Zolang je geen Ameretto drinkt ben je een nette damenquote:Op zondag 22 november 2009 20:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet blijkbaar, enlighten me.
Theedrinken met koekjes komt er in ieder geval niet aan te pas.quote:
Dat'ie niet moe wordt, na zoveel lopen hequote:Op zondag 22 november 2009 20:56 schreef Tegan het volgende:
Dit is wel het langstlopende topic in jaren zeg.
Zo lang heeft dit topic niet gelopen met al die downtimequote:Op zondag 22 november 2009 20:58 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat'ie niet moe wordt, na zoveel lopen he
Maar in real life tijd wel.quote:Op zondag 22 november 2009 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo lang heeft dit topic niet gelopen met al die downtime
hoe beviel de taart ?quote:
Ik ben ook heel erg van de kneuterige gezelligheid.quote:Op zondag 22 november 2009 20:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Theedrinken met koekjes komt er in ieder geval niet aan te pas.
Die kant van je ken ik nog niet.quote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef Kluts het volgende:
Ik ben ook heel erg van de kneuterige gezelligheid.
quote:Op zondag 22 november 2009 21:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg van de kneuterige gezelligheid.
En hoe is het de Tia Maria?quote:Op zondag 22 november 2009 21:02 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel lekker, hij was alleen best wel groot. Heb nu een pacmantaart over.
U is een Klutskenner?quote:
quote:
Ja, ik heb heel veel over, en het is niet echt lekker zo, dus nu ligt het maar mooi te zijn bij de andere drankflessen.quote:
Ik wil (weer) zoenen!quote:Op zondag 22 november 2009 21:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik wil biehier!
quote:Op zondag 22 november 2009 21:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
en terecht!
ik lag in je bed!quote:Op zondag 22 november 2009 21:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Snuitjeeee waar zat je nu zo lang?
wanneer ga ik jou zoenen??quote:
Ik heb het hele weekend geen bier gehad. Best uniek. Volgend weekend des te meer.quote:
Een real life taai taai pop.quote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Da's weer eens een andere vorm van Sinterklaascadeautjes.
Meer dan kriebelen heb ik niet gedaan nee...quote:Op zondag 22 november 2009 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
dus jij kriebelde me de hele tijd?
Haha, jaaaah, een ingepakt Snuitje in je bed vinden, wie wil dat nu niet uitpakken?quote:Op zondag 22 november 2009 21:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Da's weer eens een andere vorm van Sinterklaascadeautjes.
Dat houdt het spannend he.quote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Meer dan kriebelen heb ik niet gedaan nee...
kom maar langs danquote:
Dan mag jij 'm hebben hoor.quote:
Geen schoen- maar bedcadeautjes.quote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, jaaaah, een ingepakt Snuitje in je bed vinden, wie wil dat nu niet uitpakken?
*meldt*quote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, jaaaah, een ingepakt Snuitje in je bed vinden, wie wil dat nu niet uitpakken?
* meldt!quote:Op zondag 22 november 2009 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Die gaat vast wel een keer op.quote:Op zondag 22 november 2009 21:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, ik heb heel veel over, en het is niet echt lekker zo, dus nu ligt het maar mooi te zijn bij de andere drankflessen.
7thquote:
Roep me maar weer als je een lekker snoepje hebt of gewoon wat lekkers met fruit.quote:
Het is zondag. Het mag.quote:
* Knuffelzacht geeft venco een teiltjequote:
Hahaha nou prima. Dan houd ik hm voor mezelf.quote:Op zondag 22 november 2009 21:17 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Roep me maar weer als je een lekker snoepje hebt of gewoon wat lekkers met fruit.
[..]
Het is zondag. Het mag.
Dankjewelquote:Op zondag 22 november 2009 21:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
* Knuffelzacht geeft venco een teiltje
quote:Op zondag 22 november 2009 21:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt je al eerder aan engelen vergrepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |