Hahaha nou prima. Dan houd ik hm voor mezelf.quote:Op zondag 22 november 2009 21:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Roep me maar weer als je een lekker snoepje hebt of gewoon wat lekkers met fruit.
[..]
Het is zondag. Het mag.
Dankjewelquote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht geeft venco een teiltje
quote:Op zondag 22 november 2009 21:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt je al eerder aan engelen vergrepen?
heeft god je nu daar ookal uit gegooidquote:
Haai!quote:
Dus jij bent de devil in disguise?quote:Op zondag 22 november 2009 21:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik schijn het slechtste in ze naar boven te halen.
kheb speciale bezoekerspas... zelfs jij magquote:
Oh dus jij zondigt helemaal niet met je bi-schap?quote:Op zondag 22 november 2009 21:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kheb speciale bezoekerspas... zelfs jij mag
quote:
Hey alles goed? Goed weekend gehad?quote:
Nee, nee. Niet de duivel zelf... Gewoon geen engeltje...quote:Op zondag 22 november 2009 21:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus jij bent de devil in disguise?
Ben jij zo braafjes?quote:Op zondag 22 november 2009 21:22 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
kheb speciale bezoekerspas... zelfs jij mag
Een beetje niks gedaanquote:Op zondag 22 november 2009 21:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]
Hey alles goed? Goed weekend gehad?
god is gayquote:Op zondag 22 november 2009 21:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh dus jij zondigt helemaal niet met je bi-schap?
connecties... its all about connectiesquote:Op zondag 22 november 2009 21:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, nee. Niet de duivel zelf... Gewoon geen engeltje...![]()
[..]
Ben jij zo braafjes?
Ach wat bescheiden.quote:Op zondag 22 november 2009 21:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, nee. Niet de duivel zelf... Gewoon geen engeltje...![]()
quote:Op zondag 22 november 2009 21:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
god is death
[..]
connecties... its all about connecties
God is bi!quote:
Zonde!quote:
Maak me toch meer zorgen dat je spongebob kijktquote:Op zondag 22 november 2009 21:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blijkbaar
Btw, ik zou toch zweren dat ik vanmorgen P!nk in een aflevering van Spongebob zag
Carequote:Op zondag 22 november 2009 21:28 schreef Thrust het volgende:
[..]
Maak me toch meer zorgen dat je spongebob kijkt
Ik welquote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb het hele weekend geen bier gehad. Best uniek. Volgend weekend des te meer.
Jaja...quote:Op zondag 22 november 2009 21:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
connecties... its all about connecties
Zelfkennis.quote:
Waar ben je geweest?quote:Op zondag 22 november 2009 21:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wel
En toen ik wakker werd voelde ik aan mijn hoofd dat het meer was dan ik dacht.![]()
Maar het was weer heel tof in de stad.![]()
Wat een tent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |