Kom je nog wel terug of blijf je daar?quote:Op zondag 22 november 2009 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonde!
Dat is in Colombia onmogelijk. Vrijdag en gisteren weer goed gedanst en allerlei andere dingen die het daglicht niet kunnen verdragen.
Wat een heerlijk land.
Meisje zit dus aardig in je hoofdquote:Op zondag 22 november 2009 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zonde!
Dat is in Colombia onmogelijk. Vrijdag en gisteren weer goed gedanst en allerlei andere dingen die het daglicht niet kunnen verdragen.
Wat een heerlijk land.
Ik ga waarschijnlijk in januari terug voor vervolg van het project. Blijkbaar beviel ik goed.quote:Op zondag 22 november 2009 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom je nog wel terug of blijf je daar?
Niet alleen dat. Een gaaf afscheid met haar gehad vrijdag, naar Bogota gevlogen en gelijk die avond weer gaan stappen. En gisteren weer, op een hele vreemde manier. Was wel een van de meest bizarre nachten van mn leven eigenlijk.quote:
Je hebt het er maar druk meequote:Op zondag 22 november 2009 21:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk in januari terug voor vervolg van het project. Blijkbaar beviel ik goed.![]()
Maar ik denk er hard over hier te gaan werken, bij dezelfde werkgever. Als ik het een beetje kan regelen, en dan expat zijn in een spotgoedkoop land, daar is weinig mis mee....
Meer dan dit ga je niet vertellen zeker?quote:Op zondag 22 november 2009 21:39 schreef El_Matador het volgende:
p een hele vreemde manier. Was wel een van de meest bizarre nachten van mn leven eigenlijk.
En wat is het heerlijk om blond te zijn in Colombia.
Spongebob!quote:Op zondag 22 november 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blijkbaar
Btw, ik zou toch zweren dat ik vanmorgen P!nk in een aflevering van Spongebob zag
quote:Op zondag 22 november 2009 21:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oooh, lekker koud biertje.. en nu heb ik ook zin om te zoenen..
Morgenavond vlieg ik terug. Dinsdagmiddag weer op Schiphol.quote:
Slaap lekker en droom fijn.quote:Op zondag 22 november 2009 21:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
arme snuit
wb lotusss
* Knuffelzacht gaat nu alleen offline.. slaaaapen moeee morgen weer vroeg op bah
Slaap lekker schatquote:Op zondag 22 november 2009 21:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
arme snuit
wb lotusss
* Knuffelzacht gaat nu alleen offline.. slaaaapen moeee morgen weer vroeg op bah
- gaaf Frans restaurantje gevondenquote:Op zondag 22 november 2009 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Meer dan dit ga je niet vertellen zeker?
Die heeft vast een goed feest gehad, de lul!quote:Op zondag 22 november 2009 21:48 schreef Lotusss het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dancefeest-aan.dhtml![]()
![]()
Hebben we al wat van KF gehoord vandaag???
Ooooh dat klinkt wel beetje als zo'n film ofzo. Maar niet zo vaag als ik bijna zou denkenquote:Op zondag 22 november 2009 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- gaaf Frans restaurantje gevonden
- 2 wildvreemden daar mee in gesprek geraakt
- met hun mee naar huis gegaan, door de meest dubieuze wijken van Bogota
- thuis een joint gerookt (en nog wat anders wat daarin zat...)
- door een ZIEKE taxichauf door straten vol ratten en dronken mensen op straat naar -toevallig- dezelfde bar als de nacht ervoor gegaan
- stond ik daar high te zijn en alle Colombiaansen met je flirten...![]()
- met Natalia gedanst enzo
- terug in het hostel weer geblowt en de hele nacht over reizen, drugs, vrijheid en muziek gepraat
Je hebt niet eens geneukt ?quote:Op zondag 22 november 2009 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
- door een ZIEKE taxichauf door straten vol ratten en dronken mensen op straat naar -toevallig- dezelfde bar als de nacht ervoor gegaan
- terug in het hostel weer geblowt en de hele nacht over reizen, drugs, vrijheid en muziek gepraat
Jammer genoeg is hij nog onder onsquote:Op zondag 22 november 2009 21:48 schreef Lotusss het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)dancefeest-aan.dhtml![]()
![]()
Hebben we al wat van KF gehoord vandaag???
quote:
quote:Op zondag 22 november 2009 21:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |