Ik had eerder 39 geschat.quote:
Je bedoelt Nicolette Kluijver? Beide inderdaad een butterface.quote:Op zondag 22 november 2009 20:05 schreef Sapstengel het volgende:
Apart hoofd heeft ze idd. Net als die andere Nicolette van BNN, die vind ik ook maar een beetje raar.
Die idd.quote:Op zondag 22 november 2009 20:09 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Je bedoelt Nicolette Kluijver? Beide inderdaad een butterface.
Haar kleine teen is echt ranzig.quote:Op zondag 22 november 2009 20:11 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Check die kaaklijn dan, I would definately NOT hit it.
Op de eerste foto ziet ze er wel goed uit, maar op de tweede foto en in iets mindere mate op de derde foto heeft ze echt een raar gezicht.quote:Op zondag 22 november 2009 20:10 schreef Chriz2k het volgende:
De mensen die op hot stemmen keken waarschijnlijk alleen naar de tieten op de eerste foto.
quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 20:12 schreef Drinky het volgende:
OMG, dat is een fotosoep die ik een tijdje geleden had gemaakt, en raar maar waar, het betreft nu weer precies dezelfde persoon zie ik nu!
quote:Op zondag 22 november 2009 16:06 schreef Drinky het volgende:
Ja verdomme, ik dacht gister eens: nou, Fok is eindelijk online, dan maar niet stappen en de verloren tijd inhalen.
Alleen zij is wel geil, en deze nietquote:Op zondag 22 november 2009 20:09 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Je bedoelt Nicolette Kluijver? Beide inderdaad een butterface.
Zoals voorzitter van het College van procureurs-generaal van Nederland Harm Brouwer vandaag bij Buitenhof zei: Eens.quote:Op zondag 22 november 2009 20:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alleen zij is wel geil, en deze niet
Mensen die sarcasme niet begrijpenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op zondag 22 november 2009 20:14 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Alleen zij is wel geil, en deze niet
quote:Op zondag 22 november 2009 20:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Mensen die sarcasme niet begrijpenMisschien moet ik je maar eens thuis opzoeken om dit 'uit te komen praten'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okquote:Op zondag 22 november 2009 20:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Misschien moet ik je maar eens thuis opzoeken om dit 'uit te komen praten'.
quote:Op zondag 22 november 2009 20:24 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zou haar doen als ik dronken was, maar dan alleen omdat ze semi-beroemd is.
Vervolgens zou ik haar chanteren met sextapes en haar volledig uitknijpen, waarna ze als uitgewoonde heroïnehoer op straat belandt.
Lastig voor te stellen hè, dat er mensen bestaan die niet elke ranzige kans hoeven aan te grijpen om seks te hebben.quote:Op zondag 22 november 2009 20:28 schreef Aethereal het volgende:
[..]Ga je hand nou maar doen jongen.
quote:Op zondag 22 november 2009 20:28 schreef Aethereal het volgende:
[..]Ga je hand nou maar doen jongen.
Maar wel als je dronken bent hè, dan mag het natuurlijk wel.quote:Op zondag 22 november 2009 20:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Lastig voor te stellen hè, dat er mensen bestaan die niet elke ranzige kans hoeven aan te grijpen om seks te hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |