Net lekker met mams en paps aan de grote eetkamertafelquote:Op zondag 22 november 2009 18:16 schreef Tijgertje. het volgende:
Daar zit je dan weer met je bordje in je kamer te eten.
Ja, daar zat ik ook.quote:Op zondag 22 november 2009 18:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Net lekker met mams en paps aan de grote eetkamertafel
Begin jij nou altijd met stennis schoppen of lijkt dat zo?quote:Op zondag 22 november 2009 18:17 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook.
Totdat ik boos werd op mn moeder en toen vond ik het wel weer genoeg.
Ammenevernooitniet dat ik dan mijn eten mee mag nemenquote:Op zondag 22 november 2009 18:17 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, daar zat ik ook.
Totdat ik boos werd op mn moeder en toen vond ik het wel weer genoeg.
Mwah. In mijn ogen ligt het meer aan mn moeder.quote:Op zondag 22 november 2009 18:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Begin jij nou altijd met stennis schoppen of lijkt dat zo?Je lijkt zo'n lief meisje.
Oh. Ja. Dat schreeuwde ze vroeger altijd naar me als ik op stond en wegliep.quote:Op zondag 22 november 2009 18:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ammenevernooitniet dat ik dan mijn eten mee mag nemen![]()
HIERRRRR LATEN STAAN!!!
Ik ben niet zo'n fan van die psv vlag boven je bedquote:Op zondag 22 november 2009 18:17 schreef NoelGallagher het volgende:
het regent, het regent, de pannetjes worden nat.
Dat is niet leuk nee. Nu ken ik jouw moeder niet offcourse dus ik kan niet oordelen. Maar kan dat niet anders?quote:Op zondag 22 november 2009 18:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mwah. In mijn ogen ligt het meer aan mn moeder.
Ze zat al 5 minuten naar me te staren. Dus ik vraag gewoon heel netjes of ze wilde stoppen.
En toen negeerde ze me 3x en bleef doorgaan. En toen ging ik weg.
Ik hou niet van starende mensen.
Sorry.. maar:quote:Op zondag 22 november 2009 18:19 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mwah. In mijn ogen ligt het meer aan mn moeder.
Ze zat al 5 minuten naar me te staren. Dus ik vraag gewoon heel netjes of ze wilde stoppen.
En toen negeerde ze me 3x en bleef doorgaan. En toen ging ik weg.
Ik hou niet van starende mensen.
Omdat ze vervelend is.quote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waarom staart je moeder naar je?
Wat bedoel je nou?quote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat is niet leuk nee. Nu ken ik jouw moeder niet offcourse dus ik kan niet oordelen. Maar kan dat niet anders?
Oké.quote:
er moet toch wel een reden voor zijn.....quote:
He?quote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van die psv vlag boven je bed
Ik was op een andere plek gaan zitten. Of had een onderwerp aangesneden of zo.quote:Op zondag 22 november 2009 18:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er moet toch wel een reden voor zijn.....![]()
ik zou dan echt iets hebben van: care. en gewoon doorgaan met eten
Wtfquote:
de SC is er echt wel op vooruit gegaan sinds jij hier zit....quote:
Ze heeft geen reden. Ze doet het wel vaker.quote:Op zondag 22 november 2009 18:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er moet toch wel een reden voor zijn.....![]()
ik zou dan echt iets hebben van: care. en gewoon doorgaan met eten
quote:Op zondag 22 november 2009 18:24 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ze heeft geen reden. Ze doet het wel vaker.
quote:Op zondag 22 november 2009 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de SC is er echt wel op vooruit gegaan sinds jij hier zit....
Hoe ist?quote:
Ik had de berlijnse muur voor m'n kop. Kon ik er wat aan doen.quote:Op zondag 22 november 2009 18:25 schreef mstr het volgende:
Wat hebben sommige mensen toch een flat voor hun kop.
Geen plaat, maar gewoon een hele flat.
Met wie heb je nu weer een discussie.quote:Op zondag 22 november 2009 18:25 schreef mstr het volgende:
Wat hebben sommige mensen toch een flat voor hun kop.
Geen plaat, maar gewoon een hele flat.
Jawel.quote:Op zondag 22 november 2009 18:25 schreef Jotcha het volgende:
En Fok is er niet sneller op geworden of wel?
Lijkt me heel sterk als je ons hoordequote:Op zondag 22 november 2009 18:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat hoorde ik nou? Jij en RenRen?
Wat danquote:
HOIquote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ze is een hele lieve aardige moeder met wat eigenaardige trekjes.quote:Op zondag 22 november 2009 18:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat danIk heb nog nooit een starende moeder gezien
Oké.quote:Op zondag 22 november 2009 18:28 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ze is een hele lieve aardige moeder met wat eigenaardige trekjes.
Maar ze is geen maf wijf.
Wel van de rest?quote:Op zondag 22 november 2009 18:20 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die conclusie is wel erg kort door de bocht iddquote:Op zondag 22 november 2009 18:28 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ze is een hele lieve aardige moeder met wat eigenaardige trekjes.
Maar ze is geen maf wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |