Klopt.quote:Op zondag 22 november 2009 17:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Lijkt me niet genoeg als avondeten.
Waarom dan al?quote:Op zondag 22 november 2009 17:28 schreef TwyLight het volgende:
Kut mot zo vóór 22:00 de afwas doen van een heel weekend
Succes.quote:
Grappig.quote:Op zondag 22 november 2009 @ 17:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Wacht maar af, zo komt het vuurwerk.
quote:Op zondag 22 november 2009 17:32 schreef tliciouz het volgende:
Ik doe lekker alleen de afwas voor de dingen die ik die dag gebruik en de rest laat ik staan tot het echt niet meer kan
Wat is "ergens" ?quote:Op zondag 22 november 2009 17:35 schreef TwyLight het volgende:
Was het maar maatschappelijk verantwoord om ongeschoren ergens heen te gaanheb me al een week niet geschoren en het is een heerlijk gevoel
Er zijn genoeg plaatsen waar je nog gewoon kan komenquote:
Ik dus echt allesbehalve. Kan me zoiets dus ook niet voorstellenquote:
NGquote:
verschrikkelijk gevoelquote:Op zondag 22 november 2009 17:35 schreef TwyLight het volgende:
Was het maar maatschappelijk verantwoord om ongeschoren ergens heen te gaanheb me al een week niet geschoren en het is een heerlijk gevoel
Moah als je 28 bent misschien, ik ben 19 en het ziet er nogal onverzorgd uitquote:Op zondag 22 november 2009 17:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Er zijn genoeg plaatsen waar je nog gewoon kan komen.
[..]
Ik dus echt allesbehalve. Kan me zoiets dus ook niet voorstellen.
Net geschoren vind ik juist een kut gevoelquote:Op zondag 22 november 2009 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
verschrikkelijk gevoelna 3 dagen begint het bij mij al dat het er gewoon af MOET
Niet geschoren is net schuurpapierquote:Op zondag 22 november 2009 @ 17:41 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Net geschoren vind ik juist een kut gevoel
Bij mij niet meerquote:Op zondag 22 november 2009 17:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Niet geschoren is net schuurpapier
Lekker juist! Mannen met een baardjequote:Op zondag 22 november 2009 17:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 22 november 2009 17:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo goorquote:Op zondag 22 november 2009 @ 17:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekker juist! Mannen met een baardjeHoud er niet van als hij helemaal kaal is. Klinkt lekker fout
Terwijl jij amper baardgroei hebtquote:Op zondag 22 november 2009 17:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
verschrikkelijk gevoelna 3 dagen begint het bij mij al dat het er gewoon af MOET
Alles klinkt bij jou foutquote:Op zondag 22 november 2009 17:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lekker juist! Mannen met een baardjeHoud er niet van als hij helemaal kaal is. Klinkt lekker fout
quote:Op zondag 22 november 2009 17:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Terwijl jij amper baardgroei hebt
oow! baardgroeiquote:Op zondag 22 november 2009 17:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Terwijl jij amper baardgroei hebt
Maak 'm eens afquote:
jezweetzellufquote:
Ja ik moet ook niet iemand die er onverzorgd uit ziet en dan ook nog een baardje.quote:Op zondag 22 november 2009 17:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo goorIk had ooit een ex met zoiets. Bah.
Misschien met mannen die zich beter verzorgen. Maar anders
quote:
That sucks.quote:Op zondag 22 november 2009 18:10 schreef Renesite het volgende:
Vanavond nog geschoren na het douchen... Blijft gewoon schuurpapier hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |