Kutvlagquote:
Ja. Maar toch liever iets meer vet.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:42 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Wel ietsje ja.
Maar wel lekker.
Enige mooie vlag:quote:
Die ken ik!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:45 schreef Sjoegerd het volgende:
Bowling For Soup - High School Never Ends
![]()
Ik heb er een genakt toen met dat wielrennen, toen ze overal hingenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Vandaar dat ik die regelmatig zie hangen hier.
quote:
Haha, ik met Mark.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb Twilight gezien met Michel (eerste date) en nu wil ik niet naar die film.
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:46 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Enige vette vlag die er is.
Ik heb echt niets meegekregen van die Vuelta.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:47 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik heb er een genakt toen met dat wielrennen, toen ze overal hingen
Lelystad.. Daar kun je mee thuiskomenquote:
Ik ook niet maar die vlaggen hingen er al een paar dagen van te vorenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:48 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb echt niets meegekregen van die Vuelta.
¿quote:
Daar ben ik geboren!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Lelystad.. Daar kun je mee thuiskomen
Ja maar zelfs dat niet meegekregen. Heb die weken alleen maar gewerktquote:Op donderdag 19 november 2009 19:49 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ook niet maar die vlaggen hingen er al een paar dagen van te vorenook in het weekend.
Beetje dom was datzag die avond (zaterdag volgens mij) echt vet veel mensen met een vlag
Veel plezier!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Anyway, wij gaan nu, op tijd kaartje halen.
Viel spaßquote:Op donderdag 19 november 2009 19:49 schreef Heroinjunk het volgende:
Okay, ik regel de trouwautoquote:
Have fun!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:49 schreef Heroinjunk het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:46 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Enige vette vlag die er is.
Èeeeenig!quote:Op donderdag 19 november 2009 19:50 schreef Noortje. het volgende:
Jullie kunnen weer reageren op mijn fobo, leuk hè?
Fuck ik wilde een oude Volvo Amazon regelenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:50 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Geen Volvo, doe maar een Jagje of een Rolls.
En dat is relevant omdat?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:48 schreef x3ro het volgende:
[..]
Lelystad.. Daar kun je mee thuiskomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |