Ik had eerder 39 geschat.quote:
Je bedoelt Nicolette Kluijver? Beide inderdaad een butterface.quote:Op zondag 22 november 2009 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Apart hoofd heeft ze idd. Net als die andere Nicolette van BNN, die vind ik ook maar een beetje raar.
Die idd.quote:Op zondag 22 november 2009 20:09 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Je bedoelt Nicolette Kluijver? Beide inderdaad een butterface.
Haar kleine teen is echt ranzig.quote:Op zondag 22 november 2009 20:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Check die kaaklijn dan, I would definately NOT hit it.
Op de eerste foto ziet ze er wel goed uit, maar op de tweede foto en in iets mindere mate op de derde foto heeft ze echt een raar gezicht.quote:Op zondag 22 november 2009 20:10 schreef Chriz2k het volgende:
De mensen die op hot stemmen keken waarschijnlijk alleen naar de tieten op de eerste foto.
quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 20:12 schreef Drinky het volgende:
OMG, dat is een fotosoep die ik een tijdje geleden had gemaakt, en raar maar waar, het betreft nu weer precies dezelfde persoon zie ik nu!
quote:Op zondag 22 november 2009 16:06 schreef Drinky het volgende:
Ja verdomme, ik dacht gister eens: nou, Fok is eindelijk online, dan maar niet stappen en de verloren tijd inhalen.
Alleen zij is wel geil, en deze nietquote:Op zondag 22 november 2009 20:09 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Je bedoelt Nicolette Kluijver? Beide inderdaad een butterface.
Zoals voorzitter van het College van procureurs-generaal van Nederland Harm Brouwer vandaag bij Buitenhof zei: Eens.quote:Op zondag 22 november 2009 20:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alleen zij is wel geil, en deze niet
Mensen die sarcasme niet begrijpenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op zondag 22 november 2009 20:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alleen zij is wel geil, en deze niet
quote:Op zondag 22 november 2009 20:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mensen die sarcasme niet begrijpenMisschien moet ik je maar eens thuis opzoeken om dit 'uit te komen praten'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okquote:Op zondag 22 november 2009 20:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Misschien moet ik je maar eens thuis opzoeken om dit 'uit te komen praten'.
quote:Op zondag 22 november 2009 20:24 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou haar doen als ik dronken was, maar dan alleen omdat ze semi-beroemd is.
Vervolgens zou ik haar chanteren met sextapes en haar volledig uitknijpen, waarna ze als uitgewoonde heroïnehoer op straat belandt.
Lastig voor te stellen hè, dat er mensen bestaan die niet elke ranzige kans hoeven aan te grijpen om seks te hebben.quote:Op zondag 22 november 2009 20:28 schreef Aethereal het volgende:
[..]Ga je hand nou maar doen jongen.
quote:Op zondag 22 november 2009 20:28 schreef Aethereal het volgende:
[..]Ga je hand nou maar doen jongen.
Maar wel als je dronken bent hè, dan mag het natuurlijk wel.quote:Op zondag 22 november 2009 20:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lastig voor te stellen hè, dat er mensen bestaan die niet elke ranzige kans hoeven aan te grijpen om seks te hebben.
Klopt.quote:Op zondag 22 november 2009 20:33 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Maar wel als je dronken bent hè, dan mag het natuurlijk wel.
quote:Op zondag 22 november 2009 20:33 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Maar wel als je dronken bent hè, dan mag het natuurlijk wel.
Hey, lekker wijf.quote:Op zondag 22 november 2009 20:44 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik zie het probleem niet.
[ afbeelding ]
Ik wel, want er hoort een Colombiaanse vlagquote:Op zondag 22 november 2009 20:44 schreef Terpentin07 het volgende:
[ afbeelding ]
Mannen die denken de keus te hebben om met elke vrouw naar bed te gaan.quote:Op zondag 22 november 2009 21:39 schreef fs180 het volgende:
[..]
Vrouwen die oordelen over andere vrouwen
Ze heeft kleine borsten.quote:Op zondag 22 november 2009 20:12 schreef Flodder450 het volgende:
ze heeft kleine borsten![]()
of ik moet gewoon minder Pr0nz kijken
Nee, dat is beter.quote:Op zondag 22 november 2009 21:41 schreef Hetiszover het volgende:
Even ter vergelijking
[ afbeelding ]
True, maar vrouwen die denken dat mannen geen standaard hebbenquote:Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mannen die denken de keus te hebben om met elke vrouw naar bed te gaan.
Nee, stukken beter inderdaad.quote:Op zondag 22 november 2009 21:41 schreef Hetiszover het volgende:
Even ter vergelijking
[ afbeelding ]
Volgens mij is zij wel een beestquote:Op zondag 22 november 2009 21:41 schreef Hetiszover het volgende:
Even ter vergelijking
[ afbeelding ]
Daar ging het toch niet om?quote:Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Buiten dat.. ik bezit die keuze..quote:
Bij de posts van die ene kneus, immich ofzo, dacht ik altijd hetzelfde als bij jouw posts. Ik zie een verband.quote:Op zondag 22 november 2009 22:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Buiten dat.. ik bezit die keuze..
ik zou zo iemand echt nooit doen.. way below my standards.. ze heeft echt zo een mad scheef gezicht
Oh jij hebt zo'n simulator. Veel plezier er mee.quote:Op zondag 22 november 2009 22:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Buiten dat.. ik bezit die keuze..
ik zou zo iemand echt nooit doen.. way below my standards.. ze heeft echt zo een mad scheef gezicht
Emimichquote:Op zondag 22 november 2009 22:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
Bij de posts van die ene kneus, immich ofzo
quote:Op zondag 22 november 2009 22:13 schreef fs180 het volgende:
[..]
Bij de posts van die ene kneus, immich ofzo, dacht ik altijd hetzelfde als bij jouw posts. Ik zie een verband.
quote:Op zondag 22 november 2009 20:44 schreef Terpentin07 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou haar geven, maar ik heb beter gehad. Ik denk dat ze zonder make-up nog minder is. Gewoon iets aparts heeft ze..quote:Op zondag 22 november 2009 21:47 schreef ynuhh het volgende:
[..]
En nu, ga je me opzoekenquote:
Ze heeft een paardebek, ziet er lelijk en boers uitquote:Op zondag 22 november 2009 20:04 schreef T3rr0r het volgende:
Ze heeft echt een grafirritante smoel (wel lekkere jongens, maar die zullen wel nep zijn) en ze praat reteirritant.
Terechte klacht dus.
QFT.quote:Op maandag 23 november 2009 09:16 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ze heeft een paardebek, ziet er lelijk en boers uit![]()
Is trouwens een uiterlijkheid wat bovenmatig veel bij Nederlandse vrouwen voorkomt...![]()
te lekkerquote:Op zondag 22 november 2009 21:41 schreef Hetiszover het volgende:
Even ter vergelijking
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 november 2009 21:41 schreef Hetiszover het volgende:
Even ter vergelijking
[ afbeelding ]
Voor de kijker rechts.quote:Op maandag 23 november 2009 11:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Linker.
Serieus Erica.....quote:Op maandag 23 november 2009 11:54 schreef Triggershot het volgende:
Welke zou je geven.
[ afbeelding ]
Daar zou ik dan misschien wel overheen kunnen.quote:Op maandag 23 november 2009 12:24 schreef Bostrol het volgende:
Op een of andere manier heb ik een vreemde associatie met
[ afbeelding ]
Komt dat even goed uit, dan hoef ik haar niet te delen met jou als ik met haar naar bed zou mogen.quote:Op maandag 23 november 2009 12:58 schreef Syb-rund. het volgende:
*ril* zelfs als ik bezopen zou zijn zou ik haar niet willen doen
Vind haar hier trouwens lijken op die poppen van team americaquote:Op maandag 23 november 2009 11:54 schreef Triggershot het volgende:
Welke zou je geven.
[ afbeelding ]
Da's een vampier.quote:Op maandag 23 november 2009 15:23 schreef Agiath het volgende:
Ze heeft echt een rotkop ja.
[ afbeelding ]
Deze zou ik wel aantikken,
naam?quote:Op maandag 23 november 2009 15:23 schreef Agiath het volgende:
[ afbeelding ]
Pijpbekjequote:Op maandag 23 november 2009 15:23 schreef Agiath het volgende:
[ afbeelding ]
dat is voglens mij Geraldine Kemper van Spuiten en Slikken?quote:
Winnares sterretje gezocht, zit ook in TBYDquote:Op maandag 23 november 2009 15:42 schreef renedis het volgende:
[..]
dat is voglens mij Geraldine Kemper van Spuiten en Slikken?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geraldine_Kemper
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=Geraldine%20Kemper&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
[ afbeelding ]
gvd, ik zie net dat ze uit Volendam komt, ik werk in dat kut plaatsje!
Eerst al die chick die S. Seagal postte, nu Nicolette van Dam die je niet eens zou doen als je bezopen zou zijn...quote:Op maandag 23 november 2009 12:58 schreef Syb-rund. het volgende:
*ril* zelfs als ik bezopen zou zijn zou ik haar niet willen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Otis2.0 op 23-11-2009 16:34:45 ]-
nee hoor, check ook dat gebit eensquote:Op maandag 23 november 2009 15:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zat haar vanmiddag zo eens te bekijken in dat bloemetjesprogramma van haar. En volgens mij ligt het aan haar wenkbrauwen.
Te vol en te donker.
[ afbeelding ]
Leg je vinger er maar eens op en zie wat een leuk gezicht ze dan heeft.
quote:Op maandag 23 november 2009 15:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zat haar vanmiddag zo eens te bekijken in dat bloemetjesprogramma van haar. En volgens mij ligt het aan haar wenkbrauwen.
Te vol en te donker.
[ afbeelding ]
Leg je vinger er maar eens op en zie wat een leuk gezicht ze dan heeft.
Kan je ook die wallen onder haar ogen weghalen en haar neus kleiner maken?quote:Op maandag 23 november 2009 21:35 schreef Jeroenz het volgende:
Met een smallere mond en andere wenkbrauwen is al al iets beter.
[ afbeelding ]
FAPFAPFAPquote:Op maandag 23 november 2009 21:35 schreef Jeroenz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 november 2009 21:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kan je ook die wallen onder haar ogen weghalen en haar neus kleiner maken?
Ogen van Jennifer Hoffman:quote:Op maandag 23 november 2009 21:45 schreef jn01 het volgende:
[..]
Denk dat ze te dikke wangen heeft, of iets mis met dr ogen...
Kensurr.quote:
stukke beter!quote:Op maandag 23 november 2009 21:49 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Ogen van Jennifer Hoffman:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 november 2009 16:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Eerst al die chick die S. Seagal postte, nu Nicolette van Dam die je niet eens zou doen als je bezopen zou zijn...
Jij moet wel een lang, gespierd, gebruind onderbroekenmodel zijn, of niet?dat ben ik ook, ik heb geen flauw idee waarom je die foto dan ook postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Goede counter.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat ben ik ook, ik heb geen flauw idee waarom je die foto dan ook post
Ze heeft duidelijk logepedie gehad en overdrijft haar uitspraak sindsdien.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:13 schreef Zipportal het volgende:
Hoe bekakt ze de R al uitspreekt, zegt mij al genoeg. Plus ze heeft een wrat op haar dikke neus zitten. Maar die wordt er altijd netjes uitgesoept.
quote:Op maandag 23 november 2009 21:35 schreef Jeroenz het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, pics?quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:29 schreef Repeat het volgende:
Heb je haar naakte lijf wel eens gezien man
Nee, jij wel?quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:29 schreef Repeat het volgende:
Heb je haar naakte lijf wel eens gezien man
Zo vind ik haar het leukste:quote:Op maandag 23 november 2009 21:49 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Ogen van Jennifer Hoffman:
[ afbeelding ]
Wie is die griet toch in jouw usericon??? Die zou ik wel doenquote:
Ik vind haar best lelijk, mijn vriendin is veel lekkerder gek! Serieus!quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:18 schreef ZodiaX het volgende:
[ afbeelding ]
De definitie van FOK!'ers over mooi en lelijk is nogal...krom.
Menig zou alleen kunnen dromen van zo'n meid in je bed.
Maar ja, het is belangrijker om de internet tough guy te zijn. Ik weet zeker dat allen die haar lelijk noemen veel mooiere vriendinnen hebben.
Dude, ze is niks speciaals. Alleen omdat ze bekend is is ze mooi zeker? Als ze onbekend was zou ik denk ik niet eens omkijken als ik haar tegenkwam.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:18 schreef ZodiaX het volgende:
[ afbeelding ]
De definitie van FOK!'ers over mooi en lelijk is nogal...krom.
Menig zou alleen kunnen dromen van zo'n meid in je bed.
Maar ja, het is belangrijker om de internet tough guy te zijn. Ik weet zeker dat allen die haar lelijk noemen veel mooiere vriendinnen hebben.
Ik zou r best nakijken op straat hoor, al was ze onbekend.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Dude, ze is niks speciaals. Alleen omdat ze bekend is is ze mooi zeker? Als ze onbekend was zou ik denk ik niet eens omkijken als ik haar tegenkwam.
En er zullen heus wel mensen dromen van haar ja. Smaken verschillen.
Dat heb ik helaas nog niet persoonlijk mogen ervaren, maar ik hou me aangeboden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:58 schreef fathank het volgende:
Ze heeft lekkere tieten en kan pijpen als geen ander. Maar dat heeft ze niet in Hilversum geleerd.
Sinds ze met dr kop op tv is is ze een stuk kieskeuriger gewordenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:00 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas nog niet persoonlijk mogen ervaren, maar ik hou me aangeboden.
Ik voel een mooi verhaal aankomen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Sinds ze met dr kop op tv is is ze een stuk kieskeuriger geworden
Zooooop! Ik heb daar echt een aantal jaren geleden nog met m'n nichtje voor in de rij gestaan bij Ouwehands waar het opgenomen werd en toen kregen we een handtekeningquote:
Gewoon violent mouth rapen...quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:20 schreef pberends het volgende:
Ze's zeker neukbaar, maar ze heeft inderdaad een "irritant bekje".
We hebben wel eens wat gedate in de tijd voordat ze op tv was. Is uiteindelijk niks geworden. 't Stelde niet heel veel voor. Wel een paar keer seks gehad maar daar is het bij gebleven.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik voel een mooi verhaal aankomen.
Ga je gang.
quote:
'Stelde niet heel veel voor' als in 'ze heeft mij gedumpt waar ik nog steeds nachten van wakker lig' ?quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:37 schreef fathank het volgende:
[..]
We hebben wel eens wat gedate in de tijd voordat ze op tv was. Is uiteindelijk niks geworden. 't Stelde niet heel veel voor. Wel een paar keer seks gehad maar daar is het bij gebleven.
Niks mis mee...erg verstandig.. Ze moet ook het onderscheid maken tussen wie op haar valt omdat die haar een leuke meid vindt, of omdat ze bekend is...quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Sinds ze met dr kop op tv is is ze een stuk kieskeuriger geworden
Ja? Ik zie het probleem niet hoor.quote:Op dinsdag 1 december 2009 17:52 schreef Countess het volgende:
Hoe mooi de rest van haar gezicht ook moge zijn, die tanden en boze wenkbrauwen
Psies, al die retards hier mogen hopen dat ze zoiets naast hun op de bank hebben zittenquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:01 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ja? Ik zie het probleem niet hoor.
Niet dat je haar mooi móet vinden hoor.. ik vind jouw vriendin misschien ook niet om te bekijken, maar met Nicolette is niks mis. Je doet alsof ze een of andere enge ziekte heeft.
Hoe kun je gedumpt worden als het nooit iets is geweest?quote:Op dinsdag 1 december 2009 16:00 schreef Walter81 het volgende:
[..]
'Stelde niet heel veel voor' als in 'ze heeft mij gedumpt waar ik nog steeds nachten van wakker lig' ?
Kun je nog meer open deuren intrappen?quote:[..]
Niks mis mee...erg verstandig.. Ze moet ook het onderscheid maken tussen wie op haar valt omdat die haar een leuke meid vindt, of omdat ze bekend is...
Dus naast mooi is ze ook nog eens slim![]()
rightquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:37 schreef fathank het volgende:
[..]
We hebben wel eens wat gedate in de tijd voordat ze op tv was. Is uiteindelijk niks geworden. 't Stelde niet heel veel voor. Wel een paar keer seks gehad maar daar is het bij gebleven.
Eens kijken of Nicolette er naakt lekkerder uitziet.quote:Op dinsdag 1 december 2009 19:04 schreef Eenskijken het volgende:
oja: vandaag op 3fm werd gezegd dat ze in de playboy kwam.
Countess= vrouwquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:01 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ja? Ik zie het probleem niet hoor.
Niet dat je haar mooi móet vinden hoor.. ik vind jouw vriendin misschien ook niet om te bekijken, maar met Nicolette is niks mis. Je doet alsof ze een of andere enge ziekte heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Moet hij het voorbeeld weer geven...quote:
Internetheldquote:
Geslacht: Niet ingevuldquote:
quote:En ik vind Nicolette één van de lelijkste BN-vrouwen.Als vrouw mag je van mij ook Lauren Verster doen hoor.... mag ik meedoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel een leuke foto. Vooral die oorbellen
Goed idee... Ze lijkt me een lekker hapje om mee wakker te worden....quote:
aan mij?quote:Op vrijdag 4 december 2009 11:48 schreef TryX het volgende:
ik zou der geven
|
Forum Opties | |