Maar dan werken allerlei programma's van mij niet volgens zo'n programmading.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:33 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Gewoon Windows 7 erop laten gooien
Windows 7quote:
Wij gingen wel, maar alleen om antireligieuze afbeeldingen in je tekeningen te verwerkenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:32 schreef x3ro het volgende:
[..]
CKV en nuttig. Ik ben nog altijd van mening dat mensen die zoiets leuk vinden en zich er voor interesseren het toch wel uit zichzelf bezoeken. Mensen waar dit niet aan besteed is vinden het toch maar saai/lomp/etc en gaan toch niet dus je schiet niets op met zoiets verplichten vind ik.
Cultuur is niets mis mee. Maar verplicht een of andere pauper zogenaamde artsie hippie film je strot doorgeduwd krijgen valt toch wel tegen..quote:Op donderdag 19 november 2009 19:32 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Al die cultuur ook atlijd
Wil er iemand trouwens een Jaguar XJ uit '88 kopen?
Kloptquote:Op donderdag 19 november 2009 19:33 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Qua elektra zijn die Jags een drama..
Van die faaldocenten die een "echt" vak niet aan kondenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:35 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wij gingen wel, maar alleen om antireligieuze afbeeldingen in je tekeningen te verwerken... Het ging een keer over covers, dus kwamen wij met allerlei keiharde metal
.. Het zijn ook altijd van die semi-artistieke leraressen die dat geven
.. Part-timers die niks kunnen.
Je betaald je eigen scheel aan die dingen, behalve de aanschafprijs danquote:Op donderdag 19 november 2009 19:35 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
KloptIk zou 'm ook niet aan iemand van hier verkopen
Veel te veel gezeik met die apparaten...
Dat bedoelde ik ook met die cultuur..quote:Op donderdag 19 november 2009 19:35 schreef x3ro het volgende:
[..]
Cultuur is niets mis mee. Maar verplicht een of andere pauper zogenaamde artsie hippie film je strot doorgeduwd krijgen valt toch wel tegen..
Had je vantevoren al kunnen wetenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:35 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
KloptIk zou 'm ook niet aan iemand van hier verkopen
Veel te veel gezeik met die apparaten...
Zelfde met godsdienst, ook zo faalquote:Op donderdag 19 november 2009 19:36 schreef x3ro het volgende:
[..]
Van die faaldocenten die een "echt" vak niet aan konden
Hij kostte me ook maar ¤375. Had 'm samen met 'n klasgenoot voor een circuitdag gekocht. Maar een of andere 16 jarige idioot wil 'm misschien kopen, om laten keuren naar landbouwvoertuig en er in rond gaan rijden met maximaal 45quote:
Die kunnen bij voorbaat al geen les geven/orde houden aangezien het van die uitgerangeerde Jehova's zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 19:37 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zelfde met godsdienst, ook zo faal
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Soms
Ik ga een foto maken wacht
M'n ogen, wat doe je.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:39 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Soms
Ik ga een foto maken wacht
quote:
Ja daar had ik net geen zin in.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:38 schreef Tijgertje. het volgende:
Noor.
Ergens onderaan.
[WEDSTRIJD] Miss & Mister Sexy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |