Het "communisme" is niet voor niets in zowat overal gefaald. Heeft te maken met de aard van de mens etc. Iets van toch meer willen zijn dan iemand anders.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De manier waarop het gebruikt werd was misschien niet goed, met Stalin etc. maar het idee erachter kan wel heel veel problemen oplossen.
Morgen vrijquote:Op donderdag 19 november 2009 19:59 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb geen zin om Duits te leren.Ik heb überhaupt geen zin in school.
Klopt, maar dat heeft meer met de mensen te maken dan met het idee. Waar niets mis mee is; zoals ik al zei.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:01 schreef x3ro het volgende:
[..]
Het "communisme" is niet voor niets in zowat overal gefaald. Heeft te maken met de aard van de mens etc. Iets van toch meer willen zijn dan iemand anders.
Oké.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Om mijn uitstekende automobielkeuze? Of anders dat ik wel eens Silversun Pickups luister?
quote:
Pics.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:03 schreef Hyman het volgende:
i liek mijn nieuwe surround opstelling
Ik ga morgen m'n profielwerkstuk verfijnen, kamer opruimen en boodschappen doen. Verder rust nemenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Als ik mrogen vrij zou zijn zou ik evenveel moeten doen als nu.
Daarom net. Aangezien het uitgevoerd zal moeten worden door mensen(aangezien we daarmee op deze bol wonen) zal het altijd falen en is het dus een dom idquote:Op donderdag 19 november 2009 20:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heeft meer met de mensen te maken dan met het idee. Waar niets mis mee is; zoals ik al zei.
En eht id is zeer zekers iets mis. Het neemt voor heel veel mensen een bepaalde motivatie weg wat normaal een gezonde concurerende drang oplevert.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heeft meer met de mensen te maken dan met het idee. Waar niets mis mee is; zoals ik al zei.
quote:
Ik heb geen zin om te gaan werken zaterdagquote:Op donderdag 19 november 2009 20:06 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb helemala geen tijd om te gaan werken zaterdag.
Nee, met het idee zelf is niets mis. Het is alleen dat je de mensen ervoor nodig hebt die je niet hebt.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:04 schreef x3ro het volgende:
[..]
Daarom net. Aangezien het uitgevoerd zal moeten worden door mensen(aangezien we daarmee op deze bol wonen) zal het altijd falen en is het dus een dom id
Camera leegquote:Op donderdag 19 november 2009 20:04 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Pics.
[..]
Ik ga morgen m'n profielwerkstuk verfijnen, kamer opruimen en boodschappen doen. Verder rust nemen.
En daarom is het dus een grote faal. Aangezien het door mensen uitgevoerd zal MOETEN wordenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, met het idee zelf is niets mis. Het is alleen dat je de mensen ervoor nodig hebt die je niet hebt.
Oke, maar niet tot te laatquote:Op donderdag 19 november 2009 20:10 schreef Sjoegerd het volgende:
Heim, morgen Hazen als we wat mensen kunnen vinden?
Dat is iets heel anders.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:07 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te gaan werken zaterdag..
Is Joenne thuis morgen denk je? Of zit ie nog in Delft?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:11 schreef Hyman het volgende:
[..]
Oke, maar niet tot te laatwant ik moet er die ochtend om 9:00 uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |