Ik ben gisteren ook behoorlijk druk geweest.quote:Op zondag 22 november 2009 17:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ookGisteren geen moment aan FOK (hoeven) denken. Thank god.
Zoals huiswerkquote:Op zondag 22 november 2009 17:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook behoorlijk druk geweest.
En sowieso kan ik wel zonder FOK, ik ga dan juist nuttigere dingen doen
Hoe kan dat?quote:Op zondag 22 november 2009 17:12 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik sta te trillen op mn benen.![]()
Kanker.
Awww. Hagel doet niksquote:Op zondag 22 november 2009 17:12 schreef Tijgertje. het volgende:
Kanker.
Te hard genomen.quote:Op zondag 22 november 2009 17:12 schreef Tijgertje. het volgende:
Kanker.
Opeens. Valt alle licht uit. Alleen licht van mn laptop bleef aan.quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 17:13 schreef Renesite het volgende:
Ik heb gisteren 14 uur gewerkt, cursus oppassen liedjes zingen voor de sint, buurmeisje voorlezen, buurmeisje van 4 die de liefde aan mij verklaarde - haar vervolgens maar gezegd dat ze eerst de basisschool moest afmaken. En zo
Wtf, is het zo'n noodweer daarquote:Op zondag 22 november 2009 17:13 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Opeens. Valt alle licht uit. Alleen licht van mn laptop bleef aan.Op het moment dat het licht uitvalt een enorme knal buiten. Begint het te onweren.
Hele huis donker. Ik loop naar de woonkamer, naar mn ouders en de visite enzo.Bleek de aarlekschakelaar eruit gedondert te zijn.
Mijn godddd.!
Even oprapen en er weer instoppen doet wonderen.quote:Op zondag 22 november 2009 17:13 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Opeens. Valt alle licht uit. Alleen licht van mn laptop bleef aan.Op het moment dat het licht uitvalt een enorme knal buiten. Begint het te onweren.
Hele huis donker. Ik loop naar de woonkamer, naar mn ouders en de visite enzo.Bleek de aarlekschakelaar eruit gedondert te zijn.
Mijn godddd.!
Ik post niet zo veel meer. Goed opgelet.quote:Op zondag 22 november 2009 17:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij voegt de laatste tijd ook niks meer toe.
Gewoon ff een ontkankerkuur, dat helptquote:Op zondag 22 november 2009 17:12 schreef Tijgertje. het volgende:
Kanker.
quote:
Maar je voegt ook echt niks meer toe.quote:Op zondag 22 november 2009 17:14 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik post niet zo veel meer. Goed opgelet.
Van je haar een pruik laten maken, hebben andere mensen er ook nog wat aan.quote:Op zondag 22 november 2009 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon ff een ontkankerkuur, dat helpt
quote:Op zondag 22 november 2009 17:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Even oprapen en er weer instoppen doet wonderen.
quote:Op zondag 22 november 2009 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon ff een ontkankerkuur, dat helpt
quote:
Oh shit, dankje, dan weet ik wat er zo komtquote:Op zondag 22 november 2009 @ 17:13 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mijn godddd.!
Ik post een paar posts per dag, die hebben net zoveel inhoud als jouw 100 posts per dag. Dus je hebt gelijk.quote:Op zondag 22 november 2009 17:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar je voegt ook echt niks meer toe.
Is nooit anders geweestquote:Op zondag 22 november 2009 17:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar je voegt ook echt niks meer toe.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op zondag 22 november 2009 17:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wtf, is het zo'n noodweer daar? Of waardoor klapte die eruit
?
Ja sstt...quote:
Mja, dat is te geloven jaquote:Op zondag 22 november 2009 17:17 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.
Weet alleen dat ik me dood schrok.
Het komt uit het zuidoosten dus is al bij je geweest.quote:Op zondag 22 november 2009 17:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh shit, dankje, dan weet ik wat er zo komt
Reden? Die kart meet was eng?quote:Op zondag 22 november 2009 17:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 22 november 2009 17:14 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik post niet zo veel meer. Goed opgelet.
Dat is wel even schrikken ja.quote:Op zondag 22 november 2009 17:13 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mijn godddd.!
Ga lekker door met verkeerd quoten...quote:Op zondag 22 november 2009 17:19 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja. Zwart piet was vroeg dit jaar.
Stuur eens op.quote:
Die ontvlamt op een onbestemd moment zodat een kind een trauma oploopt?quote:Op zondag 22 november 2009 17:19 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft Lau, een TraumaBeer.
Ook.quote:Op zondag 22 november 2009 17:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die ontvlamt op een onbestemd moment zodat een kind een trauma oploopt?
Ga lekker door met politieagent spelen.quote:Op zondag 22 november 2009 17:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ga lekker door met verkeerd quoten...
BAM! Zo'n grote vuurbal!quote:Op zondag 22 november 2009 17:21 schreef mstr het volgende:
[..]
Ook.
Nadat kindjes hem hebben gekregen van de politie na een aanrijding.
Als ze dan getroost zijn door die beer, dan ineens: *BOEM*
Al dat haar eraf gebrand.quote:
Aww.quote:Op zondag 22 november 2009 17:19 schreef mstr het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft Lau, een TraumaBeer.
quote:
Is niet prettig.quote:Op zondag 22 november 2009 17:19 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Dat is wel even schrikken ja.![]()
Hier ook een paar klappen gehad.
quote:Op zondag 22 november 2009 17:21 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ga lekker door met politieagent spelen.
En zo is de cirkel weer rond.quote:Op zondag 22 november 2009 17:22 schreef mstr het volgende:
[..]
Al dat haar eraf gebrand.
Iedereen denken dat het een kankerkind is, terwijl ze gewoon last heeft gehad van een Traumabeer.
Was het vanochtend gezellig in de kerk?quote:Op zondag 22 november 2009 17:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
maak me niet zo aan het lachen! STOP!
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAquote:Op zondag 22 november 2009 17:25 schreef KingGone het volgende:
[..]
Was het vanochtend gezellig in de kerk?
Inderdaad. Alleen die stem ROCKS!!! Zooo onschuldig tof en gepastquote:
Hij was voor het zingen al de kerk uit.quote:Op zondag 22 november 2009 17:25 schreef KingGone het volgende:
[..]
Was het vanochtend gezellig in de kerk?
In het zuiden flink veel regen ja.quote:Op zondag 22 november 2009 17:19 schreef Dionysiou het volgende:
Maandag, dinsdag en woensdag veel regen volgens Pietje
Toch opvallend dat jij dat soort informatie weet te vergaren.quote:Op zondag 22 november 2009 17:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij was voor het zingen al de kerk uit.
Twitter.quote:Op zondag 22 november 2009 17:27 schreef KingGone het volgende:
[..]
Toch opvallend dat jij dat soort informatie weet te vergaren.
Ik vind jou echt facking tof dudequote:Op zondag 22 november 2009 17:27 schreef KingGone het volgende:
[..]
Toch opvallend dat jij dat soort informatie weet te vergaren.
Geen onweer gehad iigquote:Op zondag 22 november 2009 @ 17:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Het komt uit het zuidoosten dus is al bij je geweest.
Nee.quote:Op zondag 22 november 2009 17:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Do, heb je twitter? J zit in de cel
Lijkt me niet genoeg als avondetenquote:
Klopt.quote:Op zondag 22 november 2009 17:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lijkt me niet genoeg als avondeten.
Waarom dan al?quote:Op zondag 22 november 2009 17:28 schreef TwyLight het volgende:
Kut mot zo vóór 22:00 de afwas doen van een heel weekend
Succes.quote:
Grappig.quote:Op zondag 22 november 2009 @ 17:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Wacht maar af, zo komt het vuurwerk.
quote:Op zondag 22 november 2009 17:32 schreef tliciouz het volgende:
Ik doe lekker alleen de afwas voor de dingen die ik die dag gebruik en de rest laat ik staan tot het echt niet meer kan
Wat is "ergens" ?quote:Op zondag 22 november 2009 17:35 schreef TwyLight het volgende:
Was het maar maatschappelijk verantwoord om ongeschoren ergens heen te gaanheb me al een week niet geschoren en het is een heerlijk gevoel
Er zijn genoeg plaatsen waar je nog gewoon kan komenquote:
Ik dus echt allesbehalve. Kan me zoiets dus ook niet voorstellenquote:
NGquote:
verschrikkelijk gevoelquote:Op zondag 22 november 2009 17:35 schreef TwyLight het volgende:
Was het maar maatschappelijk verantwoord om ongeschoren ergens heen te gaanheb me al een week niet geschoren en het is een heerlijk gevoel
Moah als je 28 bent misschien, ik ben 19 en het ziet er nogal onverzorgd uitquote:Op zondag 22 november 2009 17:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er zijn genoeg plaatsen waar je nog gewoon kan komen.
[..]
Ik dus echt allesbehalve. Kan me zoiets dus ook niet voorstellen.
Net geschoren vind ik juist een kut gevoelquote:Op zondag 22 november 2009 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
verschrikkelijk gevoelna 3 dagen begint het bij mij al dat het er gewoon af MOET
Niet geschoren is net schuurpapierquote:Op zondag 22 november 2009 @ 17:41 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Net geschoren vind ik juist een kut gevoel
Bij mij niet meerquote:Op zondag 22 november 2009 17:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet geschoren is net schuurpapier
Lekker juist! Mannen met een baardjequote:Op zondag 22 november 2009 17:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 22 november 2009 17:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo goorquote:Op zondag 22 november 2009 @ 17:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekker juist! Mannen met een baardjeHoud er niet van als hij helemaal kaal is. Klinkt lekker fout
Terwijl jij amper baardgroei hebtquote:Op zondag 22 november 2009 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
verschrikkelijk gevoelna 3 dagen begint het bij mij al dat het er gewoon af MOET
Alles klinkt bij jou foutquote:Op zondag 22 november 2009 17:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekker juist! Mannen met een baardjeHoud er niet van als hij helemaal kaal is. Klinkt lekker fout
quote:Op zondag 22 november 2009 17:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Terwijl jij amper baardgroei hebt
oow! baardgroeiquote:Op zondag 22 november 2009 17:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Terwijl jij amper baardgroei hebt
Maak 'm eens afquote:
jezweetzellufquote:
Ja ik moet ook niet iemand die er onverzorgd uit ziet en dan ook nog een baardje.quote:Op zondag 22 november 2009 17:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo goorIk had ooit een ex met zoiets. Bah.
Misschien met mannen die zich beter verzorgen. Maar anders
quote:
That sucks.quote:Op zondag 22 november 2009 18:10 schreef Renesite het volgende:
Vanavond nog geschoren na het douchen... Blijft gewoon schuurpapier hoor
Net lekker met mams en paps aan de grote eetkamertafelquote:Op zondag 22 november 2009 18:16 schreef Tijgertje. het volgende:
Daar zit je dan weer met je bordje in je kamer te eten.
Ja, daar zat ik ook.quote:Op zondag 22 november 2009 18:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Net lekker met mams en paps aan de grote eetkamertafel
Begin jij nou altijd met stennis schoppen of lijkt dat zo?quote:Op zondag 22 november 2009 18:17 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook.
Totdat ik boos werd op mn moeder en toen vond ik het wel weer genoeg.
Ammenevernooitniet dat ik dan mijn eten mee mag nemenquote:Op zondag 22 november 2009 18:17 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook.
Totdat ik boos werd op mn moeder en toen vond ik het wel weer genoeg.
Mwah. In mijn ogen ligt het meer aan mn moeder.quote:Op zondag 22 november 2009 18:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Begin jij nou altijd met stennis schoppen of lijkt dat zo?Je lijkt zo'n lief meisje.
Oh. Ja. Dat schreeuwde ze vroeger altijd naar me als ik op stond en wegliep.quote:Op zondag 22 november 2009 18:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ammenevernooitniet dat ik dan mijn eten mee mag nemen![]()
HIERRRRR LATEN STAAN!!!
Ik ben niet zo'n fan van die psv vlag boven je bedquote:Op zondag 22 november 2009 18:17 schreef NoelGallagher het volgende:
het regent, het regent, de pannetjes worden nat.
Dat is niet leuk nee. Nu ken ik jouw moeder niet offcourse dus ik kan niet oordelen. Maar kan dat niet anders?quote:Op zondag 22 november 2009 18:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mwah. In mijn ogen ligt het meer aan mn moeder.
Ze zat al 5 minuten naar me te staren. Dus ik vraag gewoon heel netjes of ze wilde stoppen.
En toen negeerde ze me 3x en bleef doorgaan. En toen ging ik weg.
Ik hou niet van starende mensen.
Sorry.. maar:quote:Op zondag 22 november 2009 18:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mwah. In mijn ogen ligt het meer aan mn moeder.
Ze zat al 5 minuten naar me te staren. Dus ik vraag gewoon heel netjes of ze wilde stoppen.
En toen negeerde ze me 3x en bleef doorgaan. En toen ging ik weg.
Ik hou niet van starende mensen.
Omdat ze vervelend is.quote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waarom staart je moeder naar je?
Wat bedoel je nou?quote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat is niet leuk nee. Nu ken ik jouw moeder niet offcourse dus ik kan niet oordelen. Maar kan dat niet anders?
Oké.quote:
er moet toch wel een reden voor zijn.....quote:
He?quote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van die psv vlag boven je bed
Ik was op een andere plek gaan zitten. Of had een onderwerp aangesneden of zo.quote:Op zondag 22 november 2009 18:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er moet toch wel een reden voor zijn.....![]()
ik zou dan echt iets hebben van: care. en gewoon doorgaan met eten
Wtfquote:
de SC is er echt wel op vooruit gegaan sinds jij hier zit....quote:
Ze heeft geen reden. Ze doet het wel vaker.quote:Op zondag 22 november 2009 18:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er moet toch wel een reden voor zijn.....![]()
ik zou dan echt iets hebben van: care. en gewoon doorgaan met eten
quote:Op zondag 22 november 2009 18:24 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ze heeft geen reden. Ze doet het wel vaker.
quote:Op zondag 22 november 2009 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de SC is er echt wel op vooruit gegaan sinds jij hier zit....
Hoe ist?quote:
Ik had de berlijnse muur voor m'n kop. Kon ik er wat aan doen.quote:Op zondag 22 november 2009 18:25 schreef mstr het volgende:
Wat hebben sommige mensen toch een flat voor hun kop.
Geen plaat, maar gewoon een hele flat.
Met wie heb je nu weer een discussie.quote:Op zondag 22 november 2009 18:25 schreef mstr het volgende:
Jawel.quote:Op zondag 22 november 2009 18:25 schreef Jotcha het volgende:
En Fok is er niet sneller op geworden of wel?
Lijkt me heel sterk als je ons hoordequote:Op zondag 22 november 2009 18:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat hoorde ik nou? Jij en RenRen?
Wat danquote:
HOIquote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze is een hele lieve aardige moeder met wat eigenaardige trekjes.quote:Op zondag 22 november 2009 18:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat danIk heb nog nooit een starende moeder gezien
Oké.quote:Op zondag 22 november 2009 18:28 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ze is een hele lieve aardige moeder met wat eigenaardige trekjes.
Maar ze is geen maf wijf.
Wel van de rest?quote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die conclusie is wel erg kort door de bocht iddquote:Op zondag 22 november 2009 18:28 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ze is een hele lieve aardige moeder met wat eigenaardige trekjes.
Maar ze is geen maf wijf.
en dat moet jij zeggenquote:Op zondag 22 november 2009 18:25 schreef mstr het volgende:
Hoezo?quote:Op zondag 22 november 2009 18:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dat moet jij zeggen
ALLE JEZUS DO
Als er hier iemand is die een flatgebouw voor zijn kop heeft ben jij het wel.
Tering.
Alsof je fucking op de mount everest staat en je afvraagt waar die berg is gebleven.
Haha. Ja. Geniaal.quote:Op zondag 22 november 2009 18:29 schreef nijnja het volgende:
Lau, gisteren nog een mooie foto ontvangen?
quote:Op zondag 22 november 2009 18:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dat moet jij zeggen
ALLE JEZUS DO
Tering.
Alsof je fucking op de mount everest staat en je afvraagt waar die berg is gebleven.
Als do het weet is hij een held.quote:
Éco.quote:Op zondag 22 november 2009 18:31 schreef Zeroku het volgende:
Echt, kap hier eens met dat kut Oké.
Ja verwachte reacties:
Oke
Oke
Oke etc.
Ok.quote:Op zondag 22 november 2009 18:31 schreef Zeroku het volgende:
Echt, kap hier eens met dat kut Oké.
Ja verwachte reacties:
Oke
Oke
Oke etc.
Je wilde gewoon ff een sneer naar Do maken, zeg dat danquote:Op zondag 22 november 2009 18:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Als do het weet is hij een held.
"Drink dan gewoon bierquote:Op zondag 22 november 2009 18:31 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Haha. Ja. Geniaal.
Heb je een leuke avond gehad?
Maar het is wel waar!quote:Op zondag 22 november 2009 18:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je wilde gewoon ff een sneer naar Do maken, zeg dat dan
nooooh zie hem dan eens Do nakken man! Echt niet spanggggg!quote:Op zondag 22 november 2009 18:33 schreef NoelGallagher het volgende:
OEEEEEEEEEEEEEEH, DO, DAT ZOU IK ECHT NIET PIKKEN MAN, WTF![]()
![]()
Hoiquote:
Ok.quote:Op zondag 22 november 2009 18:36 schreef Zeroku het volgende:
Waarom laadt FOK! af en toe zo raar.
Groetjesquote:Op zondag 22 november 2009 18:36 schreef Tijgertje. het volgende:
Even mn toetje eten in de woonkamer.
Kijk maar uit voor je moeder.quote:Op zondag 22 november 2009 18:36 schreef Tijgertje. het volgende:
Even mn toetje eten in de woonkamer.
Kusjesquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 18:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Do, mijn post heb je gemist of zo?
quote:Op zondag 22 november 2009 18:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Do, mijn post heb je gemist of zo?
Ja... ik had graag wat anders gedaan dan op laag niveaux ronddartelenquote:
quote:Op zondag 22 november 2009 18:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
en dat moet jij zeggen
ALLE JEZUS DO
Tering.
ik troll niet! ik wil gewoon iets bespreekbaar maken hierquote:Op zondag 22 november 2009 18:46 schreef nijnja het volgende:
Fiets. Troll eens niet. Beter doe jij mij bannen anders doe ik jou!
Anders ik wel.quote:Op zondag 22 november 2009 18:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja... ik had graag wat anders gedaan dan op laag niveaux ronddartelen
Oja, sorry.quote:Op zondag 22 november 2009 18:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik troll niet! ik wil gewoon iets bespreekbaar maken hier
ban mij maar!
Hij doet niks verkeerd toch?quote:Op zondag 22 november 2009 18:46 schreef nijnja het volgende:
Fiets. Troll eens niet. Beter doe jij mij bannen anders doe ik jou!
Dankjequote:Op zondag 22 november 2009 18:49 schreef Blaxje het volgende:
[..]Dit is nou eens een kwaliteitspost.
idd! je weet wat we besproken hebben he gisteravond!quote:
ik denk dat er een geile wijven stem uit de luidspreker komt en die zegt 'bánquote:Op zondag 22 november 2009 18:49 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
oeee what does this button do?
quote:Op zondag 22 november 2009 18:51 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
ik denk dat er een geile wijven stem uit de luidspreker komt en die zegt 'bán
Gisteren bekende fiets dat als hij ook maar een kans heeft van 0.0000001 % dat hij me gaat laten bannenquote:
Oh.quote:Op zondag 22 november 2009 18:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Gisteren bekende fiets dat als hij ook maar een kans heeft van 0.0000001 % dat hij me gaat laten bannen
quote:Op zondag 22 november 2009 18:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd! je weet wat we besproken hebben he gisteravond!
Of bedoel je dat nietquote:Ik ben blauw en mod op FOK! Daten?
jaquote:Op zondag 22 november 2009 18:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Gisteren bekende fiets dat als hij ook maar een kans heeft van 0.0000001 % dat hij me gaat laten bannen
Ja jij hebt een lekkere toevoeging zeg. Enigste wat jij doet is slijmen slijmen en achter Irenka aan huppelen.quote:Op zondag 22 november 2009 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de SC is er echt wel op vooruit gegaan sinds jij hier zit....
quote:
Enigstequote:Op zondag 22 november 2009 18:54 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja jij hebt een lekkere toevoeging zeg. Enigste wat jij doet is slijmen slijmen en achter Irenka aan huppelen.
Ga lekker fietsen, veel beter.
quote:
echt welquote:Op zondag 22 november 2009 18:54 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja jij hebt een lekkere toevoeging zeg. Enigste wat jij doet is slijmen slijmen en achter Irenka aan huppelen.
Hij doet in ieder geval meer dan jij doet.quote:Op zondag 22 november 2009 18:54 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja maar het werkte nietquote:Op zondag 22 november 2009 18:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
en die meiden maar kijken
GOED ZO! Schoppen tegen de gevestigde orde! Ga zo door! Mijn stem je. You rock gurl!quote:Op zondag 22 november 2009 18:54 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Zo heb ik een Oost-Indische auto.quote:Op zondag 22 november 2009 18:55 schreef mstr het volgende:
Fiets, ik heb geen plaat of whatever voor m;n kop.
Een Oost-Indische plaat soms.
nee echt do. Een Chinese muurquote:Op zondag 22 november 2009 18:55 schreef mstr het volgende:
Fiets, ik heb geen plaat of whatever voor m;n kop.
Een Oost-Indische plaat soms.
quote:Op zondag 22 november 2009 18:54 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik ben op msn.quote:Op zondag 22 november 2009 18:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee echt do. Een Chinese muur![]()
als je wilt weten wat ik bedoel moet je maar op msn komen
ik zou het doen
ik denk dat je halve liter fristi een afknapper wasquote:
Waar ben je dan mee bezigquote:Op zondag 22 november 2009 18:58 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben zo'n slowchat niet gewend.Vind het meer een fastchat, ik houd het niet bij jongens!
perfect!quote:
Ja maar ook bij de FeBo en onderweg werkte het nietquote:Op zondag 22 november 2009 18:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik denk dat je halve liter fristi een afknapper was
Het gaat ook nergens overquote:Op zondag 22 november 2009 18:58 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben zo'n slowchat niet gewend.Vind het meer een fastchat, ik houd het niet bij jongens!
Ik heb dan ook een leven.quote:Op zondag 22 november 2009 18:55 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Hij doet in ieder geval meer dan jij doet.
Pics or it didn't happenquote:
quote:
Origineelquote:
Hihiquote:Op zondag 22 november 2009 19:08 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee maar dat maakt het stiekem wel leuk.
quote:Op zondag 22 november 2009 18:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja maar ook bij de FeBo en onderweg werkte het niet
Omdatquote:Op zondag 22 november 2009 19:08 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Nou, de PUB SC is inmiddels tot zn einde gekomen
topic 4646 zal geen opvolger meer krijgen
RIP
quote:Op zondag 22 november 2009 19:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik snap nou niet hoe dat kan!
Ik was inspiratieloos..quote:
Als je een leven hebt heb je over het algemeen veel inspiratie, dus....quote:Op zondag 22 november 2009 19:09 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik was inspiratieloos..
Kan je het me vergeven?
Daar heb ik geen boodschap aanquote:Op zondag 22 november 2009 19:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Het niveau is lager dan mn geslacht om 9 uur in de ochtend
Mijn inspiratie is op. Ik moest een surprise maken vandaag.quote:Op zondag 22 november 2009 19:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als je een leven hebt heb je over het algemeen veel inspiratie, dus....
idd!quote:
Omdatquote:Op zondag 22 november 2009 19:11 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mijn inspiratie is op. Ik moest een surprise maken vandaag.
Mijn jas zat recht... Het is de ritsquote:Op zondag 22 november 2009 19:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd!
het komt denk ik door je jas die scheef zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |