Inderdaad ja. IE is nog steeds traagquote:
Is al aangepastquote:Op zondag 22 november 2009 17:33 schreef nectarientje het volgende:
je gaat er iig spelfouten van maken dus je bent wel wat van de leg ja
Ik denk dat we daar met een gerust hart IE de schuld van kunnen geven.quote:Op zondag 22 november 2009 17:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Inderdaad ja. IE is nog steeds traag
hihiquote:
Nu wel jaquote:Op zondag 22 november 2009 17:34 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar met een gerust hart IE de schuld van kunnen geven.
En dat jij er dan ook bent is de aardbei op de slagroom.quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 18:28 schreef nectarientje het volgende:
PLoco-lroco-disco-doetiehetwelofniet-show!
Naar de klote. Maar dat was al pijnlijk duidelijk door al die malloten die ongevraagd hun oninteressante leven met ons gingen delen via datzelfde medium.quote:Op zondag 22 november 2009 19:02 schreef TwistedDarling het volgende:
'Twitteren' het woord van het jaar 2009
Waar gaat het toch heen met de wereld?
Kun je dat niet melden via de Twitter van de betreffende club?quote:Op zondag 22 november 2009 19:09 schreef Litpho het volgende:
*insert massale doodverwensing van voetbalfans*
Ik zie dat je het concept nog steeds niet snapt.quote:Op zondag 22 november 2009 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naar de klote. Maar dat was al pijnlijk duidelijk door al die malloten die ongevraagd hun oninteressante leven met ons gingen delen via datzelfde medium.
maar niet trager dan het was, db is nog steeds bottleneckquote:
Ik zie dat jij er nog steeds meer van maakt dan het daadwerkelijk is.quote:Op zondag 22 november 2009 19:35 schreef Q. het volgende:
Ik zie dat je het concept nog steeds niet snapt.
Je vertrouwen in de aanwezigheid van de hogere hersenfuncties die lezen mogelijk maken is roerendquote:Op zondag 22 november 2009 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je dat niet melden via de Twitter van de betreffende club?
Ik hoop er meer op dat iemand met jouw hersenfuncties geen gebruik maakt van Twitter.quote:Op zondag 22 november 2009 19:57 schreef Litpho het volgende:
Je vertrouwen in de aanwezigheid van de hogere hersenfuncties die lezen mogelijk maken is roerend.
Nee joh!quote:
En meteen een tip. Als je T. ongevraagd PM't dan zet ze je en publique voor joker.quote:Op zondag 22 november 2009 20:01 schreef nectarientje het volgende:
Nee joh!![]()
T, niet iedereen direct wegjagen hier
bij uit de buurt blijven dusquote:Op zondag 22 november 2009 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En meteen een tip. Als je T. ongevraagd PM't dan zet ze je en publique voor joker.
Je voelt je beter dan anderen in een SC?quote:Op zondag 22 november 2009 20:05 schreef GlowMouse het volgende:ik hoor hier niet. En zonder relatie heb je ook geen problemen
Je was helaas wel zo discreet om verder niks over de inhoud te melden.quote:Op zondag 22 november 2009 20:06 schreef Tegan het volgende:
Nee hoor, alleen als je vage dingen PM't die ik niet snap.
Dat is het dilemma, het is een leuke dame namelijk.quote:
Zonde idd.. nu werd het popcorn zonder ontknopingquote:Op zondag 22 november 2009 20:07 schreef AirwiN het volgende:
Je was helaas wel zo discreet om verder niks over de inhoud te melden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |