens gepost, dat is voldoende.
Boezem x 1000.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een foto zegt meer als duizend woorden
Quick flash!quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:54 schreef Tegan het volgende:
Als je op mijn maat googled krijg je als antwoord:
75 * the speed of light = 22 484 434 350 m / s.
Die stond nog op NSJ dit jaar. Niet gezien trouwensquote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:57 schreef Pheno het volgende:
Ik ook niet. Oh wacht, ik ben een saaie, ik ga nergens naar toe.quote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die stond nog op NSJ dit jaar. Niet gezien trouwens.
Nee, naar NSJ gaan maakt je het toppunt van spanning en sensatiequote:Op donderdag 14 augustus 2008 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Oh wacht, ik ben een saaie, ik ga nergens naar toe.
Hertog Jan!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |