quote:Op donderdag 19 november 2009 19:18 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, serieus.
Ik ga je eeuwig dankbaar blijven.
Ben het Tazar ook al aan het leren.
Ik hoop voor jou dat jij je elke keer heel erg goed voeltquote:Op donderdag 19 november 2009 19:18 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, serieus.
Ik ga je eeuwig dankbaar blijven.
Ben het Tazar ook al aan het leren.
Ja. Dat dus.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:20 schreef Desunoto het volgende:
[WEDSTRIJD] Miss & Mister Sexy
JEZUS![]()
![]()
![]()
![]()
Lamonquote:Op donderdag 19 november 2009 19:20 schreef Desunoto het volgende:
JEZUS![]()
![]()
![]()
![]()
Die lamonquote:Op donderdag 19 november 2009 19:20 schreef Desunoto het volgende:
JEZUS![]()
![]()
![]()
![]()
Door mensen te verbeteren gaan ze het vanzelf goed doen.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:21 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat jij je elke keer heel erg goed voelt
Dat is natuurlijk wel heel speciaal. Verbeteren.
NOORTJEquote:
Nogmaals, ik hoop dat jij je nu heel goed en slim voelt.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:22 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Door mensen te verbeteren gaan ze het vanzelf goed doen.
Argh gadverdammequote:
Neehoor. Moet dat dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:23 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nogmaals, ik hoop dat jij je nu heel goed en slim voelt.
Het is ook een voordeel voor de mensen die verbeterd worden.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:23 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nogmaals, ik hoop dat jij je nu heel goed en slim voelt.
Dat dacht ikquote:
Ja, ik controleer voortaan 10x mijn zin op een foutje.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het is ook een voordeel voor de mensen die verbeterd worden.
Ja alz je mij verbeterdt dan moed dad vint ik.quote:
Het gaat in dit geval alleen om de 'eens' en 'is' fout hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja, ik controleer voortaan 10x mijn zin op een foutje.
Jezus wat ben jij kinderachtig zeg.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:26 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja alz je mij verbeterdt dan moed dad vint ik.
Omdat het kouder is jaquote:Op donderdag 19 november 2009 19:25 schreef Noortje. het volgende:
Hebben jullie er wel eens over nagedacht dat moleculen 's nachts minder snel bewegen dan overdag?
10 keer.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat is niet ons probleem.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Sorry ik ben te dom om dit te begrijpen.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:26 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval alleen om de 'eens' en 'is' fout hoor.
Opgelet bij scheikunders in havo 4quote:
Waaaaaarom heb jij die gasten eigenlijk als usericon?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:25 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ick vindt se gruwlykquote:Op donderdag 19 november 2009 19:27 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Waaaaaarom heb jij die gasten eigenlijk als usericon?
Scheikunde was tenminste nog interessant, kon ik van CKV enzo niet zeggenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Opgelet bij scheikunders in havo 4
Wow, is dat Oud-Nederlandsch? Zo praat ik op schoolsch ook wel eensch.quote:
Moet toegeven dat ze er wel echt uit zien als een stel eindbazenquote:
Ik ben blij dat ik KCV heb gehad hoewel ik daar veel meer voor moest doen. Was tenminste nog nuttig.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Scheikunde was tenminste nog interessant, kon ik van CKV enzo niet zeggen
In de tijd van de Neanderthaler.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:29 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Wow, is dat Oud-Nederlandsch? Zo praat ik op schoolsch ook wel eensch.
CKV verslagen? Wat zijn datquote:Op donderdag 19 november 2009 19:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Scheikunde was tenminste nog interessant, kon ik van CKV enzo niet zeggen
Die dingen stelde drie keer niks voor manquote:Op donderdag 19 november 2009 19:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
CKV verslagen? Wat zijn dat(een van de redenen dat ik na dat jaar dus kon oprotten
)
Wel héquote:Op donderdag 19 november 2009 19:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ze er wel echt uit zien als een stel eindbazen
ik ben lamonquote:Op donderdag 19 november 2009 19:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wil jij ook Lamon. nog een keer?
Beetje tekenen en vage opdrachten makenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik KCV heb gehad hoewel ik daar veel meer voor moest doen. Was tenminste nog nuttig.
quote:
Al die cultuur ook atlijdquote:Op donderdag 19 november 2009 19:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Beetje tekenen en vage opdrachten maken.. Vond het zulks een hippievak
Daar heb ik Beeldende Vorming voor.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Beetje tekenen en vage opdrachten maken.. Vond het zulks een hippievak
CKV en nuttig. Ik ben nog altijd van mening dat mensen die zoiets leuk vinden en zich er voor interesseren het toch wel uit zichzelf bezoeken. Mensen waar dit niet aan besteed is vinden het toch maar saai/lomp/etc en gaan toch niet dus je schiet niets op met zoiets verplichten vind ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik KCV heb gehad hoewel ik daar veel meer voor moest doen. Was tenminste nog nuttig.
Ik bied vijf euro.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:32 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Al die cultuur ook atlijd
Wil er iemand trouwens een Jaguar XJ uit '88 kopen?
Eens. En van Dizer ben ik nu afgekickt.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:32 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Soldier2000 heeft wel een mooi lichaam.
Qua elektra zijn die Jags een dramaquote:Op donderdag 19 november 2009 19:32 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Pics?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:32 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Soldier2000 heeft wel een mooi lichaam.
Gewoon Windows 7 erop laten gooienquote:Op donderdag 19 november 2009 19:32 schreef Noortje. het volgende:
Mijn computer wordt binnenkort weggebracht voor opschoning. Op kosten van paps.
Windows 7quote:Op donderdag 19 november 2009 19:33 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Gewoon Windows 7 erop laten gooien
Maar dan werken allerlei programma's van mij niet volgens zo'n programmading.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:33 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Gewoon Windows 7 erop laten gooien
Windows 7quote:
Wij gingen wel, maar alleen om antireligieuze afbeeldingen in je tekeningen te verwerkenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
CKV en nuttig. Ik ben nog altijd van mening dat mensen die zoiets leuk vinden en zich er voor interesseren het toch wel uit zichzelf bezoeken. Mensen waar dit niet aan besteed is vinden het toch maar saai/lomp/etc en gaan toch niet dus je schiet niets op met zoiets verplichten vind ik.
Cultuur is niets mis mee. Maar verplicht een of andere pauper zogenaamde artsie hippie film je strot doorgeduwd krijgen valt toch wel tegen..quote:Op donderdag 19 november 2009 19:32 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Kloptquote:Op donderdag 19 november 2009 19:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Qua elektra zijn die Jags een drama..
Van die faaldocenten die een "echt" vak niet aan kondenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wij gingen wel, maar alleen om antireligieuze afbeeldingen in je tekeningen te verwerken... Het ging een keer over covers, dus kwamen wij met allerlei keiharde metal
.. Het zijn ook altijd van die semi-artistieke leraressen die dat geven
.. Part-timers die niks kunnen.
Je betaald je eigen scheel aan die dingen, behalve de aanschafprijs danquote:Op donderdag 19 november 2009 19:35 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
KloptIk zou 'm ook niet aan iemand van hier verkopen
Veel te veel gezeik met die apparaten...
Dat bedoelde ik ook met die cultuur..quote:Op donderdag 19 november 2009 19:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Cultuur is niets mis mee. Maar verplicht een of andere pauper zogenaamde artsie hippie film je strot doorgeduwd krijgen valt toch wel tegen..
Had je vantevoren al kunnen wetenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:35 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
KloptIk zou 'm ook niet aan iemand van hier verkopen
Veel te veel gezeik met die apparaten...
Zelfde met godsdienst, ook zo faalquote:Op donderdag 19 november 2009 19:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Van die faaldocenten die een "echt" vak niet aan konden
Hij kostte me ook maar ¤375. Had 'm samen met 'n klasgenoot voor een circuitdag gekocht. Maar een of andere 16 jarige idioot wil 'm misschien kopen, om laten keuren naar landbouwvoertuig en er in rond gaan rijden met maximaal 45quote:
Die kunnen bij voorbaat al geen les geven/orde houden aangezien het van die uitgerangeerde Jehova's zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 19:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zelfde met godsdienst, ook zo faal
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Soms
Ik ga een foto maken wacht
M'n ogen, wat doe je.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Soms
Ik ga een foto maken wacht
quote:
Ja daar had ik net geen zin in.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:38 schreef Tijgertje. het volgende:
Noor.
Ergens onderaan.
Kutvlagquote:
Ja. Maar toch liever iets meer vet.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:42 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Wel ietsje ja.
Maar wel lekker.
Enige mooie vlag:quote:
Die ken ik!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Bowling For Soup - High School Never Ends
![]()
Ik heb er een genakt toen met dat wielrennen, toen ze overal hingenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Vandaar dat ik die regelmatig zie hangen hier.
quote:
Haha, ik met Mark.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb Twilight gezien met Michel (eerste date) en nu wil ik niet naar die film.
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:46 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Enige vette vlag die er is.
Ik heb echt niets meegekregen van die Vuelta.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb er een genakt toen met dat wielrennen, toen ze overal hingen
Lelystad.. Daar kun je mee thuiskomenquote:
Ik ook niet maar die vlaggen hingen er al een paar dagen van te vorenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb echt niets meegekregen van die Vuelta.
¿quote:
Daar ben ik geboren!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Lelystad.. Daar kun je mee thuiskomen
Ja maar zelfs dat niet meegekregen. Heb die weken alleen maar gewerktquote:Op donderdag 19 november 2009 19:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ook niet maar die vlaggen hingen er al een paar dagen van te vorenook in het weekend.
Beetje dom was datzag die avond (zaterdag volgens mij) echt vet veel mensen met een vlag
Veel plezier!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Anyway, wij gaan nu, op tijd kaartje halen.
Viel spaßquote:Op donderdag 19 november 2009 19:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Okay, ik regel de trouwautoquote:
Have fun!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:49 schreef Heroinjunk het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:46 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Enige vette vlag die er is.
Èeeeenig!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:50 schreef Noortje. het volgende:
Jullie kunnen weer reageren op mijn fobo, leuk hè?
Fuck ik wilde een oude Volvo Amazon regelenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geen Volvo, doe maar een Jagje of een Rolls.
En dat is relevant omdat?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Lelystad.. Daar kun je mee thuiskomen
Oh, dat mag!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:51 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Fuck ik wilde een oude Volvo Amazon regelen![]()
quote:
Ik dat relevantquote:
Kijk eens goed, daar reageerde ik dus niet op.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:54 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik dat relevantHet is bergloos namaak land
En iemand die daar woont durft met
te reageren op de mooie Maastrichtse vlag
Communismequote:Op donderdag 19 november 2009 19:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het communistische symbool op de vlag, daar is alles mis mee.
Leuk leven heb jij.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:55 schreef TwyLight het volgende:
Ik ga ff roken en gta online spelen
Dat dan weer welquote:
Waarom zou je me niet mogen?quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Kijk eens goed, daar reageerde ik dus niet op.
Ik was uit huis gekickt, 2 weken lang bij vrienden enzo geslapen.quote:
Autch.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik was uit huis gekickt, 2 weken lang bij vrienden enzo geslapen.
Ben blij dat ik nu een keer binnen kan zijn
De manier waarop het gebruikt werd was misschien niet goed, met Stalin etc. maar het idee erachter kan wel heel veel problemen oplossenquote:
Zoals?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De manier waarop het gebruikt werd was misschien niet goed, met Stalin etc. maar het idee erachter kan wel heel veel problemen oplossen.
Om mijn uitstekende automobielkeuze? Of anders dat ik wel eens Silversun Pickups luister?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar waarom zou ik je wel mogen?
Oneerlijke verdelingen.quote:
Het "communisme" is niet voor niets in zowat overal gefaald. Heeft te maken met de aard van de mens etc. Iets van toch meer willen zijn dan iemand anders.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De manier waarop het gebruikt werd was misschien niet goed, met Stalin etc. maar het idee erachter kan wel heel veel problemen oplossen.
Morgen vrijquote:Op donderdag 19 november 2009 19:59 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb geen zin om Duits te leren.Ik heb überhaupt geen zin in school.
Klopt, maar dat heeft meer met de mensen te maken dan met het idee. Waar niets mis mee is; zoals ik al zei.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Het "communisme" is niet voor niets in zowat overal gefaald. Heeft te maken met de aard van de mens etc. Iets van toch meer willen zijn dan iemand anders.
Oké.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Om mijn uitstekende automobielkeuze? Of anders dat ik wel eens Silversun Pickups luister?
quote:
Pics.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:03 schreef Hyman het volgende:
i liek mijn nieuwe surround opstelling
Ik ga morgen m'n profielwerkstuk verfijnen, kamer opruimen en boodschappen doen. Verder rust nemenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als ik mrogen vrij zou zijn zou ik evenveel moeten doen als nu.
Daarom net. Aangezien het uitgevoerd zal moeten worden door mensen(aangezien we daarmee op deze bol wonen) zal het altijd falen en is het dus een dom idquote:Op donderdag 19 november 2009 20:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heeft meer met de mensen te maken dan met het idee. Waar niets mis mee is; zoals ik al zei.
En eht id is zeer zekers iets mis. Het neemt voor heel veel mensen een bepaalde motivatie weg wat normaal een gezonde concurerende drang oplevert.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heeft meer met de mensen te maken dan met het idee. Waar niets mis mee is; zoals ik al zei.
quote:
Ik heb geen zin om te gaan werken zaterdagquote:Op donderdag 19 november 2009 20:06 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb helemala geen tijd om te gaan werken zaterdag.
Nee, met het idee zelf is niets mis. Het is alleen dat je de mensen ervoor nodig hebt die je niet hebt.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daarom net. Aangezien het uitgevoerd zal moeten worden door mensen(aangezien we daarmee op deze bol wonen) zal het altijd falen en is het dus een dom id
Camera leegquote:Op donderdag 19 november 2009 20:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Pics.
[..]
Ik ga morgen m'n profielwerkstuk verfijnen, kamer opruimen en boodschappen doen. Verder rust nemen.
En daarom is het dus een grote faal. Aangezien het door mensen uitgevoerd zal MOETEN wordenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, met het idee zelf is niets mis. Het is alleen dat je de mensen ervoor nodig hebt die je niet hebt.
Oke, maar niet tot te laatquote:Op donderdag 19 november 2009 20:10 schreef Sjoegerd het volgende:
Heim, morgen Hazen als we wat mensen kunnen vinden?
Dat is iets heel anders.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te gaan werken zaterdag..
Is Joenne thuis morgen denk je? Of zit ie nog in Delft?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oke, maar niet tot te laatwant ik moet er die ochtend om 9:00 uit
Ik moet zelfs meer werken wil ik ooit een auto terwijl ik studeerquote:
Geen ideequote:Op donderdag 19 november 2009 20:13 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Is Joenne thuis morgen denk je? Of zit ie nog in Delft?
Eeeujquote:
Omdat mensen die in de bouw hebben het in verhouding misschien nog wel zwaarder hebben dan directeuren. Maar nog niet eens 1/5de deel van hun salaris opstrijken. Het is ook niet 100% gelijkheid, het is gewoon heel wat meer gelijker dan dat het nu is.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:11 schreef x3ro het volgende:
[..]
En daarom is het dus een grote faal. Aangezien het door mensen uitgevoerd zal MOETEN worden![]()
En wat is er zo geweldig aan. Gelijkheid alom? rot op hey. Dan kan ik net zo goed per direct stoppen met school aangezien ik toch net zo veel zou verdienen als een Dr...
1,55.. Jij bent zeker niet lang danquote:Op donderdag 19 november 2009 20:19 schreef Plums het volgende:
Ik heb mn nieuwe IDmet natuurlijk weer een onwijs kutte foto, maar wel met 1m55 erop
Pics.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:19 schreef Plums het volgende:
Ik heb mn nieuwe IDmet natuurlijk weer een onwijs kutte foto, maar wel met 1m55 erop
Toch maar voor savonds gegaan ipv morgen ochtend?quote:
Zou je denkenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:21 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
1,55.. Jij bent zeker niet lang dan
Well duh.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Toch maar voor savonds gegaan ipv morgen ochtend?
Je hebt als nog gelogen over je lengtequote:Op donderdag 19 november 2009 20:23 schreef Plums het volgende:
[..]
Zou je denken![]()
t is beter dan de 1.50 op mn oude ID
Ideaal tijdverdrijf. Begon n beetje schijt te krijgen van altijd maar films en series kijkenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:23 schreef Plums het volgende:
[..]
Well duh.Hoewelll ik morgen toch vroeg op moet.
![]()
Sinds wanneer zit jij in pubsc?![]()
Dus wij zijn weer goed voor de twee plaats? Ook lekker dan.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ideaal tijdverdrijf. Begon n beetje schijt te krijgen van altijd maar films en series kijken
Mijn ID staat 1.78... Vorige 1.60 of 1.65 ofzoquote:Op donderdag 19 november 2009 20:23 schreef Plums het volgende:
[..]
Zou je denken![]()
t is beter dan de 1.50 op mn oude ID
Ja who fucking cares man. 1 fucking cm.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
Je hebt als nog gelogen over je lengte
Nouuu, jongens ónder 1.80 vind ik klein.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:24 schreef Hyman het volgende:
1 meter 55jemig, jij bent klein
En dan zeg je dat je jongens van rond de 1,80 klein vind.
Val je op reuzen ofzo?
Shit, dan ben ik net iets te grootquote:Op donderdag 19 november 2009 20:26 schreef Plums het volgende:
[..]
Nouuu, jongens ónder 1.80 vind ik klein.Erboven is ideaal. Boven de 1.85 eigenlijk.
Tis toch gelogenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:25 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja who fucking cares man. 1 fucking cm.
Nope, jullie hebben de voormalige nr 1 van de troon gestotenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dus wij zijn weer goed voor de twee plaats? Ook lekker dan.
Ja want de lengte op jouw id klopt.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Tis toch gelogenTgaat gewoon om het principe
Nee, ik las tot 1,85quote:Op donderdag 19 november 2009 20:28 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja want de lengte op jouw id klopt.get over it.
Eeh, hoezo te groot heimen?
Poef, 1m90 hier.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:26 schreef Plums het volgende:
[..]
Nouuu, jongens ónder 1.80 vind ik klein.Erboven is ideaal. Boven de 1.85 eigenlijk.
aahquote:Op donderdag 19 november 2009 20:29 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, ik las tot 1,85
niet over 1,85
Die klopt jaquote:Op donderdag 19 november 2009 20:28 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja want de lengte op jouw id klopt.get over it.
Eeh, hoezo te groot heimen?
Ja maar je wist nooit zeker of 187 wel klopt.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:31 schreef x3ro het volgende:
[..]
Die klopt jaKheb namelijk nieuw id aan moeten vragen voor vakantie naar NY. Dus staat nu 1.87 op
jaquote:Op donderdag 19 november 2009 20:34 schreef mstr het volgende:
Plums is vast heel schattig met haar 1.55
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kleintje!
Nee, je bent heul schattig hoor, sjoerd.
Mhua, valt best mee hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin in 1.65 en die is echt al heel klein.
Ja dat mensen dat klein vinden, vind ik raar.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin in 1.65 en die is echt al heel klein.
Ja oké, maar ik vind er niks mis mee hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 20:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Naast mij is ze klein.Laat staan 1.55.
Dat kan.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik vind er niks mis mee hoor
Heeft zo'n hoog "cute"gehaltequote:Op donderdag 19 november 2009 20:37 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik vind er niks mis mee hoor
Ik heb met 1.65 nooit problemen gehad.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat kan.
Maar ik ben blij dat ik niet zo klein ben.
Misschien weet ik niet beter, vroeger was ik namelijk helemaaaaal klein, echt heel erg. Groeispurt kwam ook heel laatquote:Op donderdag 19 november 2009 20:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oké. Jij zegt het.Ik zou gek worden.
Nee dat snap ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:39 schreef Pinkerton het volgende:
Ik ken iemand, die is serieus gewoon 2.15 ofzo, maar die is er ook niet echt blij mee
In de 1e was mijn ex 4-5cm langer langer dan ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Misschien weet ik niet beter, vroeger was ik namelijk helemaaaaal klein, echt heel erg. Groeispurt kwam ook heel laat
Agh. Zolang je maar niet tussen gekke belgen staat.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:40 schreef Onorgineel het volgende:
Het is wel kut bij concerten trouwens aangezien bijna iedereen boven je uit steekt
Volgens mij ga ik dood bij The Prodigy
Ik word altijd op schouders van vreemden gedumptquote:Op donderdag 19 november 2009 20:40 schreef Onorgineel het volgende:
Het is wel kut bij concerten trouwens aangezien bijna iedereen boven je uit steekt
Volgens mij ga ik dood bij The Prodigy
Want?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:40 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Agh. Zolang je maar niet tussen gekke belgen staat.
Walen ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:40 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Agh. Zolang je maar niet tussen gekke belgen staat.
Jamaar jij bent van de andere kant qua geslacht, ze willen je allemaal hosselenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:41 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik word altijd op schouders van vreemden gedumpt![]()
Dat is dan wel echt tof.
Nee.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:41 schreef Jotcha het volgende:
Oh, mag ik zometeen het nieuwe topic openen voor mijn probeersel?
Vlamingen zijn ontzettend tofquote:Op donderdag 19 november 2009 20:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, dat klopt dus weer niet hé.
Dat valt wel mee. Soms zijn mensen gewoon lief.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Jamaar jij bent van de andere kant qua geslacht, ze willen je allemaal hosselen
PUB SC [4633] // België is echt kut.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:42 schreef Zeroku het volgende:
Lau, hoe was het in België trouwens?
Ja maar ik zou dus niet beschermd worden door grote stoere sterke kerels, tenzij ik ze inhuurquote:Op donderdag 19 november 2009 20:43 schreef Plums het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Soms zijn mensen gewoon lief.Och en bij moshpits word ik altijd beschermd door grote stoere sterke kerels.
![]()
Damn wat is klein zijn toch awesome eigenlijk.
Wtfquote:Uiteindelijk was de oorpiercing van een vriendin er half uitgescheurd door zo'n mongool dus gingen we even weg.
Playahsquote:Op donderdag 19 november 2009 20:42 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Jamaar jij bent van de andere kant qua geslacht, ze willen je allemaal hosselen
Ja, beetje jammer inderdaad.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wtf?!
Prijzen zijn wel godsgruwelijk duur zo te zien. Over profiteren gesproken.
Mja, dat is wel kut aan moshpits inderdaad.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja, beetje jammer inderdaad.
Ben gister ook iets te vaak geslagen.
Klote Belgen.
Ja, want in Vlaanderen zijn alleen Vlamingenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Brussel = Vlaams.
Dus het waren Vlamingen. En ze waren kankervervelend.
Vlamingen zijn cool, Walen zijn paupersquote:Op donderdag 19 november 2009 20:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
PUB SC [4633] // België is echt kut.
Wel zo logisch.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, want in Vlaanderen zijn alleen Vlamingen
Sommige dingen zijn veel duurder, maar kleine dingen als een drankje op een terras zijn veel goedkoper en uitgebreider.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wtf?!
Prijzen zijn wel godsgruwelijk duur zo te zien. Over profiteren gesproken.
Nee Dankjewel.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:46 schreef Zeroku het volgende:
Maar, als je dit dus zou weten; zou je dan wel of niet nog een keer gaan?
Nee in vlamingen zijn alleen walenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, want in Vlaanderen zijn alleen Vlamingen
Ja, en daarom krijg ik dus een grafhekel aan die concerten en ben ik er helemaal klaar mee.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mja, dat is wel kut aan moshpits inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |