quote:
Owja, dan moet je PMenquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:48 schreef dawg het volgende:
maar maar tegan! als ik dan weer eens die afslag zie kan ik niet sms'en.![]()
pm'en voor je nummer?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
[..]
Owja, dan moet je PMen.
Ik spaar telefoonnummers (van Fokkers of wannafucks) zonder mijn nummer terug te geven.
Ok, maar dan mag ik er ook commentaar op gevenquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:50 schreef mrbox het volgende:
ik ben soms beetje bot Tegan, maar daar moet je tegen kunnen ik maak het op andere vlakken wel weer goed enzo
van mij welquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok, maar dan mag ik er ook commentaar op geven.
Ok, ik sms wel zodra ik durf.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:56 schreef dawg het volgende:
[..]
ja he? dus moet je maar sms'en.
nu ga ik ook slapen. nighty night all.![]()
en tegan.
val jij nu ten prooi aan dawg ?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok, ik sms wel zodra ik durf.
Trusten babe.
Met een heet heerschap of lollige dozen ?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:58 schreef Ang3l het volgende:
2u lang al aan het cammen
de meligheid slaat toe.
Erg cute heerschapquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Met een heet heerschap of lollige dozen ?
nou ja helemaal helder nietquote:
waren het lekkere biertjes?quote:
baco'squote:
nah ja, er zat alcohol inquote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:10 schreef Jannuk het volgende:
[..]
nah ja, er zat alcohol in
ik kan ook niet zeggen dat ik zo helder ben
ik?? ow ja.. junk en zoquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:10 schreef mrbox het volgende:
[..]jaa maar jij bent met veel heftigere dingen bezig
![]()
Trusten Ang3lquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapen
We knikkebolden beide achter de cam
(stiekem screenshot van gemaakt natuurlijk)
Je houd je aardig sterk meisquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik?? ow ja.. junk en zo
thnx
[..]
Trusten Ang3l
drom ben ik ook nog hier... nu toch maar een poging tot slapen wagenquote:
Trustenquote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:26 schreef Jannuk het volgende:
[..]
drom ben ik ook nog hier... nu toch maar een poging tot slapen wagen
[..]
Trusten
quote:Op zaterdag 21 november 2009 05:09 schreef RealZeus het volgende:
Tonijnsalade![]()
![]()
Kipkerriesalade van de Lidl
* Knuffelzacht geeft snuit een asprientjequote:
zwarte ruiter?quote:
Hoe is het met je vriendin?quote:
Sinds de laatste keer dat we hebben afgesproken niets meer van haar gehoord. Ik ben bang dat het einde oefening is.quote:
En hoelang is dat geleden?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sinds de laatste keer dat we hebben afgesproken niets meer van haar gehoord. Ik ben bang dat het einde oefening is.
Een maandquote:
Er was eigenlijk nog niet echt spraken van een relatie. We hebben anderhalve maand gemailed en elkaar 2 keer iets afgesproken.quote:
Ja helaas welquote:
Dat klinkt makkerlijker dan het is.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:29 schreef Tegan het volgende:
Idd, lekker je energie aan nieuwe mensen besteden.
Insert clichés over meer vissen in zo'n zee and all sorts.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja helaas wel![]()
[..]
Dat klinkt makkerlijker dan het is.
Ik moet mijn hengel inderdaad maar weer eens uitgooienquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Insert clichés over meer vissen in zo'n zee and all sorts.
Doei autoquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:51 schreef automatic_ het volgende:
Ik wens jullie nog een fijne avond!
Lief, dankje!quote:
Bye!quote:
Geef maar aan mij ik drink het wel opquote:
Volgende keer een andere soort kopenquote:
Hoi GvsEquote:
och.. weekend was wel oke..quote:Op zondag 22 november 2009 17:08 schreef Thrust het volgende:
AvondjeAllemaal een goed weekend gehad? Nog leuke verrassende dingen meegemaakt ?
hola tijnquote:
hey het doet het weer, wel rete traag maar het doet het weerquote:
van het weekend lekker bij (mijn) hondjes geweestquote:Op zondag 22 november 2009 17:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och.. weekend was wel oke..
vrijdag uitgeweest, en toen ik daarna naar de doner-boer ging, zat daar.. je raadt het nooit.. peter..
daar kwam ik pas achter toen ik al met mn rug naar m toe zat, dus ik heul subtiel aan mn zus laten weten dat hij die kneus was die mij een aantal dagen eerder had gesmst.
ipv dat zij ook subtiel deed, zat ze onderhand te schreeuwen wat voor kneus het was
zaterdag wezen shoppen, en vandaag lui, totdat ik zometeen een vergadering heb om half 9![]()
jij dan??
retetraag is het magische woordquote:Op zondag 22 november 2009 17:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
hey het doet het weer, wel rete traag maar het doet het weer![]()
aah het word al weer snellerquote:Op zondag 22 november 2009 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
retetraag is het magische woord
tikje.. maar snel is anders..quote:
afhankelijk over wie ze kont we het hebben? vind ik het geen bezwaarquote:Op zondag 22 november 2009 17:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
retetraag is het magische woord
Helaas.quote:Op zondag 22 november 2009 17:29 schreef AirwiN het volgende:
En? Nog mensen de kans gezien om single-af te raken nu ze hun weekend niet op FOK! konden doorbrengen?
nah, tis niet heul snel hier op het momentquote:
En ik dacht nog wel dat jij vrouwen bij de vleet hebt. Mijn Q-beeld, wat doe je?quote:
Ik heb mijn weekend met FOK!kers doorgebracht, dan krijg je dat.quote:Op zondag 22 november 2009 17:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat jij vrouwen bij de vleet hebt. Mijn Q-beeld, wat doe je?
wat denk je zelfquote:Op zondag 22 november 2009 17:29 schreef AirwiN het volgende:
En? Nog mensen de kans gezien om single-af te raken nu ze hun weekend niet op FOK! konden doorbrengen?
ben je nu weer helemaal stonedquote:Op zondag 22 november 2009 17:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nah, tis niet heul snel hier op het moment
maar dat kan ook aan mij liggen![]()
quote:Op zondag 22 november 2009 17:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nah, tis niet heul snel hier op het moment
maar dat kan ook aan mij liggen![]()
Die schijn je ook in een vrouwelijke variant te hebben.quote:Op zondag 22 november 2009 17:31 schreef Q. het volgende:
Ik heb mijn weekend met FOK!kers doorgebracht, dan krijg je dat.
Nee toch zeker?quote:Op zondag 22 november 2009 17:31 schreef AirwiN het volgende:
Die schijn je ook in een vrouwelijke variant te hebben.
Leugensch! Maar ik was sinterklaas aan het vieren met USSC-vriendjes in het altijd mooie Zierikzee.quote:Op zondag 22 november 2009 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb het niet bij allemaal zelf geconstateerd in ieder geval.quote:
nee, kan nietquote:Op zondag 22 november 2009 17:31 schreef mrbox het volgende:
[..]
wat denk je zelf
[..]
ben je nu weer helemaal stoned
je liegtquote:Op zondag 22 november 2009 17:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja kijk.. aannames.. Mijn status na een fokloos weekend is overigens nog steeds singlequote:Op zondag 22 november 2009 17:33 schreef AirwiN het volgende:
Ik heb het niet bij allemaal zelf geconstateerd in ieder geval.
Volwassenen die het over vriendjes (en vriendinnetjes) hebben.quote:Op zondag 22 november 2009 17:33 schreef Q. het volgende:
Leugensch! Maar ik was sinterklaas aan het vieren met USSC-vriendjes in het altijd mooie Zierikzee..
Ik heb nooit beweerd volwassen te zijn.quote:Op zondag 22 november 2009 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volwassenen die het over vriendjes (en vriendinnetjes) hebben.
Zoals het hoort.quote:Op zondag 22 november 2009 17:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja kijk.. aannames.. Mijn status na een fokloos weekend is overigens nog steeds single(om het even OT te houden)
Of dinnetjes.quote:Op zondag 22 november 2009 17:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volwassenen die het over vriendjes (en vriendinnetjes) hebben.
Van liegen zou sprake zijn als ik het als een voldongen feit zou brengen. Door het gebruik van 'schijnen' heb ik al de nodige uitvluchten voor mijzelf ingebouwd.quote:
Als je ouder bent dan 18, ben je volwassen, ongeacht wat je beweert.quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 17:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ja kijk.. aannames.. Mijn status na een fokloos weekend is overigens nog steeds single(om het even OT te houden)
Er is toch een verschil tussen meerderjarig en volwassen hoorquote:Op zondag 22 november 2009 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je ouder bent dan 18, ben je volwassen, ongeacht wat je beweert.
Ah, je hebt een stap gemist?quote:
ja, kennelijk.quote:Op zondag 22 november 2009 17:37 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, je hebt een stap gemist?
Hoe is het met je babe?
Het is toch een bepaald type mensen dat zich geroepen voelt om dat verschil te verdedigen. Jij, Q....quote:Op zondag 22 november 2009 17:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Er is toch een verschil tussen meerderjarig en volwassen hoor
Liep niet, verschil in prioriteiten. Heel erg jammer maar helaas..quote:
jammer.quote:Op zondag 22 november 2009 17:40 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Liep niet, verschil in prioriteiten. Heel erg jammer maar helaas..
En hoe gaat het met de combi babe-bonsai?
Zonde idd maar het is nu eenmaal niet anders.quote:Op zondag 22 november 2009 17:46 schreef dawg het volgende:
jammer.
verrassend goed. ze heeft er de afgelopen anderhalve week niet in gezeten. donderdag gesteriliseerd, wat gekloot om haar de pilletjes door te laten slikken, gaat heel goed verder.
quote:
Er zijn heel veel opvattingen te verzinnen voorquote:Op zondag 22 november 2009 18:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Das weer hele andere opvatting van
Een zwarte broek, mn allstarst en zwart mouwloos truitje met zilveren vierkantjes erop.quote:
zwaardvisquote:
Dan ga ik iets heftiger!quote:Op zondag 22 november 2009 19:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een zwarte broek, mn allstarst en zwart mouwloos truitje met zilveren vierkantjes erop.
Hoezo?
Oh, dat is absoluut.quote:Op zondag 22 november 2009 18:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er zijn heel veel opvattingen te verzinnen voor
Moet je er zout bij doen!quote:Op zondag 22 november 2009 19:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
zwaardvis(om maar even net zo flauw te doen als de rest normaal
)
Gegarandeerd feest!quote:
Ga jij nou zat of vrij naar Awakequote:
bijdehandjequote:
gewoon benieuwdquote:Op zondag 22 november 2009 19:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een zwarte broek, mn allstarst en zwart mouwloos truitje met zilveren vierkantjes erop.
Hoezo?
Ik heb rondgevraagd voor de zaterdag maar geen bekenden die mee gaan. dus ik ga niet.quote:
Ik ga wel. Vrijdag.quote:Op zondag 22 november 2009 19:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb rondgevraagd voor de zaterdag maar geen bekenden die mee gaan. dus ik ga niet.
I know. Dus we hadden elkaar sowieso misgelopen. Tenzij je na afloop nog heel lang zou crashen in het Westerpark.quote:
Drukke week dus volgende weekquote:
mja, zoontje terug naar ex brengen is niet iets waar ik vrolijk van wordquote:
Kunt ook zo bekijken, je hebt hem ook mogen ophalen/ontvangen.quote:Op zondag 22 november 2009 20:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mja, zoontje terug naar ex brengen is niet iets waar ik vrolijk van word
voor je het weet is het weer jou weekend en zie je hem weerquote:Op zondag 22 november 2009 20:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ah neequote:Op zondag 22 november 2009 20:21 schreef JoeBravo het volgende:
Mooi,quote:Op zondag 22 november 2009 20:26 schreef Lotusss het volgende:
Zo, middagje met Kz was euh... gezellig!
Prodigy!quote:Op zondag 22 november 2009 20:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mooi,morgen naar Rammstein toch?
Rammstein is 6 decemberquote:
Oepsquote:
Dat dusquote:
Net een deurtje verder.. SC/Singles, wat maakt het uitquote:
Weer op de marktquote:Op zondag 22 november 2009 20:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Net een deurtje verder.. SC/Singles, wat maakt het uit
lol, hangt je lamp al?quote:Op zondag 22 november 2009 20:41 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Hier wordt niet ge'SC't!quote:Op zondag 22 november 2009 20:41 schreef nectarientje het volgende:
gheghe, weer op de markt klinkt wat cheap en ik hou mezelf nu graag even van de markt maar strikt genomen..quote:Op zondag 22 november 2009 20:43 schreef Thrust het volgende:
Weer op de marktof kom je hier voor de gezelligheid
In de SC ook nietquote:
ik weet het, maar da's makkelijker gezegd dan gedaan. En alleen het feit dat het nodig is beïnvloed m'n humeur negatief.quote:Op zondag 22 november 2009 20:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kunt ook zo bekijken, je hebt hem ook mogen ophalen/ontvangen.
niks mis meequote:Op zondag 22 november 2009 20:48 schreef Kluts het volgende:
Ik zit hier nu met mn huisgenoot aan tafel allebei te computeren, en we zitten echt keikneuterig thee te drinken met koekjes.
Koekjesquote:Op zondag 22 november 2009 20:48 schreef Kluts het volgende:
Ik zit hier nu met mn huisgenoot aan tafel allebei te computeren, en we zitten echt keikneuterig thee te drinken met koekjes.
genieten van de kleine dingen hequote:Op zondag 22 november 2009 20:48 schreef Kluts het volgende:
Jij bent nog niet bekend met de reputatie van Kluts?quote:
Ik ook niet blijkbaar, enlighten me.quote:Op zondag 22 november 2009 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent nog niet bekend met de reputatie van Kluts?
ik ben wars van reputaties.quote:Op zondag 22 november 2009 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent nog niet bekend met de reputatie van Kluts?
Zolang je geen Ameretto drinkt ben je een nette damenquote:Op zondag 22 november 2009 20:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet blijkbaar, enlighten me.
Theedrinken met koekjes komt er in ieder geval niet aan te pas.quote:
Dat'ie niet moe wordt, na zoveel lopen hequote:Op zondag 22 november 2009 20:56 schreef Tegan het volgende:
Dit is wel het langstlopende topic in jaren zeg.
Zo lang heeft dit topic niet gelopen met al die downtimequote:Op zondag 22 november 2009 20:58 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat'ie niet moe wordt, na zoveel lopen he
Maar in real life tijd wel.quote:Op zondag 22 november 2009 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang heeft dit topic niet gelopen met al die downtime
hoe beviel de taart ?quote:
Ik ben ook heel erg van de kneuterige gezelligheid.quote:Op zondag 22 november 2009 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Theedrinken met koekjes komt er in ieder geval niet aan te pas.
Die kant van je ken ik nog niet.quote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef Kluts het volgende:
Ik ben ook heel erg van de kneuterige gezelligheid.
quote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg van de kneuterige gezelligheid.
En hoe is het de Tia Maria?quote:Op zondag 22 november 2009 21:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel lekker, hij was alleen best wel groot. Heb nu een pacmantaart over.
U is een Klutskenner?quote:
quote:
Ja, ik heb heel veel over, en het is niet echt lekker zo, dus nu ligt het maar mooi te zijn bij de andere drankflessen.quote:
Ik wil (weer) zoenen!quote:Op zondag 22 november 2009 21:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik wil biehier!
quote:Op zondag 22 november 2009 21:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
en terecht!
ik lag in je bed!quote:Op zondag 22 november 2009 21:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Snuitjeeee waar zat je nu zo lang?
wanneer ga ik jou zoenen??quote:
Ik heb het hele weekend geen bier gehad. Best uniek. Volgend weekend des te meer.quote:
Een real life taai taai pop.quote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Da's weer eens een andere vorm van Sinterklaascadeautjes.
Meer dan kriebelen heb ik niet gedaan nee...quote:Op zondag 22 november 2009 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
dus jij kriebelde me de hele tijd?
Haha, jaaaah, een ingepakt Snuitje in je bed vinden, wie wil dat nu niet uitpakken?quote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Da's weer eens een andere vorm van Sinterklaascadeautjes.
Dat houdt het spannend he.quote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Meer dan kriebelen heb ik niet gedaan nee...
kom maar langs danquote:
Dan mag jij 'm hebben hoor.quote:
Geen schoen- maar bedcadeautjes.quote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, jaaaah, een ingepakt Snuitje in je bed vinden, wie wil dat nu niet uitpakken?
*meldt*quote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, jaaaah, een ingepakt Snuitje in je bed vinden, wie wil dat nu niet uitpakken?
* meldt!quote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Die gaat vast wel een keer op.quote:Op zondag 22 november 2009 21:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, ik heb heel veel over, en het is niet echt lekker zo, dus nu ligt het maar mooi te zijn bij de andere drankflessen.
7thquote:
Roep me maar weer als je een lekker snoepje hebt of gewoon wat lekkers met fruit.quote:
Het is zondag. Het mag.quote:
* Knuffelzacht geeft venco een teiltjequote:
Hahaha nou prima. Dan houd ik hm voor mezelf.quote:Op zondag 22 november 2009 21:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Roep me maar weer als je een lekker snoepje hebt of gewoon wat lekkers met fruit.
[..]
Het is zondag. Het mag.
Dankjewelquote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht geeft venco een teiltje
quote:Op zondag 22 november 2009 21:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt je al eerder aan engelen vergrepen?
heeft god je nu daar ookal uit gegooidquote:
Haai!quote:
Dus jij bent de devil in disguise?quote:Op zondag 22 november 2009 21:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik schijn het slechtste in ze naar boven te halen.
kheb speciale bezoekerspas... zelfs jij magquote:
Oh dus jij zondigt helemaal niet met je bi-schap?quote:Op zondag 22 november 2009 21:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kheb speciale bezoekerspas... zelfs jij mag
quote:
Hey alles goed? Goed weekend gehad?quote:
Nee, nee. Niet de duivel zelf... Gewoon geen engeltje...quote:Op zondag 22 november 2009 21:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus jij bent de devil in disguise?
Ben jij zo braafjes?quote:Op zondag 22 november 2009 21:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kheb speciale bezoekerspas... zelfs jij mag
Een beetje niks gedaanquote:Op zondag 22 november 2009 21:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Hey alles goed? Goed weekend gehad?
god is gayquote:Op zondag 22 november 2009 21:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh dus jij zondigt helemaal niet met je bi-schap?
connecties... its all about connectiesquote:Op zondag 22 november 2009 21:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, nee. Niet de duivel zelf... Gewoon geen engeltje...![]()
[..]
Ben jij zo braafjes?
Ach wat bescheiden.quote:Op zondag 22 november 2009 21:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, nee. Niet de duivel zelf... Gewoon geen engeltje...![]()
quote:Op zondag 22 november 2009 21:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
god is death
[..]
connecties... its all about connecties
God is bi!quote:
Zonde!quote:
Maak me toch meer zorgen dat je spongebob kijktquote:Op zondag 22 november 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blijkbaar
Btw, ik zou toch zweren dat ik vanmorgen P!nk in een aflevering van Spongebob zag
Carequote:Op zondag 22 november 2009 21:28 schreef Thrust het volgende:
[..]
Maak me toch meer zorgen dat je spongebob kijkt
Ik welquote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend geen bier gehad. Best uniek. Volgend weekend des te meer.
Jaja...quote:Op zondag 22 november 2009 21:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
connecties... its all about connecties
Zelfkennis.quote:
Waar ben je geweest?quote:Op zondag 22 november 2009 21:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wel
En toen ik wakker werd voelde ik aan mijn hoofd dat het meer was dan ik dacht.![]()
Maar het was weer heel tof in de stad.![]()
Wat een tent
Kom je nog wel terug of blijf je daar?quote:Op zondag 22 november 2009 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonde!
Dat is in Colombia onmogelijk. Vrijdag en gisteren weer goed gedanst en allerlei andere dingen die het daglicht niet kunnen verdragen.
Wat een heerlijk land.
Meisje zit dus aardig in je hoofdquote:Op zondag 22 november 2009 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonde!
Dat is in Colombia onmogelijk. Vrijdag en gisteren weer goed gedanst en allerlei andere dingen die het daglicht niet kunnen verdragen.
Wat een heerlijk land.
Ik ga waarschijnlijk in januari terug voor vervolg van het project. Blijkbaar beviel ik goed.quote:Op zondag 22 november 2009 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom je nog wel terug of blijf je daar?
Niet alleen dat. Een gaaf afscheid met haar gehad vrijdag, naar Bogota gevlogen en gelijk die avond weer gaan stappen. En gisteren weer, op een hele vreemde manier. Was wel een van de meest bizarre nachten van mn leven eigenlijk.quote:
Je hebt het er maar druk meequote:Op zondag 22 november 2009 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk in januari terug voor vervolg van het project. Blijkbaar beviel ik goed.![]()
Maar ik denk er hard over hier te gaan werken, bij dezelfde werkgever. Als ik het een beetje kan regelen, en dan expat zijn in een spotgoedkoop land, daar is weinig mis mee....
Meer dan dit ga je niet vertellen zeker?quote:Op zondag 22 november 2009 21:39 schreef El_Matador het volgende:
p een hele vreemde manier. Was wel een van de meest bizarre nachten van mn leven eigenlijk.
En wat is het heerlijk om blond te zijn in Colombia.
Spongebob!quote:Op zondag 22 november 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blijkbaar
Btw, ik zou toch zweren dat ik vanmorgen P!nk in een aflevering van Spongebob zag
quote:Op zondag 22 november 2009 21:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oooh, lekker koud biertje.. en nu heb ik ook zin om te zoenen..
Morgenavond vlieg ik terug. Dinsdagmiddag weer op Schiphol.quote:
Slaap lekker en droom fijn.quote:Op zondag 22 november 2009 21:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
arme snuit
wb lotusss
* Knuffelzacht gaat nu alleen offline.. slaaaapen moeee morgen weer vroeg op bah
Slaap lekker schatquote:Op zondag 22 november 2009 21:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
arme snuit
wb lotusss
* Knuffelzacht gaat nu alleen offline.. slaaaapen moeee morgen weer vroeg op bah
- gaaf Frans restaurantje gevondenquote:Op zondag 22 november 2009 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meer dan dit ga je niet vertellen zeker?
Die heeft vast een goed feest gehad, de lul!quote:Op zondag 22 november 2009 21:48 schreef Lotusss het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dancefeest-aan.dhtml![]()
![]()
Hebben we al wat van KF gehoord vandaag???
Ooooh dat klinkt wel beetje als zo'n film ofzo. Maar niet zo vaag als ik bijna zou denkenquote:Op zondag 22 november 2009 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- gaaf Frans restaurantje gevonden
- 2 wildvreemden daar mee in gesprek geraakt
- met hun mee naar huis gegaan, door de meest dubieuze wijken van Bogota
- thuis een joint gerookt (en nog wat anders wat daarin zat...)
- door een ZIEKE taxichauf door straten vol ratten en dronken mensen op straat naar -toevallig- dezelfde bar als de nacht ervoor gegaan
- stond ik daar high te zijn en alle Colombiaansen met je flirten...![]()
- met Natalia gedanst enzo
- terug in het hostel weer geblowt en de hele nacht over reizen, drugs, vrijheid en muziek gepraat
Je hebt niet eens geneukt ?quote:Op zondag 22 november 2009 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- door een ZIEKE taxichauf door straten vol ratten en dronken mensen op straat naar -toevallig- dezelfde bar als de nacht ervoor gegaan
- terug in het hostel weer geblowt en de hele nacht over reizen, drugs, vrijheid en muziek gepraat
Jammer genoeg is hij nog onder onsquote:Op zondag 22 november 2009 21:48 schreef Lotusss het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dancefeest-aan.dhtml![]()
![]()
Hebben we al wat van KF gehoord vandaag???
quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ECHT ja! Het had ook fout kunnen aflopen, met 2 wildvreemden mee naar huis, maar goed. Vertrouwen moet je hebben.quote:Op zondag 22 november 2009 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooooh dat klinkt wel beetje als zo'n film ofzo. Maar niet zo vaag als ik bijna zou denken
Hehe dank je, dat dacht ik ook. Reizen.quote:Maar klinkt wel als iets voor jou zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |