genieten van de kleine dingen hequote:Op zondag 22 november 2009 20:48 schreef Kluts het volgende:
Ik zit hier nu met mn huisgenoot aan tafel allebei te computeren, en we zitten echt keikneuterig thee te drinken met koekjes.
Jij bent nog niet bekend met de reputatie van Kluts?quote:
Ik ook niet blijkbaar, enlighten me.quote:Op zondag 22 november 2009 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent nog niet bekend met de reputatie van Kluts?
ik ben wars van reputaties.quote:Op zondag 22 november 2009 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent nog niet bekend met de reputatie van Kluts?
Zolang je geen Ameretto drinkt ben je een nette damenquote:Op zondag 22 november 2009 20:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet blijkbaar, enlighten me.
Theedrinken met koekjes komt er in ieder geval niet aan te pas.quote:
Dat'ie niet moe wordt, na zoveel lopen hequote:Op zondag 22 november 2009 20:56 schreef Tegan het volgende:
Dit is wel het langstlopende topic in jaren zeg.
Zo lang heeft dit topic niet gelopen met al die downtimequote:Op zondag 22 november 2009 20:58 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat'ie niet moe wordt, na zoveel lopen he
Maar in real life tijd wel.quote:Op zondag 22 november 2009 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang heeft dit topic niet gelopen met al die downtime
hoe beviel de taart ?quote:
Ik ben ook heel erg van de kneuterige gezelligheid.quote:Op zondag 22 november 2009 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Theedrinken met koekjes komt er in ieder geval niet aan te pas.
Die kant van je ken ik nog niet.quote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef Kluts het volgende:
Ik ben ook heel erg van de kneuterige gezelligheid.
quote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg van de kneuterige gezelligheid.
En hoe is het de Tia Maria?quote:Op zondag 22 november 2009 21:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel lekker, hij was alleen best wel groot. Heb nu een pacmantaart over.
U is een Klutskenner?quote:
quote:
Ja, ik heb heel veel over, en het is niet echt lekker zo, dus nu ligt het maar mooi te zijn bij de andere drankflessen.quote:
Ik wil (weer) zoenen!quote:Op zondag 22 november 2009 21:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik wil biehier!
quote:Op zondag 22 november 2009 21:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
en terecht!
ik lag in je bed!quote:Op zondag 22 november 2009 21:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Snuitjeeee waar zat je nu zo lang?
wanneer ga ik jou zoenen??quote:
Ik heb het hele weekend geen bier gehad. Best uniek. Volgend weekend des te meer.quote:
Een real life taai taai pop.quote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Da's weer eens een andere vorm van Sinterklaascadeautjes.
Meer dan kriebelen heb ik niet gedaan nee...quote:Op zondag 22 november 2009 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
dus jij kriebelde me de hele tijd?
Haha, jaaaah, een ingepakt Snuitje in je bed vinden, wie wil dat nu niet uitpakken?quote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Da's weer eens een andere vorm van Sinterklaascadeautjes.
Dat houdt het spannend he.quote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Meer dan kriebelen heb ik niet gedaan nee...
kom maar langs danquote:
Dan mag jij 'm hebben hoor.quote:
Geen schoen- maar bedcadeautjes.quote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, jaaaah, een ingepakt Snuitje in je bed vinden, wie wil dat nu niet uitpakken?
*meldt*quote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, jaaaah, een ingepakt Snuitje in je bed vinden, wie wil dat nu niet uitpakken?
* meldt!quote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Die gaat vast wel een keer op.quote:Op zondag 22 november 2009 21:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, ik heb heel veel over, en het is niet echt lekker zo, dus nu ligt het maar mooi te zijn bij de andere drankflessen.
7thquote:
Roep me maar weer als je een lekker snoepje hebt of gewoon wat lekkers met fruit.quote:
Het is zondag. Het mag.quote:
* Knuffelzacht geeft venco een teiltjequote:
Hahaha nou prima. Dan houd ik hm voor mezelf.quote:Op zondag 22 november 2009 21:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Roep me maar weer als je een lekker snoepje hebt of gewoon wat lekkers met fruit.
[..]
Het is zondag. Het mag.
Dankjewelquote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht geeft venco een teiltje
quote:Op zondag 22 november 2009 21:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt je al eerder aan engelen vergrepen?
heeft god je nu daar ookal uit gegooidquote:
Haai!quote:
Dus jij bent de devil in disguise?quote:Op zondag 22 november 2009 21:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik schijn het slechtste in ze naar boven te halen.
kheb speciale bezoekerspas... zelfs jij magquote:
Oh dus jij zondigt helemaal niet met je bi-schap?quote:Op zondag 22 november 2009 21:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kheb speciale bezoekerspas... zelfs jij mag
quote:
Hey alles goed? Goed weekend gehad?quote:
Nee, nee. Niet de duivel zelf... Gewoon geen engeltje...quote:Op zondag 22 november 2009 21:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus jij bent de devil in disguise?
Ben jij zo braafjes?quote:Op zondag 22 november 2009 21:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kheb speciale bezoekerspas... zelfs jij mag
Een beetje niks gedaanquote:Op zondag 22 november 2009 21:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Hey alles goed? Goed weekend gehad?
god is gayquote:Op zondag 22 november 2009 21:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh dus jij zondigt helemaal niet met je bi-schap?
connecties... its all about connectiesquote:Op zondag 22 november 2009 21:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, nee. Niet de duivel zelf... Gewoon geen engeltje...![]()
[..]
Ben jij zo braafjes?
Ach wat bescheiden.quote:Op zondag 22 november 2009 21:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, nee. Niet de duivel zelf... Gewoon geen engeltje...![]()
quote:Op zondag 22 november 2009 21:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
god is death
[..]
connecties... its all about connecties
God is bi!quote:
Zonde!quote:
Maak me toch meer zorgen dat je spongebob kijktquote:Op zondag 22 november 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blijkbaar
Btw, ik zou toch zweren dat ik vanmorgen P!nk in een aflevering van Spongebob zag
Carequote:Op zondag 22 november 2009 21:28 schreef Thrust het volgende:
[..]
Maak me toch meer zorgen dat je spongebob kijkt
Ik welquote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend geen bier gehad. Best uniek. Volgend weekend des te meer.
Jaja...quote:Op zondag 22 november 2009 21:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
connecties... its all about connecties
Zelfkennis.quote:
Waar ben je geweest?quote:Op zondag 22 november 2009 21:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wel
En toen ik wakker werd voelde ik aan mijn hoofd dat het meer was dan ik dacht.![]()
Maar het was weer heel tof in de stad.![]()
Wat een tent
Kom je nog wel terug of blijf je daar?quote:Op zondag 22 november 2009 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonde!
Dat is in Colombia onmogelijk. Vrijdag en gisteren weer goed gedanst en allerlei andere dingen die het daglicht niet kunnen verdragen.
Wat een heerlijk land.
Meisje zit dus aardig in je hoofdquote:Op zondag 22 november 2009 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonde!
Dat is in Colombia onmogelijk. Vrijdag en gisteren weer goed gedanst en allerlei andere dingen die het daglicht niet kunnen verdragen.
Wat een heerlijk land.
Ik ga waarschijnlijk in januari terug voor vervolg van het project. Blijkbaar beviel ik goed.quote:Op zondag 22 november 2009 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom je nog wel terug of blijf je daar?
Niet alleen dat. Een gaaf afscheid met haar gehad vrijdag, naar Bogota gevlogen en gelijk die avond weer gaan stappen. En gisteren weer, op een hele vreemde manier. Was wel een van de meest bizarre nachten van mn leven eigenlijk.quote:
Je hebt het er maar druk meequote:Op zondag 22 november 2009 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk in januari terug voor vervolg van het project. Blijkbaar beviel ik goed.![]()
Maar ik denk er hard over hier te gaan werken, bij dezelfde werkgever. Als ik het een beetje kan regelen, en dan expat zijn in een spotgoedkoop land, daar is weinig mis mee....
Meer dan dit ga je niet vertellen zeker?quote:Op zondag 22 november 2009 21:39 schreef El_Matador het volgende:
p een hele vreemde manier. Was wel een van de meest bizarre nachten van mn leven eigenlijk.
En wat is het heerlijk om blond te zijn in Colombia.
Spongebob!quote:Op zondag 22 november 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blijkbaar
Btw, ik zou toch zweren dat ik vanmorgen P!nk in een aflevering van Spongebob zag
quote:Op zondag 22 november 2009 21:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oooh, lekker koud biertje.. en nu heb ik ook zin om te zoenen..
Morgenavond vlieg ik terug. Dinsdagmiddag weer op Schiphol.quote:
Slaap lekker en droom fijn.quote:Op zondag 22 november 2009 21:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
arme snuit
wb lotusss
* Knuffelzacht gaat nu alleen offline.. slaaaapen moeee morgen weer vroeg op bah
Slaap lekker schatquote:Op zondag 22 november 2009 21:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
arme snuit
wb lotusss
* Knuffelzacht gaat nu alleen offline.. slaaaapen moeee morgen weer vroeg op bah
- gaaf Frans restaurantje gevondenquote:Op zondag 22 november 2009 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meer dan dit ga je niet vertellen zeker?
Die heeft vast een goed feest gehad, de lul!quote:Op zondag 22 november 2009 21:48 schreef Lotusss het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dancefeest-aan.dhtml![]()
![]()
Hebben we al wat van KF gehoord vandaag???
Ooooh dat klinkt wel beetje als zo'n film ofzo. Maar niet zo vaag als ik bijna zou denkenquote:Op zondag 22 november 2009 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- gaaf Frans restaurantje gevonden
- 2 wildvreemden daar mee in gesprek geraakt
- met hun mee naar huis gegaan, door de meest dubieuze wijken van Bogota
- thuis een joint gerookt (en nog wat anders wat daarin zat...)
- door een ZIEKE taxichauf door straten vol ratten en dronken mensen op straat naar -toevallig- dezelfde bar als de nacht ervoor gegaan
- stond ik daar high te zijn en alle Colombiaansen met je flirten...![]()
- met Natalia gedanst enzo
- terug in het hostel weer geblowt en de hele nacht over reizen, drugs, vrijheid en muziek gepraat
Je hebt niet eens geneukt ?quote:Op zondag 22 november 2009 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- door een ZIEKE taxichauf door straten vol ratten en dronken mensen op straat naar -toevallig- dezelfde bar als de nacht ervoor gegaan
- terug in het hostel weer geblowt en de hele nacht over reizen, drugs, vrijheid en muziek gepraat
Jammer genoeg is hij nog onder onsquote:Op zondag 22 november 2009 21:48 schreef Lotusss het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dancefeest-aan.dhtml![]()
![]()
Hebben we al wat van KF gehoord vandaag???
quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |