quote:Op zondag 22 november 2009 18:51 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
ik denk dat er een geile wijven stem uit de luidspreker komt en die zegt 'bán
Gisteren bekende fiets dat als hij ook maar een kans heeft van 0.0000001 % dat hij me gaat laten bannenquote:
Oh.quote:Op zondag 22 november 2009 18:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Gisteren bekende fiets dat als hij ook maar een kans heeft van 0.0000001 % dat hij me gaat laten bannen
quote:Op zondag 22 november 2009 18:51 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
idd! je weet wat we besproken hebben he gisteravond!
Of bedoel je dat nietquote:Ik ben blauw en mod op FOK! Daten?
jaquote:Op zondag 22 november 2009 18:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
Gisteren bekende fiets dat als hij ook maar een kans heeft van 0.0000001 % dat hij me gaat laten bannen
Ja jij hebt een lekkere toevoeging zeg. Enigste wat jij doet is slijmen slijmen en achter Irenka aan huppelen.quote:Op zondag 22 november 2009 18:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de SC is er echt wel op vooruit gegaan sinds jij hier zit....
quote:
Enigstequote:Op zondag 22 november 2009 18:54 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja jij hebt een lekkere toevoeging zeg. Enigste wat jij doet is slijmen slijmen en achter Irenka aan huppelen.
Ga lekker fietsen, veel beter.
quote:
echt welquote:Op zondag 22 november 2009 18:54 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja jij hebt een lekkere toevoeging zeg. Enigste wat jij doet is slijmen slijmen en achter Irenka aan huppelen.
Hij doet in ieder geval meer dan jij doet.quote:Op zondag 22 november 2009 18:54 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja maar het werkte nietquote:Op zondag 22 november 2009 18:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
en die meiden maar kijken
GOED ZO! Schoppen tegen de gevestigde orde! Ga zo door! Mijn stem je. You rock gurl!quote:Op zondag 22 november 2009 18:54 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Zo heb ik een Oost-Indische auto.quote:Op zondag 22 november 2009 18:55 schreef mstr het volgende:
Fiets, ik heb geen plaat of whatever voor m;n kop.
Een Oost-Indische plaat soms.
nee echt do. Een Chinese muurquote:Op zondag 22 november 2009 18:55 schreef mstr het volgende:
Fiets, ik heb geen plaat of whatever voor m;n kop.
Een Oost-Indische plaat soms.
quote:Op zondag 22 november 2009 18:54 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik ben op msn.quote:Op zondag 22 november 2009 18:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nee echt do. Een Chinese muur![]()
als je wilt weten wat ik bedoel moet je maar op msn komen
ik zou het doen
ik denk dat je halve liter fristi een afknapper wasquote:
Waar ben je dan mee bezigquote:Op zondag 22 november 2009 18:58 schreef tliciouz het volgende:
Ik ben zo'n slowchat niet gewend.Vind het meer een fastchat, ik houd het niet bij jongens!
perfect!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |