Ze heeft een paardebek, ziet er lelijk en boers uitquote:Op zondag 22 november 2009 20:04 schreef T3rr0r het volgende:
Ze heeft echt een grafirritante smoel (wel lekkere jongens, maar die zullen wel nep zijn) en ze praat reteirritant.
Terechte klacht dus.
QFT.quote:Op maandag 23 november 2009 09:16 schreef Demophon het volgende:
[..]
Ze heeft een paardebek, ziet er lelijk en boers uit![]()
Is trouwens een uiterlijkheid wat bovenmatig veel bij Nederlandse vrouwen voorkomt...![]()
te lekkerquote:Op zondag 22 november 2009 21:41 schreef Hetiszover het volgende:
Even ter vergelijking
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 22 november 2009 21:41 schreef Hetiszover het volgende:
Even ter vergelijking
[ afbeelding ]
Voor de kijker rechts.quote:Op maandag 23 november 2009 11:55 schreef CantFazeMe het volgende:
Linker.
Serieus Erica.....quote:Op maandag 23 november 2009 11:54 schreef Triggershot het volgende:
Welke zou je geven.
[ afbeelding ]
Daar zou ik dan misschien wel overheen kunnen.quote:Op maandag 23 november 2009 12:24 schreef Bostrol het volgende:
Op een of andere manier heb ik een vreemde associatie met
[ afbeelding ]
Komt dat even goed uit, dan hoef ik haar niet te delen met jou als ik met haar naar bed zou mogen.quote:Op maandag 23 november 2009 12:58 schreef Syb-rund. het volgende:
*ril* zelfs als ik bezopen zou zijn zou ik haar niet willen doen
Vind haar hier trouwens lijken op die poppen van team americaquote:Op maandag 23 november 2009 11:54 schreef Triggershot het volgende:
Welke zou je geven.
[ afbeelding ]
Da's een vampier.quote:Op maandag 23 november 2009 15:23 schreef Agiath het volgende:
Ze heeft echt een rotkop ja.
[ afbeelding ]
Deze zou ik wel aantikken,
naam?quote:Op maandag 23 november 2009 15:23 schreef Agiath het volgende:
[ afbeelding ]
Pijpbekjequote:Op maandag 23 november 2009 15:23 schreef Agiath het volgende:
[ afbeelding ]
dat is voglens mij Geraldine Kemper van Spuiten en Slikken?quote:
Winnares sterretje gezocht, zit ook in TBYDquote:Op maandag 23 november 2009 15:42 schreef renedis het volgende:
[..]
dat is voglens mij Geraldine Kemper van Spuiten en Slikken?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geraldine_Kemper
http://images.google.nl/images?hl=nl&q=Geraldine%20Kemper&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi
[ afbeelding ]
gvd, ik zie net dat ze uit Volendam komt, ik werk in dat kut plaatsje!
Eerst al die chick die S. Seagal postte, nu Nicolette van Dam die je niet eens zou doen als je bezopen zou zijn...quote:Op maandag 23 november 2009 12:58 schreef Syb-rund. het volgende:
*ril* zelfs als ik bezopen zou zijn zou ik haar niet willen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Otis2.0 op 23-11-2009 16:34:45 ]-
nee hoor, check ook dat gebit eensquote:Op maandag 23 november 2009 15:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zat haar vanmiddag zo eens te bekijken in dat bloemetjesprogramma van haar. En volgens mij ligt het aan haar wenkbrauwen.
Te vol en te donker.
[ afbeelding ]
Leg je vinger er maar eens op en zie wat een leuk gezicht ze dan heeft.
quote:Op maandag 23 november 2009 15:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik zat haar vanmiddag zo eens te bekijken in dat bloemetjesprogramma van haar. En volgens mij ligt het aan haar wenkbrauwen.
Te vol en te donker.
[ afbeelding ]
Leg je vinger er maar eens op en zie wat een leuk gezicht ze dan heeft.
Kan je ook die wallen onder haar ogen weghalen en haar neus kleiner maken?quote:Op maandag 23 november 2009 21:35 schreef Jeroenz het volgende:
Met een smallere mond en andere wenkbrauwen is al al iets beter.
[ afbeelding ]
FAPFAPFAPquote:Op maandag 23 november 2009 21:35 schreef Jeroenz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 november 2009 21:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kan je ook die wallen onder haar ogen weghalen en haar neus kleiner maken?
Ogen van Jennifer Hoffman:quote:Op maandag 23 november 2009 21:45 schreef jn01 het volgende:
[..]
Denk dat ze te dikke wangen heeft, of iets mis met dr ogen...
Kensurr.quote:
stukke beter!quote:Op maandag 23 november 2009 21:49 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Ogen van Jennifer Hoffman:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 november 2009 16:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Eerst al die chick die S. Seagal postte, nu Nicolette van Dam die je niet eens zou doen als je bezopen zou zijn...
Jij moet wel een lang, gespierd, gebruind onderbroekenmodel zijn, of niet?dat ben ik ook, ik heb geen flauw idee waarom je die foto dan ook postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Goede counter.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat ben ik ook, ik heb geen flauw idee waarom je die foto dan ook post
Ze heeft duidelijk logepedie gehad en overdrijft haar uitspraak sindsdien.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:13 schreef Zipportal het volgende:
Hoe bekakt ze de R al uitspreekt, zegt mij al genoeg. Plus ze heeft een wrat op haar dikke neus zitten. Maar die wordt er altijd netjes uitgesoept.
quote:Op maandag 23 november 2009 21:35 schreef Jeroenz het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, pics?quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:29 schreef Repeat het volgende:
Heb je haar naakte lijf wel eens gezien man
Nee, jij wel?quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:29 schreef Repeat het volgende:
Heb je haar naakte lijf wel eens gezien man
Zo vind ik haar het leukste:quote:Op maandag 23 november 2009 21:49 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Ogen van Jennifer Hoffman:
[ afbeelding ]
Wie is die griet toch in jouw usericon??? Die zou ik wel doenquote:
Ik vind haar best lelijk, mijn vriendin is veel lekkerder gek! Serieus!quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:18 schreef ZodiaX het volgende:
[ afbeelding ]
De definitie van FOK!'ers over mooi en lelijk is nogal...krom.
Menig zou alleen kunnen dromen van zo'n meid in je bed.
Maar ja, het is belangrijker om de internet tough guy te zijn. Ik weet zeker dat allen die haar lelijk noemen veel mooiere vriendinnen hebben.
Dude, ze is niks speciaals. Alleen omdat ze bekend is is ze mooi zeker? Als ze onbekend was zou ik denk ik niet eens omkijken als ik haar tegenkwam.quote:Op dinsdag 24 november 2009 19:18 schreef ZodiaX het volgende:
[ afbeelding ]
De definitie van FOK!'ers over mooi en lelijk is nogal...krom.
Menig zou alleen kunnen dromen van zo'n meid in je bed.
Maar ja, het is belangrijker om de internet tough guy te zijn. Ik weet zeker dat allen die haar lelijk noemen veel mooiere vriendinnen hebben.
Ik zou r best nakijken op straat hoor, al was ze onbekend.quote:Op dinsdag 24 november 2009 21:39 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Dude, ze is niks speciaals. Alleen omdat ze bekend is is ze mooi zeker? Als ze onbekend was zou ik denk ik niet eens omkijken als ik haar tegenkwam.
En er zullen heus wel mensen dromen van haar ja. Smaken verschillen.
Dat heb ik helaas nog niet persoonlijk mogen ervaren, maar ik hou me aangeboden.quote:Op dinsdag 1 december 2009 13:58 schreef fathank het volgende:
Ze heeft lekkere tieten en kan pijpen als geen ander. Maar dat heeft ze niet in Hilversum geleerd.
Sinds ze met dr kop op tv is is ze een stuk kieskeuriger gewordenquote:Op dinsdag 1 december 2009 14:00 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat heb ik helaas nog niet persoonlijk mogen ervaren, maar ik hou me aangeboden.
Ik voel een mooi verhaal aankomen.quote:Op dinsdag 1 december 2009 14:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Sinds ze met dr kop op tv is is ze een stuk kieskeuriger geworden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |