Maar je voegt ook echt niks meer toe.quote:Op zondag 22 november 2009 17:14 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik post niet zo veel meer. Goed opgelet.
Van je haar een pruik laten maken, hebben andere mensen er ook nog wat aan.quote:Op zondag 22 november 2009 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon ff een ontkankerkuur, dat helpt
quote:Op zondag 22 november 2009 17:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Even oprapen en er weer instoppen doet wonderen.
quote:Op zondag 22 november 2009 17:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gewoon ff een ontkankerkuur, dat helpt
quote:
Oh shit, dankje, dan weet ik wat er zo komtquote:Op zondag 22 november 2009 @ 17:13 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Opeens. Valt alle licht uit. Alleen licht van mn laptop bleef aan.Op het moment dat het licht uitvalt een enorme knal buiten. Begint het te onweren.
Hele huis donker. Ik loop naar de woonkamer, naar mn ouders en de visite enzo.Bleek de aarlekschakelaar eruit gedondert te zijn.
Mijn godddd.!
Ik post een paar posts per dag, die hebben net zoveel inhoud als jouw 100 posts per dag. Dus je hebt gelijk.quote:Op zondag 22 november 2009 17:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar je voegt ook echt niks meer toe.
Is nooit anders geweestquote:Op zondag 22 november 2009 17:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar je voegt ook echt niks meer toe.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op zondag 22 november 2009 17:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wtf, is het zo'n noodweer daar? Of waardoor klapte die eruit
?
Ja sstt...quote:
Mja, dat is te geloven jaquote:Op zondag 22 november 2009 17:17 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.
Weet alleen dat ik me dood schrok.
Het komt uit het zuidoosten dus is al bij je geweest.quote:Op zondag 22 november 2009 17:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh shit, dankje, dan weet ik wat er zo komt
Reden? Die kart meet was eng?quote:Op zondag 22 november 2009 17:18 schreef Tazar_Yoot het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 22 november 2009 17:14 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ik post niet zo veel meer. Goed opgelet.
Dat is wel even schrikken ja.quote:Op zondag 22 november 2009 17:13 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Opeens. Valt alle licht uit. Alleen licht van mn laptop bleef aan.Op het moment dat het licht uitvalt een enorme knal buiten. Begint het te onweren.
Hele huis donker. Ik loop naar de woonkamer, naar mn ouders en de visite enzo.Bleek de aarlekschakelaar eruit gedondert te zijn.
Mijn godddd.!
Ga lekker door met verkeerd quoten...quote:Op zondag 22 november 2009 17:19 schreef KingGone het volgende:
[..]
Ja. Zwart piet was vroeg dit jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |