Ik geef de downtime de schuld.quote:Op zondag 22 november 2009 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je was helaas wel zo discreet om verder niks over de inhoud te melden.
Hij SC genoeg in niet-SC-topics.quote:Op zondag 22 november 2009 20:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je voelt je beter dan anderen in een SC?Foei.
T, jaag 'm maar weg danHij wil hier niet eens zijn..
Volgende topic ben jij weer!quote:Op zondag 22 november 2009 20:10 schreef Tegan het volgende:
Omg, hij is hier drie secondes en hij heeft al een adoratietopic.
quote:Op zondag 22 november 2009 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is het dilemma, het is een leuke dame namelijk.
Nu is het niet meer leuk.quote:Op zondag 22 november 2009 20:11 schreef nectarientje het volgende:
Wat voor rijtje wil je staan?
En T. die downtime is nu wel over
Wat wil je ook?quote:
Als het binnen mijn span of control is zeker.quote:
Een eigen topicquote:
Om je in de war te brengen.quote:
Ik vermoed vanwege 'gloeiende gloeiendequote:
Ome Henk!quote:Op zondag 22 november 2009 20:19 schreef MissMSX het volgende:
Ik vermoed vanwege 'gloeiende gloeiende'
Ow, ik dacht dat je radioactief was.quote:
Dat sowieso, krijg je als je blokjes uraan gebruikt als gewichtjes. Maar een beetje dode SC dit, of niet?quote:Op zondag 22 november 2009 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat je radioactief was.
Het heeft wel eens betere tijden gekend jaquote:Op zondag 22 november 2009 20:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat sowieso, krijg je als je blokjes uraan gebruikt als gewichtjes. Maar een beetje dode SC dit, of niet?
Hey, je hebt al een kerstmuts terwijl de Sint er nog isquote:Op zondag 22 november 2009 20:34 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dat sowieso, krijg je als je blokjes uraan gebruikt als gewichtjes. Maar een beetje dode SC dit, of niet?
Hey, jij hebt een engeltje terwijl je nog op Aarde bentquote:Op zondag 22 november 2009 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hey, je hebt al een kerstmuts terwijl de Sint er nog is.
Ik heb alleen een kerstversiequote:Op zondag 22 november 2009 20:41 schreef nectarientje het volgende:
waarom heeft jouw figuurtje geen leuk pietenpetje CL?
Ze is te dik, haar vleugeltjes kunnen haar niet meer tillenquote:Op zondag 22 november 2009 20:42 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Hey, jij hebt een engeltje terwijl je nog op Aarde bent
Zien!quote:Op zondag 22 november 2009 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb alleen een kerstversie.
Ik heb ooit es voor de gein één post gemaakt in de F&F SC en die zag ik een half jaar daarna nog steeds iedere keer terug in mijn AT. Dat was pas een dode SC.quote:Op zondag 22 november 2009 20:34 schreef GlowMouse het volgende:
Je kon ook een mooi verhaal ophangen over engeltjes hier op aardequote:Op zondag 22 november 2009 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze is te dik, haar vleugeltjes kunnen haar niet meer tillen.
O, eeh... Dit schattige roze engeltje is op aarde om ehm... mensen de weg te wijzen die zoelen naar hun doel in het levenquote:Op zondag 22 november 2009 20:45 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je kon ook een mooi verhaal ophangen over engeltjes hier op aarde
Oh, mods halen veel weg?quote:Op zondag 22 november 2009 20:46 schreef Tegan het volgende:
Wij posten als een sinusfunctie.
[ afbeelding ]
Ik ben zoelende...quote:Op zondag 22 november 2009 20:46 schreef CherryLips het volgende:
O, eeh... Dit schattige roze engeltje is op aarde om ehm... mensen de weg te wijzen die zoelen naar hun doel in het leven![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |