Ik ben gisteren ook behoorlijk druk geweest.quote:Op zondag 22 november 2009 17:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ookGisteren geen moment aan FOK (hoeven) denken. Thank god.
Zoals huiswerkquote:Op zondag 22 november 2009 17:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik ben gisteren ook behoorlijk druk geweest.
En sowieso kan ik wel zonder FOK, ik ga dan juist nuttigere dingen doen
Hoe kan dat?quote:Op zondag 22 november 2009 17:12 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik sta te trillen op mn benen.![]()
Kanker.
Awww. Hagel doet niksquote:Op zondag 22 november 2009 17:12 schreef Tijgertje. het volgende:
Kanker.
Te hard genomen.quote:Op zondag 22 november 2009 17:12 schreef Tijgertje. het volgende:
Kanker.
Opeens. Valt alle licht uit. Alleen licht van mn laptop bleef aan.quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 17:13 schreef Renesite het volgende:
Ik heb gisteren 14 uur gewerkt, cursus oppassen liedjes zingen voor de sint, buurmeisje voorlezen, buurmeisje van 4 die de liefde aan mij verklaarde - haar vervolgens maar gezegd dat ze eerst de basisschool moest afmaken. En zo
Wtf, is het zo'n noodweer daarquote:Op zondag 22 november 2009 17:13 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Opeens. Valt alle licht uit. Alleen licht van mn laptop bleef aan.Op het moment dat het licht uitvalt een enorme knal buiten. Begint het te onweren.
Hele huis donker. Ik loop naar de woonkamer, naar mn ouders en de visite enzo.Bleek de aarlekschakelaar eruit gedondert te zijn.
Mijn godddd.!
Even oprapen en er weer instoppen doet wonderen.quote:Op zondag 22 november 2009 17:13 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Opeens. Valt alle licht uit. Alleen licht van mn laptop bleef aan.Op het moment dat het licht uitvalt een enorme knal buiten. Begint het te onweren.
Hele huis donker. Ik loop naar de woonkamer, naar mn ouders en de visite enzo.Bleek de aarlekschakelaar eruit gedondert te zijn.
Mijn godddd.!
Ik post niet zo veel meer. Goed opgelet.quote:Op zondag 22 november 2009 17:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Jij voegt de laatste tijd ook niks meer toe.
Gewoon ff een ontkankerkuur, dat helptquote:Op zondag 22 november 2009 17:12 schreef Tijgertje. het volgende:
Kanker.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |