quote:
Owja, dan moet je PMenquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:48 schreef dawg het volgende:
maar maar tegan! als ik dan weer eens die afslag zie kan ik niet sms'en.![]()
pm'en voor je nummer?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
[..]
Owja, dan moet je PMen.
Ik spaar telefoonnummers (van Fokkers of wannafucks) zonder mijn nummer terug te geven.
Ok, maar dan mag ik er ook commentaar op gevenquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:50 schreef mrbox het volgende:
ik ben soms beetje bot Tegan, maar daar moet je tegen kunnen ik maak het op andere vlakken wel weer goed enzo
van mij welquote:Op zaterdag 21 november 2009 01:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok, maar dan mag ik er ook commentaar op geven.
Ok, ik sms wel zodra ik durf.quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:56 schreef dawg het volgende:
[..]
ja he? dus moet je maar sms'en.
nu ga ik ook slapen. nighty night all.![]()
en tegan.
val jij nu ten prooi aan dawg ?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ok, ik sms wel zodra ik durf.
Trusten babe.
Met een heet heerschap of lollige dozen ?quote:Op zaterdag 21 november 2009 01:58 schreef Ang3l het volgende:
2u lang al aan het cammen
de meligheid slaat toe.
Erg cute heerschapquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
Met een heet heerschap of lollige dozen ?
nou ja helemaal helder nietquote:
waren het lekkere biertjes?quote:
baco'squote:
nah ja, er zat alcohol inquote:
quote:Op zaterdag 21 november 2009 02:10 schreef Jannuk het volgende:
[..]
nah ja, er zat alcohol in
ik kan ook niet zeggen dat ik zo helder ben
ik?? ow ja.. junk en zoquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:10 schreef mrbox het volgende:
[..]jaa maar jij bent met veel heftigere dingen bezig
![]()
Trusten Ang3lquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:11 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapen
We knikkebolden beide achter de cam
(stiekem screenshot van gemaakt natuurlijk)
Je houd je aardig sterk meisquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:13 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik?? ow ja.. junk en zo
thnx
[..]
Trusten Ang3l
drom ben ik ook nog hier... nu toch maar een poging tot slapen wagenquote:
Trustenquote:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 november 2009 02:26 schreef Jannuk het volgende:
[..]
drom ben ik ook nog hier... nu toch maar een poging tot slapen wagen
[..]
Trusten
quote:Op zaterdag 21 november 2009 05:09 schreef RealZeus het volgende:
Tonijnsalade![]()
![]()
Kipkerriesalade van de Lidl
* Knuffelzacht geeft snuit een asprientjequote:
zwarte ruiter?quote:
Hoe is het met je vriendin?quote:
Sinds de laatste keer dat we hebben afgesproken niets meer van haar gehoord. Ik ben bang dat het einde oefening is.quote:
En hoelang is dat geleden?quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sinds de laatste keer dat we hebben afgesproken niets meer van haar gehoord. Ik ben bang dat het einde oefening is.
Een maandquote:
Er was eigenlijk nog niet echt spraken van een relatie. We hebben anderhalve maand gemailed en elkaar 2 keer iets afgesproken.quote:
Ja helaas welquote:
Dat klinkt makkerlijker dan het is.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:29 schreef Tegan het volgende:
Idd, lekker je energie aan nieuwe mensen besteden.
Insert clichés over meer vissen in zo'n zee and all sorts.quote:Op zaterdag 21 november 2009 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja helaas wel![]()
[..]
Dat klinkt makkerlijker dan het is.
Ik moet mijn hengel inderdaad maar weer eens uitgooienquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Insert clichés over meer vissen in zo'n zee and all sorts.
Doei autoquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:51 schreef automatic_ het volgende:
Ik wens jullie nog een fijne avond!
Lief, dankje!quote:
Bye!quote:
Geef maar aan mij ik drink het wel opquote:
Volgende keer een andere soort kopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |