quote:Op maandag 23 november 2009 21:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kan je ook die wallen onder haar ogen weghalen en haar neus kleiner maken?
Ogen van Jennifer Hoffman:quote:Op maandag 23 november 2009 21:45 schreef jn01 het volgende:
[..]
Denk dat ze te dikke wangen heeft, of iets mis met dr ogen...
Kensurr.quote:
stukke beter!quote:Op maandag 23 november 2009 21:49 schreef Jeroenz het volgende:
[..]
Ogen van Jennifer Hoffman:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 november 2009 16:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Eerst al die chick die S. Seagal postte, nu Nicolette van Dam die je niet eens zou doen als je bezopen zou zijn...
Jij moet wel een lang, gespierd, gebruind onderbroekenmodel zijn, of niet?dat ben ik ook, ik heb geen flauw idee waarom je die foto dan ook postSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Goede counter.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat ben ik ook, ik heb geen flauw idee waarom je die foto dan ook post
Ze heeft duidelijk logepedie gehad en overdrijft haar uitspraak sindsdien.quote:Op dinsdag 24 november 2009 00:13 schreef Zipportal het volgende:
Hoe bekakt ze de R al uitspreekt, zegt mij al genoeg. Plus ze heeft een wrat op haar dikke neus zitten. Maar die wordt er altijd netjes uitgesoept.
quote:Op maandag 23 november 2009 21:35 schreef Jeroenz het volgende:
Met een smallere mond en andere wenkbrauwen is al al iets beter.
[ afbeelding ]
Nee, pics?quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:29 schreef Repeat het volgende:
Heb je haar naakte lijf wel eens gezien man
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |