genieten van de kleine dingen hequote:Op zondag 22 november 2009 20:48 schreef Kluts het volgende:
Ik zit hier nu met mn huisgenoot aan tafel allebei te computeren, en we zitten echt keikneuterig thee te drinken met koekjes.
Jij bent nog niet bekend met de reputatie van Kluts?quote:
Ik ook niet blijkbaar, enlighten me.quote:Op zondag 22 november 2009 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent nog niet bekend met de reputatie van Kluts?
ik ben wars van reputaties.quote:Op zondag 22 november 2009 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent nog niet bekend met de reputatie van Kluts?
Zolang je geen Ameretto drinkt ben je een nette damenquote:Op zondag 22 november 2009 20:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet blijkbaar, enlighten me.
Theedrinken met koekjes komt er in ieder geval niet aan te pas.quote:
Dat'ie niet moe wordt, na zoveel lopen hequote:Op zondag 22 november 2009 20:56 schreef Tegan het volgende:
Dit is wel het langstlopende topic in jaren zeg.
Zo lang heeft dit topic niet gelopen met al die downtimequote:Op zondag 22 november 2009 20:58 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat'ie niet moe wordt, na zoveel lopen he
Maar in real life tijd wel.quote:Op zondag 22 november 2009 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang heeft dit topic niet gelopen met al die downtime
hoe beviel de taart ?quote:
Ik ben ook heel erg van de kneuterige gezelligheid.quote:Op zondag 22 november 2009 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Theedrinken met koekjes komt er in ieder geval niet aan te pas.
Die kant van je ken ik nog niet.quote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef Kluts het volgende:
Ik ben ook heel erg van de kneuterige gezelligheid.
quote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg van de kneuterige gezelligheid.
En hoe is het de Tia Maria?quote:Op zondag 22 november 2009 21:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel lekker, hij was alleen best wel groot. Heb nu een pacmantaart over.
U is een Klutskenner?quote:
quote:
Ja, ik heb heel veel over, en het is niet echt lekker zo, dus nu ligt het maar mooi te zijn bij de andere drankflessen.quote:
Ik wil (weer) zoenen!quote:Op zondag 22 november 2009 21:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik wil biehier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |