Dat was ook niet hierquote:Op donderdag 26 november 2009 17:30 schreef CherryLips het volgende:
Op P2000 staat alleen een melding om half 3, maar daar word je ook niet veel wijzer van.
Met zo'n gemiddelde moet je toch niet miepenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Die laatste 2000 van mij schieten niet op.!
HIJ IS HELEMAAL NIET TE KO.... Oh wacht.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:40 schreef rhubarbje het volgende:
Iets te kort Grrrrrrrtje?
ik denk dat ik dat soort dingen toch echt beter persoonlijk kan checken hoor...quote:Op donderdag 26 november 2009 17:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
HIJ IS HELEMAAL NIET TE KO.... Oh wacht.
Dat kan je het best checken door hem in een gloeiende muts te duwenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat soort dingen toch echt beter persoonlijk kan checken hoor...
Mannen denken dat altijd
pas je wel op?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat kan je het best checken door hem in een gloeiende muts te duwen
Wonen jullie tegenwoordig in utrecht?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:03 schreef MissMSX het volgende:
De politie heeft de deur van de benedenburen ingetrapt
Is wel handig voor in het donkerquote:Op donderdag 26 november 2009 17:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pas je wel op?
bij lichtgevend gloeien zou ik toch een andere muts zoeken
"Schat, volgens mij heb ik een lens verloren, kom eens ff hier..."quote:Op donderdag 26 november 2009 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
En romantisch
sex bij het schijnsel van een gloeiende muts
Twist!
Wat voor foutmelding krijg je ?quote:Op donderdag 26 november 2009 17:57 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik kan niet op fok inloggen op m'n pc. ik had trouwens ook geen opdracht gegeven om me uit te loggen op fok.
Op m'n telefoon werkt het nog wel, maar het typt te langzaam voor langdurig gebruik
Geen. ik kom dan op de pagina waar ik was, maar nog steeds niet ingelogd.quote:Op donderdag 26 november 2009 17:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat voor foutmelding krijg je ?
Ja, dat helpt bij mij meestal ookquote:Op donderdag 26 november 2009 18:05 schreef rhubarbje het volgende:
Dat heb ik dan ook wel eens maar als ik dan reageer en terwijl ik dat doe inlog gaat het wel
Denk het niet. Gebeurt hetzelfde mee als de vorst over aardappelen is geweest, rottende natte bendequote:Op donderdag 26 november 2009 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
Kun je een knolsellerij in vriezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |